Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Jersey gardens

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
troy2300
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Jersey gardens

Bericht door troy2300 »

In juli gaan wij naar New York :thumbup: maar wat is de beste manier om naar de outlet Jesey gardens
te gaan ,per taxi,bus ...we verblijven in Manhattan ??

Grt hein
Eva70
Amerika-ontdekker

Re: Jersey gardens

Bericht door Eva70 »

Hein, ik ga er in juni ook voor het eerst heen en heb dus geen ervaring. Maar wij houden het advies aan dat op hun website staat (http://www.jerseygardens.com/go/gmap.cfm). We nemen de bus vanaf Port Authority, die doet er ca. half uur over en gaat geregeld dus je kunt zo lang blijven als je wilt. Op deze site http://www.njtransit.com/sf/sf_servlet. ... tion=BusTo kun je in nhet scroll-scherm rechts scrollen naar lijn 111 of 115 dan kun je zien wat de tijden zijn.
troy2300
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door troy2300 »

Eva70 schreef:Hein, ik ga er in juni ook voor het eerst heen en heb dus geen ervaring. Maar wij houden het advies aan dat op hun website staat (http://www.jerseygardens.com/go/gmap.cfm). We nemen de bus vanaf Port Authority, die doet er ca. half uur over en gaat geregeld dus je kunt zo lang blijven als je wilt. Op deze site http://www.njtransit.com/sf/sf_servlet. ... tion=BusTo kun je in nhet scroll-scherm rechts scrollen naar lijn 111 of 115 dan kun je zien wat de tijden zijn.

Eva

Wil je mij SVP laten weten ,wat je er van vond en iets hoe je gereisd ben Thanks
Veel plezier !!
ps eerste X US ?
Icarua
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 50

Bericht door Icarua »

Hoi,

Is heel makkelijk. Vanaf Port Authority busterminal vertrekt lijn 111 rechtstreeks naar Jersey Gardens.
Je kunt dit vinden via Google. New Jersey Transit lijn 111
Neem de bus van 09:15. Dan ben je om 09:45 bij de mall. Bij de ingang haal je dan een voucher-boekje. Wel even je id laten zien dat je buitenlander bent. Scheelt weer dollars bij een hoop winkels.
Vanaf 13:00 gaat de bus weer terug.
Ik zou wel zorgen dat ik rond 08:45 bij de bushalte was. Het is soms erg druk bij de eerste bus. Kaartje trek je uit een automaat met je creditcard of cash en kost ongeveer 15 dollar retour (2kaartjes).

Veel plezier!
Ex-winnaar DV2012
Eva70
Amerika-ontdekker

Bericht door Eva70 »

Troy ik zal hier laten weten hoe het was!

Dank je Icarua voor de handige tip om om 8.45 bij de bushalte te zijn. Ben je er goed geslaagd met shoppen?
Icarua
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 50

Bericht door Icarua »

Ja, je kan er goed terecht :D
gewoon een lege koffer meenemen naar NYC. Of er daar een kopen.
23 kilo is de limiet.....
Ex-winnaar DV2012
Eva70
Amerika-ontdekker

Bericht door Eva70 »

Ik neem een handbagage trolly mee waar 10 kg inpast en in mag en een grote koffer waar de overige 23 kg in kan. Mijn zomerjas heeft een kapotte voering en mijn sneakerzolen laten los. Die gaan dus mee heen en niet mee terug;-). Nou wil ik veel meer doen dan alleen shoppen, maar ik heb in elk geval de mogelijkheid om veel mee terug te nemen!
Eva70
Amerika-ontdekker

Bericht door Eva70 »

Troy, ik zou nog even laten weten hoe het was. We zijn er vorige week zondag geweest. Leeg trolleykoffertje meegenomen en het kwam aardig vol. Wel viel me op dat er best veel winkels zitten die dezelfde prijzen hebben als op Manhattan. Zo zul je er geen goedkope All Stars ofzo aantreffen, of het moeten restantjes van oude collecties zijn. Ik heb ook veel winkels links laten liggen want je kunt nou eenmaal niet alles zien. Goed geslaagd bij Abercrombie, mn voor de kids, 2 t-shirts voor mijn dochter voor totaal $6,90 bijv. En ook de Hilfiger had wel wat leuke koopjes. En de Adidaswinkel had een paar koopjes, maar ook veel spullen voor de normale VS-prijs.

Maar ik moet zeggen dat je op Manhattan ook goed kan slagen. Bij Macy's is het sale (eerst even kortingskaart halen bij de service desk, elke medewerker kan je erheen verwijzen als je zegt dat je voor de discount card komt). Als je All Stars of Vans of Levi's zoekt, ga dan naar Broadway, pak 'm beet tussen City Hall en Canal Street. Daar zit de één na de andere winkel die deze merken verkoopt. Voor Abercrombie and Fitch zijn wij naar het filiaal in South Street Seaport gegaan, geen rij voor de deur, ook in de winkel niet al te druk. Dus prima shoppen. Toen we langs het filiaal op 5th Av. liepen (dichtbij Central Park) stond daar wel een flinke rij. Kan ook aan dag of weer gelegen hebben hoor.

Succes met je koopjesjacht
Jo usalover
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Jo usalover »

Wij zijn nu voor de 2e keer naar Woodbury Outlet gegaan (super !), ook een bus vanaf Port Authority, is wel iets duurder USD 42,- pp.
Maar de route er naartoe ( ong. 1 uur) is al leuk en mooi.
Ik hou gewoon meer van outlets die niet in 1 gebouw zitten.
1991 au-pair Chicago ( 16 States)
2000 TX, CA,NV, Chicago
2004 FL
2006 CO,UT,NV,AZ
2008 NY
2009 Canada
2010 Chicago
2011 NY
2012 CO,WY,MT,ID,UT
2015 CO,UT,AZ,NV
2017 CA,NV,AZ, Hawaii
2019 WA,OR,NV,CA
2022 CO, UT, AZ, NV, CA
2023 NY
2024 UT, ID, WY, MT, SD, NE, CO
Double-P
Amerika-newbie

Bericht door Double-P »

Wellicht een beetje laat, maar ongetwijfeld voor anderen nog steeds interessant.

Ik sluit me even aan bij Jo. Mijn ex woonde vlak bij NYC (in NJ) en ik ben sowieso een groot fan van american outlet centers. De premium outlet centers zijn meestal sowieso al behoorlijk goed. Echter in die regio steekt (IMHO) Woodbury Commons Outlet Center overal bovenuit. Ontzettend groot, alle standaard outlet winkels maar ook bijvoorbeeld Versace of Jimmy Choo (voor de dames :) ). De regio is ook ontzettend mooi.

Extra tip: Ben je van plan om naar Woodbury Commons Outlets te gaan, schrijf je dan even in voor de VIP-club. Kan via e-mail en je krijgt coupons (die je ook daar bij het service center op kan halen) die je vaak nog behoorlijke extra kortingen opleveren!
troy2300
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door troy2300 »

beste mensen

Ben weer terug,en vond de Jersey gardens wel ok, maar het was niet wat ik ervan gehoopt had !!
als ik weer ga 'zou ik zeker voor een andere outlett gaan !!
Maar met de prijzen van nu ,kan je ook gewoon op 5th Av blijven !!
Maar New York was SUPER !!! :clap: :clap: :clap:

Grt Hein
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer