1/19 Baltimore -> Oahu (deze dag niet meerekenen in de planning svp)
1/20 Oahu (North Shore)
1/21 Oahu -> Big Island
1/22-27 Big Island
1/28 Big Island -> ...
1/29-2/3 ...
2/4 ... -> Oahu
2/5 Oahu -> Baltimore (vlucht vertrekt pas rond middernacht, dus we gaan deze dag goed benutten)
We zijn er nog niet over uit hoe we het tweede deel van de vakantie willen besteden. Ik denk dat we op Big Island veel op pad zullen zijn, dus een week ergens bijkomen lijkt me heerlijk. Op het moment gaat mijn voorkeur uit naar Maui, vanwege de Road to Hana, mogelijkheid tot excursie naar Lanai, meer surfgelegenheid en dat er sowieso meer te doen is. Aan de andere kant hoor ik dat Kauai zo mogelijk nog mooier is ... anderzijds is winter blijkbaar niet zo'n goede tijd om de Na Pali kust te bezoeken.

Of misschien is het beter om de tweede week tussen Maui en Kauai te verdelen? Of om alle tijd te verdelen tussen Big Island, Maui en Kauai? Ik zag dat overnachtingen flink aan de prijs zijn, dus misschien is het voordeliger om twee keer iets voor een week te huren, dan telkens voor een paar nachten? Ik heb een flink aantal excursies voor ogen dus als ik op overnachtingen kan besparen zou heel fijn zijn.