Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis HaMa: In 26 dagen van SD via LV en SF naar LA
Reis HaMa: In 26 dagen van SD via LV en SF naar LA
Ook wij zijn wel benieuwd naar ideeën en meningen over onze route. We starten onze 29daagse trip VS met drie dagen NYC, daarna gaan we door naar San Diego, omdaarna richting Grand Canyon, nationale parken, Vegas, San Francisco te gaan. We eindigen in LA, waar we de vlucht terug nemen naar Amsterdam.
Onze opzet is nu:
19 juli aankomst NY
20 juli NY
21 juli NY
22 juli NY -> SD (aankomst 12 uur 's middags)
23 juli SD
24 juli SD
25 juli San Diego -> Palm Springs, (Langs Joshua Tree NP) of Needles (wat is dat eigenlijk precies?)
26 juli Needles/Palm Springs -> Grand Canyon
27 juli Grand Canyon -> Page
28 juli Page -> Bryce Canyon
29 juli Bryce -> Zion
30 juli Zion (langs St George - Utah) -> Las Vegas
31 juli LV
1 augustus LV
2 augustus LV -> Death Valley (eventueel indien mogelijk - is dat te doen?- 1x naar Yosemite ivm hitte in Death Valley)
3 augustus Death Valley -> Yosemite
4 augustus Yosemite
5 augustus Yosemite -> San Francisco
6 augustus SF
7 augustus SF
8 augustus SF -> kustroute
9 tot 14 augustus -> uitloopdagen. Monterey staat iig geval op de planning dan, net een als een bepaald concert, of Vans Warp music festival. Suggesties voor die dagen? We horen ze graag!
14 augustus LA
15 augustus LA
16 augustus LA -> Amsterdam
Zijn er nog aanvullingen of opmerkingen te bedenken? Nog dingen waar we echt aan moeten denken?
Daarnaast vroeg ik me af wat een leuke camping is (liefst met cabins) of hotel ín Yosemite, die nog te boeken is voor begin augustus? Ik heb nu een KOA Kamping Kabin geboekt net buiten het park, maar besef net dat ik daarbij geen rekening heb gehouden met het feit dat we misschien eerder aanwezig zijn, omdat we nog niet zeker weten of we alle nationale parken aan gaan doen die we nu gepland hebben. We neigen meer richting stads/cultuurmensen, dan natuurmensen, vandaar. Het lijkt me dus goed om een nacht eerder al iets te boeken, het liefst in het park zelf. Dan kun je de dag erna lekker rustig rondkijken en daarna vertrekken naar de camping net buiten Yosemite. Dan zijn wel al een beetje op de route richting SF.
Yosemite is trouwens, op het aankomsthotel in SD na, het enige dat we van tevoren boeken. Verder gaan we hotels/motels doen, en we kopen een tentje bij Walmart. Moet wel kunnen toch?
Onze opzet is nu:
19 juli aankomst NY
20 juli NY
21 juli NY
22 juli NY -> SD (aankomst 12 uur 's middags)
23 juli SD
24 juli SD
25 juli San Diego -> Palm Springs, (Langs Joshua Tree NP) of Needles (wat is dat eigenlijk precies?)
29 juli Bryce -> Zion
31 juli LV
1 augustus LV
2 augustus LV -> Death Valley (eventueel indien mogelijk - is dat te doen?- 1x naar Yosemite ivm hitte in Death Valley)
3 augustus Death Valley -> Yosemite
4 augustus Yosemite
5 augustus Yosemite -> San Francisco
6 augustus SF
7 augustus SF
8 augustus SF -> kustroute
9 tot 14 augustus -> uitloopdagen. Monterey staat iig geval op de planning dan, net een als een bepaald concert, of Vans Warp music festival. Suggesties voor die dagen? We horen ze graag!
14 augustus LA
15 augustus LA
16 augustus LA -> Amsterdam
Zijn er nog aanvullingen of opmerkingen te bedenken? Nog dingen waar we echt aan moeten denken?
Daarnaast vroeg ik me af wat een leuke camping is (liefst met cabins) of hotel ín Yosemite, die nog te boeken is voor begin augustus? Ik heb nu een KOA Kamping Kabin geboekt net buiten het park, maar besef net dat ik daarbij geen rekening heb gehouden met het feit dat we misschien eerder aanwezig zijn, omdat we nog niet zeker weten of we alle nationale parken aan gaan doen die we nu gepland hebben. We neigen meer richting stads/cultuurmensen, dan natuurmensen, vandaar. Het lijkt me dus goed om een nacht eerder al iets te boeken, het liefst in het park zelf. Dan kun je de dag erna lekker rustig rondkijken en daarna vertrekken naar de camping net buiten Yosemite. Dan zijn wel al een beetje op de route richting SF.
Yosemite is trouwens, op het aankomsthotel in SD na, het enige dat we van tevoren boeken. Verder gaan we hotels/motels doen, en we kopen een tentje bij Walmart. Moet wel kunnen toch?
Re: Reis HaMa: In 26 dagen van SD via LV en SF naar LA
Wanneer is dat concert?
Die uitloopdagen zou je mooi kunnen besteden aan een extra dagje Page en Zion om wat meer rust te krijgen. Ik zou ook overwegen om een overnachting te plannen tussen Death Valley en Yosemite zodat je voldoende tijd hebt voor de Tioga Pass, Bodie, Mono Lake etc.
Needles is een gewoon plaatsje ,maar het ligt redelijk gunstig halverwege.
Die uitloopdagen zou je mooi kunnen besteden aan een extra dagje Page en Zion om wat meer rust te krijgen. Ik zou ook overwegen om een overnachting te plannen tussen Death Valley en Yosemite zodat je voldoende tijd hebt voor de Tioga Pass, Bodie, Mono Lake etc.
Needles is een gewoon plaatsje ,maar het ligt redelijk gunstig halverwege.
Concert is op de 12de in LA. Misschien handiger voor ons om daar dan gewoon wat langer te blijven. Maar ik weet ook dat Los Angeles als stad niet zo interessant is, dus misschien gaan we daarna nog weer een dag of twee verder.
Een extra dag Page en Zion, dus twee extra dagen?
Het is dus handig om extra tijd te reserveren voor Tioga, Bodie en Mono Lake, begrijp ik. Is dat zo interessant, of is het gewoon vanwege zomerse opstoppingen?
Een extra dag Page en Zion, dus twee extra dagen?
Het is dus handig om extra tijd te reserveren voor Tioga, Bodie en Mono Lake, begrijp ik. Is dat zo interessant, of is het gewoon vanwege zomerse opstoppingen?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Death Valley - Yosemite is eigenlijk niet te doen in 1 dag. Er is zoveel te doen onderweg dat een extra overnachting aan te raden is. Jolan noemede Bodie al (een bezoek kost je incl de rit er naar toe ongeveer 3 uur), en Mono Lake, en langs de Tioga Road in Yosemite is ook genoeg te doen als je van wandelen houdt.
Het zal lastig zijn om een camping in het park te vinden, maar misschien zijn er mogelijkheden vlak buiten het park. Je kunt altijd kijken of er in Curry village of Housekeeping Camp nog iets vrij is, of misschien een first come first serve camping, maar in de vallei heb je alleen camp 4 die vooral door klimmers gebruikt wordt. Zie voor de accommodatie http://www.yosemitepark.com en voor campings buiten het park deze site.
De KOA is een uur rijden van de vallei, ik zou dat niet net buiten het park willen noemen.
Neem minstens 2 dagen voor het park, zelfs als je niet gaat wandelen is er genoeg te doen, en het geeft je de mogelijkheid om de drukte wat te ontwijken - je kunt de populaire dingen dan in de ochtend of tegen de avond doen. Of je maakt wat langere wandelingen waardoor je ook al snel de drukte achter je laat.
