Bandido schreef:
Ik ken vrij veel flight attendants bij Delta en die moeten toch een vrij pittige taaltoets afleggen voordat ze in het Nederlands (of een andere taal) aankondigingen mogen doen. Maar echt vloeiend hoeven ze inderdaad niet te zijn.
Dat wist ik niet.
Maar ik versta meestal alleen "Welkom dames en heren......*geen idee*........*geen idee*.......*geen idee*.....wij wensen u een prettige vlucht".
Maar ik vind het wel leuk dat ze het proberen toch een soort van service.
Een aantal keren met United gevlogen en erg tevreden. genoeg beenruimte in verhouding tot de Transavia vee vluchten.
Service is goed en upgraden gaat soepel.
Upgraden? Kan je me daar meer over vertellen? Wij vliegen volgende week met United naar Las Vegas!
2006 - Zuidwesten
2008 - San Francisco --> New York
2009/2010 - New York
2011- Zuidwesten + Yellowstone
2012 - Zuidelijk Afrika
2014 - Tanzania & Zanzibar
2015 - Thailand
Valerie schreef:Upgraden? Kan je me daar meer over vertellen? Wij vliegen volgende week met United naar Las Vegas!
Via de site van Unitesd kun je upgraden naar meer beenruimte.
Kan ook bij het inchecken. 2 Jaar geleden vanaf Phoenix zelf een gratis upgrade gehad omdat dit bij de incheck kiosk mislukte.
Upgraden hebben wij de vorige keer ook gedaan, op het vliegveld bij de counter (Chicago) in de wachtruimte. Kostte ons toen wel ongeveer 50 dollar per stoel (exacte bedrag weet ik niet meer) en je moest in staat zijn om de deuren te openen in tijden van paniek. Had riant de (been)ruimte.
Ik heb meerdere malen met United gevlogen, een gewone, eerlijke, recht toe, recht aan, betrouwbare luchtvaartmaatschappij. Eigenlijk gewoon geen klachten, mochten we het in cijfers uitdrukken zitten ze zo rond de 7.
Ook lekker...afgelopen januari voor onze United vlucht in juni 2 seats naast elkaar gereserveerd via de site. Log ik nu opnieuw in zie ik dat het type vliegtuig veranderd is en dat we plots 2 plaatsen ver van elkaar vandaan toegewezen hebben gekregen. Verder zijn er geen 2 plaatsen meer naast elkaar beschikbaar. Ik weet dat ze geen seat garantie kunnen geven maar dat ze dat zo zonder melding kunnen doen bij United, niet echt een goede service te noemen.
Travel USA (2010-now) o.a.: roadtrip SW, roadtrip Denver-LA, Las Vegas, Grand Canyon, Yellowstone, NYC, Washington, SF.
Ik vlieg meestal met United (met alle tevredenheid), maar dit jaar heb ik er toch wat een wat mindere positieve ervaring.
Ik had voor twee vluchten economy plus stoelen geboekt (degene met de meeste beenruimte, want ik ben nogal lang) en afgerekend via hun site. Door een toestelwijziging tot twee keer toe terugverwezen naar een economy stoel.
Gelukkig dat ik regelmatig mijn reserveringen check en er dus op voorhand achterkwam. Gelukkig gebeurde de terugbetaling wel snel.
Heel veel slechte ervaringen met United. Vooral vertragingen, onaardig personeel, uitval van vluchten en Economy Plus boeken waarbij mijn stoel ineens bezet bleek... Ik vind Delta persoonlijk stukken beter....
2008 New York & Zuidwesten
2009, 2010, 2012, 2013 Florida
2010 Canada
2011 Yellowstone, MT Rushmore, Zuidwesten
2012 Las Vegas - Salt Lake City, Dallas - Atlanta
zeker een keer of 10 met United (Continental) naar Las Vegas geweest (meerendeel met overstap in Houston),
777's hebben geen "on demand" video, maar afgelopen jaar met een 767-400 welke wel "on demand" had.
Ivm met miles vlieg ik zo vaak moglijk United/continental, maar ze zijn niks beter of slechter dan anderen volgens mij, je moet het een beetje treffen.
Pete.Z schreef:Ivm met miles vlieg ik zo vaak moglijk United/continental, maar ze zijn niks beter of slechter dan anderen volgens mij, je moet het een beetje treffen.
Waar ik eerst nog erg positief was over United ben ik inmiddels helemaal klaar met ze. En ik ben zeker niet de enigste. Er zijn diversen onderzoek waarvan ik de resultaten dan via de radio te horen krijg waar United (binnenlandse amerikaanse vluchten) erg slecht uitkomt. Ik ga voor mijn werk weleens naar Chicago en vanuit Lexington, als je direct wilt vliegen, moet je United vliegen. Het is altijd wat. Vorige jaar ook toen ik naar huis wilde. United vloog ineens niet naar CHicago. Kon ik niet naar Nederland. Slecht informatie verstrekking waardoor ik 12 uur op een vliegveld heb mogen hangen zonder een meter verder te komen. Midden in de nacht kon ik zelf met Delta gaan bellen om alles goed geregeld te krijgen. Ook in Amsterdam was het weer een drama. Als ik tegen iemand van de incheck balie vertel dat ik niet via een kiosk kan inboeken. Dan zeg ik dat omdat het zo is niet omdat ik lui ben. Waarom moet zo'n tutje het dan als nog gaan proberen en erachter komen dat ik niet kan inchecken. Ooooo ach ja. Ik sprak laatst met een piloot en hij wist mij te vertellen dat de vertraginging en cancelations allemaal door de regelgeving van de amerikaanse overheid komt. Ik vlieg gezellig Delta en dat bevalt me aardig. Vertraging zal je overal wel hebben het is maar net hoe er mee omgegaan wordt!!!
We gaan het binnenkort ervaren, moeten redelijk onverwacht voor een korte periode naar Upstate New York en vliegen op Newark.
Net redelijk last minute twee economy stoelen geboekt, we vertrekken volgende week. Maar ik wilde net mijn stoelen vastleggen zie ik dat er geen economy stoelen meer zijn .
Wel genoeg economy plus maar die heb ik niet geboekt.
Ik ben benieuwd wat er volgende week gebeurt en zal maandag united eens bellen.
Ik neem aan dat ze ons gewoon meenemen anders had ik toch ook niet deze stoelen kunnen boeken lijkt me.
We gaan het zien
Ik heb vorig jaar met United gevlogen en is mij prima bevallen, dit jaar vlieg ik weer met ze! We hebben alleen op Newark toen 2 uur op de taxibaan gestaan ivm een zware storm, mochten niet opstijgen, maar daar konden hun uiteraard niets aan doen. Wel hebben ze toen op de vlucht (was een binnenlandse), gratis de schermpjes aangezet vanwege het ongemak.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.