Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

vlucht LA of San Fransisco naar Hawaii

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
goofy5
Amerika-newbie

vlucht LA of San Fransisco naar Hawaii

Bericht door goofy5 »

Goedemiddag,

Dit jaar willen we een trip gaan maken in Zuid West Amerika. Deze reiswillen we graag afsluiten met een weekje ( 5 dagen) Hawaii als dat mogelijk is en niet te duur is. Hebben jullie een idee hoe ik dit kan regelen en wat de kosten hier ongeveer van zijn?

groeten,
Goof
family
Amerika-newbie

Bericht door family »

hmmm klinkt wel leuk ,wij gaan volgend jaar een rondreis maken maar 5 daagjes hawai als afsluiting 8) Heb een tijdje geleden ook gekeken wat ons dat zou kosten voor 5 dgn maar wij een gezin met 2 kids zijn dan ongeveer 5000 euro extra kwijt en dat vonden wij te duur,was geloof ik in een gids van kuoni ofzo.......maar misschien dat jehet ter plekke daar kunt boeken dat is denk ik veel goedkoper,
Ben benieuwd naar de ervaren reactie's want misschien gaan we dan alsnog :lol:
Souraia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Souraia »

Wij willen dit volgend jaar ook gaan doen en heb bij Exit een prijsopgave opgevraagd. Het is welliswaar voor dit jaar, maar ik hou rekening met een kleine prijsstijging ten opzichte van dit jaar. Dit was hun antwoord:

VLUCHTNR. DATUM VAN NAAR V A
UA 909 31JUL AMSTERDAM CHICAGO 1105 1313
UA1407 31JUL CHICAGO LAS VEGAS 1655 1846
UA1515 28AUG LAS VEGAS SAN FRANCISCO 1135 1309
UA 75 28AUG SAN FRANCISCO HONOLULU 1340 1555
UA 78 03SEP HONOLULU SAN FRANCISCO 2300 0654 04SEP
UA 950 04SEP SAN FRANCISCO WASHINGTON 0755 1605
UA 946 04SEP WASHINGTON AMSTERDAM 1727 0700 05SEP
Reis inclusief:
- Vluchten volgens bovenstaand schema
- 4 weken een Compact huurauto, inclusief het spaarpakket
- 6 overnachtingen in het Aqua Palms hotel op Oahu

Basisreissom € 1649,- per volwassene
Basisreissom kind van 5 jaar, verblijf op de kamer van de 2 volwassenen € 825,- per kind
Luchthavenbelasting, veiligheidstoeslag en boekingskosten € 170,- per volwassene/kind

Bovenstaand tarief is op basis van deelname van 2 volwassenen en 1 kind van 5 jaar (vertrek op 31 juli 2006).

Tegen de onderstaande toeslagen kunnen wij u een uitgebreidere verzekering voor de huurauto aanbieden i.p.v. het standaard spaarpakket:
- All inclusive pakket € 75,- per week
- Platina pakket € 90,- per week
Dollar Spaarpakket

Korte omschrijving van het hotel:

Aqua Palms at Waikiki****
Dit hotel ligt slechts op korte afstand van de prachtige stranden, winkels, restaurants en het uitgaansleven van Waikiki. Het hotel beschikt o.a. over een zwembad, fitness center en een laundry. De kamers zijn o.a. voorzien van airconditioning een televisie, badkamer, haardroger, strijkbenodigheden, klokradio, telefoon, koffiezetapparaat, magnetron en een koelkast. U kunt bij het hotel parkeren voor circa $ 10,- per dag. Meer informatie over het hotel
Wij willen u erop wijzen dat u niet bij elk hotel gratis kunt parkeren.
Indien u hierover nog vragen heeft, dan kunt u ons bellen of e-mailen.
Tel: 0314-375666 // e-mail: sandra@exit-reizen.nl
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Zo op het eerste gezicht zeg ik: "Veel te duur". Moet je zien wat er allemaal nog bijkomt ook.