Voor Zion zou ik ook een dag extra uittrekken, je kunt er leuk wandelen, en Springdale is een aardige plaats. Kamperen kan in het park of vlak er buiten in Springdale.
Monument Valley is goed te doen tusen de GC en Page. Ik denk dat het erg warm is om te kamperen daar, maar we hebben wel tentkampeerders gezien begin augustus.
Marianne
Het zal lastig zijn om een camping in het park te vinden, maar misschien zijn er mogelijkheden vlak buiten het park. Je kunt altijd kijken of er in Curry village of Housekeeping Camp nog iets vrij is, of misschien een first come first serve camping, maar in de vallei heb je alleen camp 4 die vooral door klimmers gebruikt wordt. Zie voor de accommodatie http://www.yosemitepark.com en voor campings buiten het park deze site.
De KOA is een uur rijden van de vallei, ik zou dat niet net buiten het park willen noemen.
Neem minstens 2 dagen voor het park, zelfs als je niet gaat wandelen is er genoeg te doen, en het geeft je de mogelijkheid om de drukte wat te ontwijken - je kunt de populaire dingen dan in de ochtend of tegen de avond doen. Of je maakt wat langere wandelingen waardoor je ook al snel de drukte achter je laat.
Voor Zion zou ik ook een dag extra uittrekken, je kunt er leuk wandelen, en Springdale is een aardige plaats. Kamperen kan in het park of vlak er buiten in Springdale.
Monument Valley is goed te doen tusen de GC en Page. Ik denk dat het erg warm is om te kamperen daar, maar we hebben wel tentkampeerders gezien begin augustus.
Marianne
Martin & Marianne schreef:Death Valley - Yosemite is eigenlijk niet te doen in 1 dag. Er is zoveel te doen onderweg dat een extra overnachting aan te raden is. Jolan noemede Bodie al (een bezoek kost je incl de rit er naar toe ongeveer 3 uur), en Mono Lake, en langs de Tioga Road in Yosemite is ook genoeg te doen als je van wandelen houdt.
Goed om te weten. Toch maar even goed kijken naar de mogelijkheden.
Martin & Marianne schreef:Het zal lastig zijn om een camping in het park te vinden, maar misschien zijn er mogelijkheden vlak buiten het park. Je kunt altijd kijken of er in Curry village of Housekeeping Camp nog iets vrij is, of misschien een first come first serve camping, maar in de vallei heb je alleen camp 4 die vooral door klimmers gebruikt wordt. Zie voor de accommodatie http://www.yosemitepark.com en voor campings buiten het park deze site.De KOA is een uur rijden van de vallei, ik zou dat niet net buiten het park willen noemen.
Thanks! Ik ga eens kijken wat er nog mogelijk is. Ik weet nog niet zeker of ik wil gokken op first come, first served. Het zou zonde zijn als je Yosemite zo'n beetje moet overslaan omdat er geen slaapplek is.
Momenteel zitten we op anderhalve dag. Wat zeg je: toch te weinig? We zouden inderdaad wel een beetje de drukte willen ontwijken, dus wat dat betreft is het het overwegen waard om een dag langer te blijven.Martin & Marianne schreef:Neem minstens 2 dagen voor het park, zelfs als je niet gaat wandelen is er genoeg te doen, en het geeft je de mogelijkheid om de drukte wat te ontwijken - je kunt de populaire dingen dan in de ochtend of tegen de avond doen. Of je maakt wat langere wandelingen waardoor je ook al snel de drukte achter je laat.
Goeie tips allemaal! Ik hou het allemaal in gedachten. Omdat we nogal flexibel zijn (en dus gelukkig wat dagen over) kunnen we daar zeker ter plekke nog iets mee doen.Martin & Marianne schreef:Voor Zion zou ik ook een dag extra uittrekken, je kunt er leuk wandelen, en Springdale is een aardige plaats. Kamperen kan in het park of vlak er buiten in Springdale.
