Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wat is nu de beste show van Cirque du soleil in Las Vegas?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
dhg2000
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Wat is nu de beste show van Cirque du soleil in Las Vegas?

Bericht door dhg2000 »

Hallo,

In september gaan we met ons gezin naar Las Vegas.
Nu willen we een show van Cirque du Soleil gaan bezoeken, maar weten we nog niet goed welke.

Hebben jullie voor mij tips welke show het mooiste is om te bezoeken?
Ik heb eens op discovery channel een podium van cirque du soleil in Las Vegas gezien dat kon draaien tot verticaal aan toe, waar ze dan opklommen.
Is dat er nog steeds en zo ja welke show is dat?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden!!
Frannie
Amerika-ontdekker

Re: Wat is nu de beste show van Cirque du soleil in Las Vega

Bericht door Frannie »

Dat is de show Ka van Cirque du Soleil in het MGM Grand, geweldige show ben er twee jaar geleden geweest!
Ook heb ik O gezien van Cirque du Soleil in Bellagio, ook mooi, maar Ka wint het. Is zeker een aanrader!
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

Niet van Cirque du Soleil, maar wel een adembenemde show is Le Rêve in het Wynn. Wij waren erg onder de indruk!
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Ook voor mij staat Le Reve in Wynn met stip op 1, ik heb ze allemaal gezien, maar dit is de enige die ik al 3 keer gezien heb. :D
maximpie
Amerikafan

Bericht door maximpie »

Iemand een mening over Love in the mirage?
dinne
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door dinne »

ik vond KA in MGm ook echt prachtig!
Chrisp
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Chrisp »

Goed om te horen, Harry! Wij wilden eigenlijk heel graag naar 'O' , maar die speelt helaas net de week dat wij in zijn niet. Le Rêve lijkt me dan een heel goed alternatief!

En nog een leuke kortingscode :) .
Afbeelding
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Wij zijn naar Le Reve geweest vorig jaar, en ik vond die show eerlijk gezegd een beetje tegenvallen. Ik vond het wel mooi hoor, maar ik vind Cirque du soleil gewoon mooier. In 2004 hebben we Mystere gezien van Cirque du Soleil, en die vond ik erg mooi. Ik vind de acts van CdS veel spectaculairder, bij Le Reve vind ik het complete verhaal beter uitgewerkt. Ik zou een volgende keer graag Ka en/of O willen zien, die lijken me allebei geweldig.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Harry
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Harry »

Jasmino schreef:ik vind Cirque du soleil gewoon mooier.
Le Reve is gemaakt door Franco Dragone voorheen van CdS, hij heeft ook O en Mystere gemaakt.
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

O is voor mij onbetwist de beste show van Cirque du Soleil ever.

Die enorme bak met water in het theater dat continu van vorm veranderd is zo ondrukwekkend en zó anders dan alle andere shows. Echt, ik vind het nog steeds de meest bijzondere show die ik ooit gezien heb..
De muziek is ook prachtig. Als ik de trailer bekijk, krijg ik altijd weer kippenvel!
O mag je echt niet O-verslaan :mrgreen:

Dit is de officiele site. Als je op "Preview show" klikt krijg je de trailer te zien :-) alleen die is al de moeite waard
http://www.cirquedusoleil.com/en/shows/o/default.aspx

ps. wij hadden de goedkopere tickets op het balkon omdat we echt last minute besloten om te gaan en er alleen daar nog plek was, maar ik vond het erg goede plekken. We zaten op rij 2 op het balkon in het midden en je had van bovenaf heel mooi zicht op het waterbasin en wat er allemaal onder water gebeurde. Goedkoper betekent dus niet altijd slechter
Harry
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Harry »

Dat ben ik niet met je eens, ik heb O ook vanaf het balkon gezien (1e rij), en dat zou ik niemand aanraden, ik vind dat je echt te ver weg zit van het podium om alles goed te zien, met name de gelaatsuitdrukkingen van de artiesten zijn van die afstand niet te zien.
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

Ik vond het juist helemaal niet te ver weg
Gelaatsuitdrukkingen kunnen me ook niet zo interesseren, maar ik vond het juist mooi dat je het overzicht over de hele show had. Natuurlijk zal je beneden ook goed zitten, maar ik vond het op het balkon echt helemaal niet verkeerd.
Harry
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Harry »

Ik vindt dat nou juist de gelaatsuitdrukkingen en de vaak prachtige maskers van de artiesten iets is wat de shows van CdS zo bijzonder en emotioneel maken. Daarom is Le Reve ook mijn favoriet, omdat je zo dicht bij het podium zit.
bbeurden
Amerikakenner

Bericht door bbeurden »

Ik kan niet vergelijken, maar in 2009 hebben we Ka gezien en ik vond dat ronduit spectaculair en indrukwekkend. Wat mij betreft een aanrader!
Bauke
Zie voor de links naar alle reizen: http://www.bbeurden.nl/
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Wij hebben verschillende CdS shows gezien en de laatste was 'O' in Vegas in 2009. Wij vonden het een prachtige show.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
suuske
Amerika-ontdekker

Bericht door suuske »

Ik heb kaartjes gekocht voor de voorstelling van 'O'. Wat bij mij de doorslag heeft gegeven is dat de andere shows die in Las Vegas lopen zoals bv KA ook te zien zijn ( vroeg of laat) in Europa dan wel Amsterdam. Dat is bij de show 'O' niet het geval, zo'n groot bassin pak je natuurlijk niet zo maar even op :)
Of dat terecht is zal ik pas weten nadat ik de show heb gezien...
Wat betreft de plaatsing, bijna alle goede plaatsen zijn even duur nl $ 165,00 per persoon. Voor relatief weinig verschil kon ik ook balkon nemen afgezien van het feit dat ik het verschil in prijs ( $ 130,00) niet de moeite vond om deze gok te nemen attendeerde de dame van de reserveringen ( Bellagio) mij er ook op dat de kostuumdetails en inderdaad gezichtsuitdrukkingen bijna niet te zien zijn vanaf het balkon. Zeker de kostuums zijn erg mooi bij Cirque dus is het jammer als je dat niet goed kunt zien lijkt mij.
verder wist ze te vertellen dat rij A-B-C de 'wetzone' vormde,ik had daar nog niet eens bij stil gestaan, wij zitten nu dus veilig en droog op rij 5 :thumbup:
Chrisp
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Chrisp »

suuske schreef:Wat bij mij de doorslag heeft gegeven is dat de andere shows die in Las Vegas lopen zoals bv KA ook te zien zijn ( vroeg of laat) in Europa dan wel Amsterdam. Dat is bij de show 'O' niet het geval, zo'n groot bassin pak je natuurlijk niet zo maar even op :)
Of dat terecht is zal ik pas weten nadat ik de show heb gezien...
Ik denk niet dat het theater van bijvoorbeeld KA zo makkelijk te verplaatsen is ;) .Maar met 'O' zul je ongetwijfeld een goede keuze hebben gemaakt!
Afbeelding
suuske
Amerika-ontdekker

Bericht door suuske »

Ik denk dat geen van de shows gemakkelijk te verplaatsen zijn, maar volgens mij is KA wel al in Nederland geweest zo'n 10 jaar geleden.
Dat was wat ik bedoelde met de vergelijking van of shows wel of niet elders te bekijken zijn.
van 'O' is het bekend dat deze enkel en alleen in Vegas te bekijken valt
Harry
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Harry »

Ook KA is nog nooit ergens anders geweest hoor, het theater is speciaal gebouwd voor de show, en de show is in Las Vegas ontwikkeld.
Noortje1
Amerikakenner

Bericht door Noortje1 »

Love gezien
KA gezien

Love raakt je...
Dit is een zeer mooie show met een echte duidelijke verhalen betreffende de liedjes.
Ik vind dit een dikke aanrader.

KA is indrukwekkend.
Terwijl bij LOVE er mooie stunten worden gedaan met rolschaatsen enzo is het bij KA allemaal een veel hoger niveau zeg maar.
Echter vond ik dat er iets teveel doodse momenten in de show zaten.

Ik ben toch blij dat ik ze allebei heb gezien.
Moest ik 1 van de 2 kiezen om nog eens te zien kies ik Love.
2008 : rondreis westkust - 2009 : NY \ LA \ LV - 2010 : LA \ LV \ Springdale - 2011 : LA/LV
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer