Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Universal studios hollywood , newbee vraagje

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
delamar
Amerika-ontdekker

Re: Universal studios hollywood , newbee vraagje

Bericht door delamar »

dinne schreef:wat je ook doet ga niet naar de special effects show!! Je denkt iets bij te leren, maar het is SAAAAAAAAAI!!!!!!!!!!!!
tenzij je een lesje wil in typisch amerikaanse humor, maar hij was inderdaad behoorlijk saai :X
Afbeelding
Noortje1
Amerikakenner

Bericht door Noortje1 »

hello!

Hoe lang zit je op de metro vanuit hollywood ?
2008 : rondreis westkust - 2009 : NY \ LA \ LV - 2010 : LA \ LV \ Springdale - 2011 : LA/LV
jvandijk65
Amerikafan

Bericht door jvandijk65 »

Ik was even aan het rondneuzen op het internet, op zoek naar kortingskaarten voor Universal.
Nu vind ik via mousesavers.com tickets voor $59 per persoon. Dit is wel een hele leuke korting!!!
Maar is het ook betrouwbaar, wie kan hier iets over vertellen? