Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Welke shows moet je zien in Vegas?
Welke shows moet je zien in Vegas?
Hoi,
Wij gaan naar Vegas. Welke show moet echt gezien hebben en waarom? Het liefst nog met prijzen! Thank you!!
Wij gaan naar Vegas. Welke show moet echt gezien hebben en waarom? Het liefst nog met prijzen! Thank you!!
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Re: Welke shows moet je zien in Vegas?
Dat is en blijft natuurlijk heel persoonlijk, maar Cirque du Soleil is prachtig.
Ik stel voor dat je hier eens kijkt:
http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=7&t=35046
http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=7&t=35046
Hoi
Dank je
Circue du soleil stond al op mijn lijstje.
Ik was benieuwd naar andere shows. Welke comedyshow of andere show is nog interessant om te bekijken? Iemand nog tips?
Thank you!
Dank je
Circue du soleil stond al op mijn lijstje.
Ik was benieuwd naar andere shows. Welke comedyshow of andere show is nog interessant om te bekijken? Iemand nog tips?
Thank you!
vandaag tickets geboekt voor Mystère, eindelijk een prijs gevonden die voor ons moeder niet te hoog was en een show waarvan het niveau voor mij niet te laag was
aanbieding via vegas.com geloof ik
Helemaal niet nodig om voor de tijd kaartjes te kopen (tenzij je misschien in het hoogste seizoen gaat). Gewoon op de dag zelf zo'n goedkope ticketservice gebruiken die overal aan de Strip zitten.dafkapin schreef:vandaag tickets geboekt voor Mystère, eindelijk een prijs gevonden die voor ons moeder niet te hoog was en een show waarvan het niveau voor mij niet te laag was![]()
wij gaan dus halfweg juli, en veel data net voor of net na de twee dagen dat wij daar zijn waren al volboekt
ik ben een planner, heb graag de meeste dingen vooraf geregeld
ik ben een planner, heb graag de meeste dingen vooraf geregeld
Gratis show van Big Elvis in Bills gambling Hall & Saloon vonden wij ook erg leuk. Al blijft Cirque du Soleil natuurlijk prachtig.
-
RoyBergen
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Is Celine Dion niet weer begonnen???????? Of Elton John??????
jep celine dion kun je vanaf nu weer boeken
Jep, al vanaf maart treed Céline Dion weer op in Ceasar's Palace. Ik was erbij met de premiere en als je de muziek een beetje kan waarderen is het een geweldige show er worden niet alleen maar de "standaard hits" gespeeld, maar ook vooral veel covers en nieuwe nummers. Heeerlijk!! Ik als enorm fan had de avond van mijn leven en heb de volgende reis naar Vegas in 2012 alweer geboekt om Céline te kunnen zien
Voorheen trad Céline daar iedere avond op, maar deze keer zijn de shows beperkt (zo'n 3 á 4x per week) en ik geloof dat er voor haar ook regelmatiger vakanties tussendoor komen, dus als je erheen wilt, is het slim even van tevoren de data te bekijken van wanneer ze er is.
Ik geloof trouwens ook ergens gelezen te hebben dat Shania Twain in 2012 ook in Vegas een show komt geven!
Ik ben natuurlijk enorm bevooroordeeld en het is een pure mening van mij, maar eigenlijk zou je de show gezien moeten hebben van Céline

Voorheen trad Céline daar iedere avond op, maar deze keer zijn de shows beperkt (zo'n 3 á 4x per week) en ik geloof dat er voor haar ook regelmatiger vakanties tussendoor komen, dus als je erheen wilt, is het slim even van tevoren de data te bekijken van wanneer ze er is.
Ik geloof trouwens ook ergens gelezen te hebben dat Shania Twain in 2012 ook in Vegas een show komt geven!
Ik ben natuurlijk enorm bevooroordeeld en het is een pure mening van mij, maar eigenlijk zou je de show gezien moeten hebben van Céline
All I know, is that i'm standing in a place..where...the future is like the skies of L.A.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 1438 Weergaves
-
Laatste bericht door groennom
-
- 93 Reacties