Momenteel heb ik geen tijd om er even serieus in te duiken, maar dat doe ik nog wel eens voor je. Dit moet goedkoper kunnen en zelf regelen en boeken lijkt mij een betere optie.

Maar nogmaals, dit is mijn eerste indruk van hetgeen wordt aangeboden voor die prijs.

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
CaroLine
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door CaroLine »

Ik vraag me af of je geen retourvlucht Amsterdam - Hawaii kunt boeken met een stop over in LA of SF.
Carola
Souraia
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Souraia »

Echt waar Marjan, ik dacht juist dat ik een goede prijs te pakken had.
Als jij iets goedkopers ziet of weet, dan houd ik mij van harte aanbevolen. Het is welliswaar pas voor 2007, maar goed time flys.
elvis
Amerika-newbie

Bericht door elvis »

Wij gaan in juni naar amerika en blijven daarna 6 nachten op Maui.
Ik weet niet precies wat we kwijt zijn, maar wij hebben vliegreis geboekt naar Maui, met een stopover in San Francisco. Dan is de stopover gratis en op die manier scheelt het wel geld.

Sandra
Souraia
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Souraia »

Sandra,

Maar hoe lang mag je gebruik maken van die Stopover?
Kan je gewoon in SF uitstappen en zeg maar 3 a 4 weken rondtouren en dan het vliegtuig weer pakken naar Maui? of moet ik mij daar iets anders bij voorstellen?
thebruins
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door thebruins »

ik dacht dat een stopover maar iets van 24u of 48u mag duren.
Souraia
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Souraia »

thebruins schreef:ik dacht dat een stopover maar iets van 24u of 48u mag duren.
Nee dat is volgens mij niet zo. Ik had vorig jaar een stopover in DC van 5 dagen.
Lord Bonez
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door Lord Bonez »

Goeiendag,

Wij zijn vorig jaar 3 weken naar Hawaii geweest, met een stopover op de terug weg in San Francisco (heen weg via LA). Ik geloof dat wij circa 1700 euro pp kwijt waren voor de vluchten (incl 3 inter-island vluchten pp) + 18 dagen hotels. geboekt bij http://www.exit-reizen.nl
Souraia
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Souraia »

Ik heb even gekeken op vliegwinkel, en het is idd goedkoper als je een vlucht zou boeken naar Honolulu. Maar ik vraag mij dan af hoelang ik op de tussenvlieghaven weg kan? Wij willen 4 weken gaan touren vanaf LV en dan doorvliegen naar Honolulu.
Souraia
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Souraia »

Niemand die het weet :(
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Souraia schreef:Maar ik vraag mij dan af hoelang ik op de tussenvlieghaven weg kan? Wij willen 4 weken gaan touren vanaf LV en dan doorvliegen naar Honolulu.
Souraia,

Volgens mij geldt er geen tijdslimiet voor een stopover. Of je nou een stopover van een dag hebt of vier weken, dat maakt niets uit. Je betaalt het hoogste tarief. In jouw geval zal dat een retourtje Amsteram - Honolulu zijn.

Je hebt vaak 2 gratis stopovers bij United. Zal ook wel afhangen van het soort ticket dat je hebt. Ik heb nog even rondgekeken op de site van United maar kan er niet echt iets over vinden.

In de reisgidsen staat bij United dat je (max.) 2 gratis stopovers hebt.

Roland
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Moron
Amerika-ontdekker

Bericht door Moron »

hekkie schreef:Zo op het eerste gezicht zeg ik: "Veel te duur". Moet je zien wat er allemaal nog bijkomt ook.

Momenteel heb ik geen tijd om er even serieus in te duiken, maar dat doe ik nog wel eens voor je. Dit moet goedkoper kunnen en zelf regelen en boeken lijkt mij een betere optie.

Maar nogmaals, dit is mijn eerste indruk van hetgeen wordt aangeboden voor die prijs.

Gr. Marjan
Het lijkt misschien duur... maar dat is het in ieder geval niet!

Het is nog hoogseizoen ook..
.
UA 909 31JUL AMSTERDAM CHICAGO 1105 1313
UA1407 31JUL CHICAGO LAS VEGAS 1655 1846
UA1515 28AUG LAS VEGAS SAN FRANCISCO 1135 1309
UA 75 28AUG SAN FRANCISCO HONOLULU 1340 1555
UA 78 03SEP HONOLULU SAN FRANCISCO 2300 0654 04SEP
UA 950 04SEP SAN FRANCISCO WASHINGTON 0755 1605
UU 946 04SEP WASHINGTON AMSTERDAM 1727 0700 05SEP

we praten over 6 vluchten...

Ook nog 4 weken een auto... in CA
6 nachten dat Hotel op Hawaii... die dingen (met luxe) zijn daar behoorlijk duur...

Vanuit nederland is dit toch écht wel de prijs...
Vanuit LA zou de vlucht naar Hawaii iets goedkoper zijn...
Columbus... Sinds 1492
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Moron schreef:Het lijkt misschien duur... maar dat is het in ieder geval niet!

Het is nog hoogseizoen ook..
we praten over 6 vluchten...
Ook nog 4 weken een auto... in CA
6 nachten dat Hotel op Hawaii... die dingen (met luxe) zijn daar behoorlijk duur...
Vanuit nederland is dit toch écht wel de prijs...
Vanuit LA zou de vlucht naar Hawaii iets goedkoper zijn...
Je hebt ongetwijfeld gelijk. Toch schrok ik een beetje van de prijs. Ik had zelf ook LA in gedachten.

Het blijft toch gissen zo ver van te voren wat uiteindelijk een ticket gaat kosten.

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
elvis
Amerika-newbie

Bericht door elvis »

Wij vliegen op 1 juni met United Airlines en hebben 2 stopovers, een in Memphis en een in San Francisco en eindigen uiteindelijk op Mauii.
De kosten van onze tickets zijn 799 euro per persoon. De duur van een stopover is volgens mij redelijk onbeperkt. Hoewel wij maar twee nachten in Memphis verblijven, duurt het 19 nachten voor we doorvliegen van San Francisco naar Maui. Daar blijven we dan 6 nachten voor dat we weer naar Amsterdam terugvliegen.
Tuurlijk betaal je een behoorlijk bedrag voor de tickets, maar ja, wij hebben het er wel voor over.

Groetjes Sandra.
Souraia
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Souraia »

Roland bedankt voor je antwoord. Via vliegwinkel.nl kan je helaas niet die optie aanklikken, dus dan moet we de tickets gewoon via het reisbureau boeken.

Elivs, ik vind dat een schappelijke prijs, ik zou blij zijn als wij dat kwijt zouden zijn. Wij willen dan wel iets later gaan, 24 juli namelijk en dan is het al hoogseizoen.
Antoinette
Amerikafan

Bericht door Antoinette »

De vliegwinkel is ook telefonisch vrij makkelijk bereikbaar ,
0900 - 7 767 767
ook hebben ze verschillende vestigingen waarvan 2 in Amsterdam

Vliegwinkel Amsterdam
Rokin 34

Vliegwinkel Amsterdam
Vijzelstraat 8

Antoinette
goofy5
Amerika-newbie

Bericht door goofy5 »

Hallo allemaal.

allemaal heel erg bedankt voor jullie antwoorden. Ik ben vd week naar t reisbureau geweest en een vlucht doorgekregen van 1002 euro. a'dam naar honolulu met tussenstop San Fransisco.
Nu ben ik dus druk bezig met het zoeken van een leuk/ mooi hotel in Hawaii voor een redelijke prijs. Is best moeilijk, want hotels zijn me duur soms. Dus weet misschien een van julie wel een leuk hotel voor een leuke prijs?!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer