Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Welk landnummer voor Amerika
Welk landnummer voor Amerika
Hallo,
Ik wil eens naar mijn gastgezin bellen om kennis mee te maken, het nummer dat ik gekregen heb van de organisatie is het volg 454-58*-3***.
Om deze vanuit België te bellen voer ik het volgende in 001 454 58* 3***. Maar ik krijg altijd een melding dat de nummer niet in gebruik is.
Voer ik de juist nummer in, ik bedoel met het landnummer?
MVG,
DVF
Ik wil eens naar mijn gastgezin bellen om kennis mee te maken, het nummer dat ik gekregen heb van de organisatie is het volg 454-58*-3***.
Om deze vanuit België te bellen voer ik het volgende in 001 454 58* 3***. Maar ik krijg altijd een melding dat de nummer niet in gebruik is.
Voer ik de juist nummer in, ik bedoel met het landnummer?
MVG,
DVF
Mac Mini iPod Touch - 16GB MacBook Pro 13" - 2,26GHz iPhone 4 iMac 27-inch iPad 2
Re: Welk landnummer voor Amerika
Dat zou inderdaad het juiste nummer moeten zijn, er van uitgaande dat het nummer zelf correct is. Kan het zijn dat het bellen naar buitenlandse nummers door je provider geblockt wordt?
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
Moet je geen cijfers van het netnummer weglaten?
Nee, volgens mij blokeer mijn provider dit niet.
Nee, volgens mij blokeer mijn provider dit niet.
Mac Mini iPod Touch - 16GB MacBook Pro 13" - 2,26GHz iPhone 4 iMac 27-inch iPad 2
Regel is dat een '0' in het netnummer wordt weggelaten, maar deze hebben Amerikaanse nummers niet. Netnummer in dit geval is 454.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
Ah oké, ik heb ook een mail naar de organisatie gestuurd. Alvast bedankt voor je snelle antwoord.
Laatst gewijzigd door devosf op 24 jun 2011, 20:24, 2 keer totaal gewijzigd.
-
monique2331
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Heb je al geprobeerd om de 00 weg te laten en alleen 1 te toetsen en
dan de rest van de nummers.
Monique
dan de rest van de nummers.
Monique
Na zoveelste keer proberen heb ik eindelijk verbinding gekregen. Wat ik juist verkeerd deed weet ik niet, waarschijnlijk ligt het aan mijn provider.
vervang de eerste twee nullen met een + als je met een mobiele telefoon belt. die twee nullen veroorzaken meestal het probleem 
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 20 Reacties
- 4573 Weergaves
-
Laatste bericht door jill1234