Zijn er nog meer plekken die we eigenlijk van tevoren zouden moeten boeken?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
De GC (Mather campground) lijkt me ook verstandig om te boeken. Voor een camping in Bryce zul je vroeg moeten zijn, ik weet niet of je daar iets kunt reserveren of dat alles first come first served is. Tja, je zit in het hoogseizoen, dus als je niet te lang wilt zoeken of te ver wilt rijden is reserveren wel handig.
Marianne
Marianne
Helaas konden we niet buiten het hoogseizoen, anders hadden we het inderdaad liever in september gedaan.
ik blijf vragen stellen aan iedereen, maar kom toch weer met een nieuwe: als je een national park zou moeten overslaan, welke zou dat zijn? Ik weet dat de meesten positief zijn over Zion en Yosemite, maar hoe zit het met Page, Bryce, etc?
ik blijf vragen stellen aan iedereen, maar kom toch weer met een nieuwe: als je een national park zou moeten overslaan, welke zou dat zijn? Ik weet dat de meesten positief zijn over Zion en Yosemite, maar hoe zit het met Page, Bryce, etc?
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Page is geen national park maar ligt aan een meer en heeft vele prachtige bezienswaardigheden in de buurt.
Welk overslaan...? hihi liefst geen één maar in onze ranking staan grand canyon en yosemite onder aan. Maar dat is relatief want uiteraard zijn ook die heel bijzonder en "must see's". Wij waren heeeeeeeel aangenaam verrast door kleinere "parken" /gebieden zoals Valley of Fire en Alabama Hills, en sfeer volle plekken zoals Bodie.
Ik persoonlijk vind je schema prima, zou zelf een dag Las Vegas inruilen voor een overnachting tussen Death Valley en Yosemite, bvb. in Bishop of Lone Pine, of Lee Vining. Of als je in die richting niet kan veranderen (al reservaties?) zou ik een overnachting in San Francisco of Yosemite minder doen. Zo heb je zeker ook tijd voor Bodie!
Welk overslaan...? hihi liefst geen één maar in onze ranking staan grand canyon en yosemite onder aan. Maar dat is relatief want uiteraard zijn ook die heel bijzonder en "must see's". Wij waren heeeeeeeel aangenaam verrast door kleinere "parken" /gebieden zoals Valley of Fire en Alabama Hills, en sfeer volle plekken zoals Bodie.
Ik persoonlijk vind je schema prima, zou zelf een dag Las Vegas inruilen voor een overnachting tussen Death Valley en Yosemite, bvb. in Bishop of Lone Pine, of Lee Vining. Of als je in die richting niet kan veranderen (al reservaties?) zou ik een overnachting in San Francisco of Yosemite minder doen. Zo heb je zeker ook tijd voor Bodie!
O, wat stom! Wist ik niet eens. Misschien toch nog maar wat meer research doen.Tipsy_1 schreef:Page is geen national park maar ligt aan een meer en heeft vele prachtige bezienswaardigheden in de buurt.
Wat vond je van Bryce? Routetechnisch is die makkelijk te skippen, maar ik ben benieuwd of die toch eigenlijk niet te missen is. Dan zouden we Bodie en Mono Lake, plus een overnachting in de omgeving Lone Pine makkelijker kunnen inplannen (vanwege reservering Yosemite kan ik niet heel veel schuiven in dat deel van de route). Las Vegas en San Francisco wil ik liever niet inkorten. SF vond ik geweldig en Las Vegas is volgens mij ook bijzonder genoeg voor twee hele dagen.Tipsy_1 schreef:Welk overslaan...? hihi liefst geen één maar in onze ranking staan grand canyon en yosemite onder aan. Maar dat is relatief want uiteraard zijn ook die heel bijzonder en "must see's". Wij waren heeeeeeeel aangenaam verrast door kleinere "parken" /gebieden zoals Valley of Fire en Alabama Hills, en sfeer volle plekken zoals Bodie.
- Tipsy_1
- Amerika-expert
ik had bryce abolsuut niet willen missen, is heel erg bijzonder!
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Ik zou Bryce zeker niet overslaan, wat mij betreft 1 van de meest bijzondere NP's in het zuidwesten, ook de Grand Canyon zou ik niet overslaan, ik kan me de eerste aanblik daarvan vele vele jaren geleden nog als de dag van vandaag herinneren.
Voor mij zou je Yosemite over kunnen slaan (dit is wel vloeken hier op het forum
), de beide keren dat ik er geweest ben heeft het niet echt een hele bijzondere indruk op me gemaakt, vooral de herinnering aan de enorme drukte staan me nog bij, ik ga dan veel liever naar Kings Canyon en Sequoia, in mijn ogen mooier dan Yosemite en veel rustiger.
Het maakt de keuzes niet makkelijker........
Voor mij zou je Yosemite over kunnen slaan (dit is wel vloeken hier op het forum
Het maakt de keuzes niet makkelijker........
- Tipsy_1
- Amerika-expert
De tioga pas vond ik wel een schitterende route!
- gleuknie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Dat is zeker vloeken.
Wij hadden eigenlijk maar 1 dagje in Yosemite in 2009, maar we vonden het wel prachtig. Ook Yosemite heeft zijn rustigere delen, heb ik vaak genoeg gelezen van Yosemite-expert Marianne.
Hetch Hetchy schijnt een stuk rustiger te zijn dan Yosemite Valley.
Death Valley - Yosemite zou ik ook niet op 1 dag doen. Een overnachting in bijvoorbeeld Lee Vining (Mammoth Lakes is een optie met meer voorzieningen) tussen Death Valley en Yosemite geeft je meer rust en tijd voor bijvoorbeeld de Alabama Hills, Whitney Portal Road, Mono Lake, Bodie en uiteraard de Tioga Road. 12 Augustus moet je in Los Angeles zijn zag ik. Je zou het dan ongeveer zo kunnen doen.:
03-08: Death Valley - Lee Vining
04-08: Lee vining - Yosemite
05-08: Yosemite
06-08: Yosemite - San Francisco
07-08: San Francisco
08-08: San Francisco
09-08: San Francisco - Monterey
10-08: Monterey - Cambria
11-08: Cambria - Los Angeles
Met zoveel tijd in Los Angeles heb je vast ook wel wat aan de tips van RiverCola:
viewtopic.php?f=7&t=25801&p=414888#p414888
Death Valley - Yosemite zou ik ook niet op 1 dag doen. Een overnachting in bijvoorbeeld Lee Vining (Mammoth Lakes is een optie met meer voorzieningen) tussen Death Valley en Yosemite geeft je meer rust en tijd voor bijvoorbeeld de Alabama Hills, Whitney Portal Road, Mono Lake, Bodie en uiteraard de Tioga Road. 12 Augustus moet je in Los Angeles zijn zag ik. Je zou het dan ongeveer zo kunnen doen.:
03-08: Death Valley - Lee Vining
04-08: Lee vining - Yosemite
05-08: Yosemite
06-08: Yosemite - San Francisco
07-08: San Francisco
08-08: San Francisco
09-08: San Francisco - Monterey
10-08: Monterey - Cambria
11-08: Cambria - Los Angeles
Met zoveel tijd in Los Angeles heb je vast ook wel wat aan de tips van RiverCola:
viewtopic.php?f=7&t=25801&p=414888#p414888
Groetjes René
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
Dank voor all tips! Ik denk dat ik maar ga proberen om van alles wat te zien. Dan weet ik meteen wanneer ik een eventuele andere keer meer tijd zou willen besteden. Het is nu eenmaal niet mogelijk om alles uitgebreid te bekijken. En iedereen heeft weer andere voorkeuren, zoals nu ook wel duidelijk wordt
Gleuknie: hele mooi aanvulling op de planning. Dat ga ik zeker toevoegen! Thanks
Ik ga meteen even de tips bekijken voor LA. Ik zat wel te denkenom na de 12de weer een dag en nacht ergens anders heen te gaan, maar misschien is het ook wel fijn om LA dan als uitvalsbasis te gebruiken. Maar goed....eerst even de ideeën van rivercola lezen!
Gleuknie: hele mooi aanvulling op de planning. Dat ga ik zeker toevoegen! Thanks
Is er trouwens nog iemand die tips heeft over hoe ik op mijn route (binnen de planning) een basketbalwedstrijd kan bekijken? De Womens NBA valt qua wedstrijdplanningen nét buiten de route (phoenix is een optie op 26 juli, maar dan moet ik mijn hele route een dag opschuiven) en ik wilde liever basketbal kijken dan bijvoorbeeld baseball. Het hoeft niet per se NBA te zijn ofzo.
Nog even voor de zekerheid een vraag over dit stukje van de planning:
29 juli Bryce -> Zion
Is dat behalve op papier, ook in de realiteit te doen? Hebben we dan genoeg tijd voor de grootste bezienswaardigheden én een beetje relaxen? Ik twijfel nog steeds of het handig is om daar iets van over te slaan deze keer, en dan wat meer tijd te besteden aan de andere plekken. En dan dus een volgende keer een ander rondje te doen, waarin ik de overgeslagen plek in mee kan nemen.
Daarnaast nog een autovraag, die ik ook gesteld had in de FAQ maar geen reactie gekregen: wij hebben een auto gereserveerd grootte toyota corolla, bij hertz.nl (prijs: 742.14 USD ivm 20% kortingsnummer). Zijn alle verzekeringen dan op een goede manier afgedekt? Ik geloof het wel via Hertz.nl, of heb ik dat verkeerd begrepen? Ik wil voorkomen dat we in verkooptrucjes trappen.
29 juli Bryce -> Zion
Is dat behalve op papier, ook in de realiteit te doen? Hebben we dan genoeg tijd voor de grootste bezienswaardigheden én een beetje relaxen? Ik twijfel nog steeds of het handig is om daar iets van over te slaan deze keer, en dan wat meer tijd te besteden aan de andere plekken. En dan dus een volgende keer een ander rondje te doen, waarin ik de overgeslagen plek in mee kan nemen.
Daarnaast nog een autovraag, die ik ook gesteld had in de FAQ maar geen reactie gekregen: wij hebben een auto gereserveerd grootte toyota corolla, bij hertz.nl (prijs: 742.14 USD ivm 20% kortingsnummer). Zijn alle verzekeringen dan op een goede manier afgedekt? Ik geloof het wel via Hertz.nl, of heb ik dat verkeerd begrepen? Ik wil voorkomen dat we in verkooptrucjes trappen.
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
HaMa schreef:Daarnaast nog een autovraag, die ik ook gesteld had in de FAQ maar geen reactie gekregen: wij hebben een auto gereserveerd grootte toyota corolla, bij hertz.nl (prijs: 742.14 USD ivm 20% kortingsnummer). Zijn alle verzekeringen dan op een goede manier afgedekt? Ik geloof het wel via Hertz.nl, of heb ik dat verkeerd begrepen? Ik wil voorkomen dat we in verkooptrucjes trappen.
Ik vind het een beetje vreemd dat je een prijs in dollars hebt terwijl je bij een Nederlandse site geboekt hebt, ik zou in je bevestiging nog eens heel goed nakijken of er ook verzekeringen bij zitten.
Ik heb nogmaals gekeken en eigenlijk mist er één verzekering.
--------------
Inbegrepen in het tarief
LUCHTHAVENTOESLAG OP VLUCHTAANKOMSTEN
Schade of diefstalverzekering met verlaagd eigen risico
belasting
Aanvulling aansprakelijkheidsverzekering
Kenteken registratie kosten invorderen
Customer Facility Charge:
Califonia Tourism Commission Assessment
Subtotaal autohuur 742.14 USD
Geschatte huurkosten 742.14 USD
De tarieven voor optionele extra’s zijn exclusief belastingen en toeslagen.
Extra informatie
Persoonlijke Verzekering (PI)
per dag 5.95 USD
Belastingen en toeslagen zijn niet inbegrepen in de tarieven voor optionele extra's
Valuta omrekenen
---------------------
EDIT: maar ik open wel even een topic in het vervoer forum.
Verder maar ontopic: Dingen die we niet moeten vergeten te bezoeken op de route?
--------------
Inbegrepen in het tarief
LUCHTHAVENTOESLAG OP VLUCHTAANKOMSTEN
Schade of diefstalverzekering met verlaagd eigen risico
belasting
Aanvulling aansprakelijkheidsverzekering
Kenteken registratie kosten invorderen
Customer Facility Charge:
Califonia Tourism Commission Assessment
Subtotaal autohuur 742.14 USD
Geschatte huurkosten 742.14 USD
De tarieven voor optionele extra’s zijn exclusief belastingen en toeslagen.
Extra informatie
Persoonlijke Verzekering (PI)
per dag 5.95 USD
Belastingen en toeslagen zijn niet inbegrepen in de tarieven voor optionele extra's
Valuta omrekenen
---------------------
EDIT: maar ik open wel even een topic in het vervoer forum.
Verder maar ontopic: Dingen die we niet moeten vergeten te bezoeken op de route?
- gleuknie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Echt veel tijd om te relaxen zit hier inderdaad niet in. Het zijn wel prachtige plaatsen stuk voor stuk, maar Page en Zion verdienen beide al 2 overnachtingen. Er is wel een alternatief voor als je het rustiger aan wilt doen en dat is Sedona in je route opnemen en vanaf de Grand Canyon naar Las Vegas te reizen.:
26 juli Palm Springs - Sedona
27 juli Sedona
28 juli Sedona - Grand Canyon (Via Jerome en Prescott)
29 juli Grand Canyon
30 juli Grand Canyon - Las Vegas (Route 66)
26 juli Palm Springs - Sedona
27 juli Sedona
28 juli Sedona - Grand Canyon (Via Jerome en Prescott)
29 juli Grand Canyon
30 juli Grand Canyon - Las Vegas (Route 66)
Groetjes René
Thanks René! Jij schudt de alternatieven zo uit je mouw, of niet?
Dat zou inderdaad betekenen dat we dat hoekje in omgeving Utah overslaan. We gaan het in de praktijk misschien wel allemaal bezoeken, maar het is fijn om een alternatief te hebben. Omdat we eigenlijk niks boeken kunnen we gelukkig nog aardig wijzigen.
Ik denk er overigens over om de reservering in de KOA bij Yosemite te annuleren en Camping 4 te proberen. Maar ik ben ook een beetje een bangerik en zie ons nu al naast een beer kamperen.....
Ben benieuwd! Nog drie weekjes. De kriebels beginnen te komen (maar dat kan ook komen doordat ik niet van vliegen houd
)
Dat zou inderdaad betekenen dat we dat hoekje in omgeving Utah overslaan. We gaan het in de praktijk misschien wel allemaal bezoeken, maar het is fijn om een alternatief te hebben. Omdat we eigenlijk niks boeken kunnen we gelukkig nog aardig wijzigen.
Ik denk er overigens over om de reservering in de KOA bij Yosemite te annuleren en Camping 4 te proberen. Maar ik ben ook een beetje een bangerik en zie ons nu al naast een beer kamperen.....
Ben benieuwd! Nog drie weekjes. De kriebels beginnen te komen (maar dat kan ook komen doordat ik niet van vliegen houd
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht