Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Even voorstellen: Erik
Even voorstellen: Erik
Ik ben vorig jaar oktober voor 1e keer naar Amerika geweest (Met Suntrek) en dit beviel zo goed dat ik er weer heen ga.
mijn route was:
San Francisco,Los Angeles,San Diego daarna de nationale parken
Joshua Tree National Park,Grand Canyon,Monument Valley,Canyonlands National Park, Deadhorse Point State Park and Arches National Park,Bryce Canyon,Zion,Las Vegas,Death valley en daarna richting Yosemite national park, via Sacramento weer terug naar San Francisco
Heb 3 weken lang rondgereisd met een internationale groep en dit was echt een geweldige trip om mee te maken.
Nu wil ik komende zomer naar het noordoosten met Djoser die ook een leuk programma hebben zo te zien.
Erik
mijn route was:
San Francisco,Los Angeles,San Diego daarna de nationale parken
Joshua Tree National Park,Grand Canyon,Monument Valley,Canyonlands National Park, Deadhorse Point State Park and Arches National Park,Bryce Canyon,Zion,Las Vegas,Death valley en daarna richting Yosemite national park, via Sacramento weer terug naar San Francisco
Heb 3 weken lang rondgereisd met een internationale groep en dit was echt een geweldige trip om mee te maken.
Nu wil ik komende zomer naar het noordoosten met Djoser die ook een leuk programma hebben zo te zien.
Erik
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Hallo Erik,
welkom op het forum! :welcome:
Roland
welkom op het forum! :welcome:
Je treft het. Hier op het forum zijn nog 2 forumleden (Lelie en Pete99) die deze reis over 3 weken gaan maken. Kijk hier maar eens.Nu wil ik komende zomer naar het noordoosten met Djoser die ook een leuk programma hebben zo te zien.
Roland
Re: Even voorstellen: Erik
Een zeer besmettelijk virus, dat Amerika-virus.Erik99 schreef:Ik ben vorig jaar oktober voor 1e keer naar Amerika geweest (Met Suntrek) en dit beviel zo goed dat ik er weer heen ga.
Welkom Erik.
http://community.webshots.com/user/ikkedus2" onclick="window.open(this.href);return false;
Hoi Marloes,
Ik ben van plan om laaste week van augustus te vertrekken (vertrekdatum 26 augustus)
Ze hebben nog 2 personen nodig en met mijn boeking erbij nog maar 1 dus dat moet wel lukken denk ik.
Ben erg benieuwd naar jouw verhaal over deze reis, en ik zag trouwens al leuke tips staan op het forum dus dat is altijd handig.
Groeten Erik
Ik ben van plan om laaste week van augustus te vertrekken (vertrekdatum 26 augustus)
Ze hebben nog 2 personen nodig en met mijn boeking erbij nog maar 1 dus dat moet wel lukken denk ik.
Ben erg benieuwd naar jouw verhaal over deze reis, en ik zag trouwens al leuke tips staan op het forum dus dat is altijd handig.
Groeten Erik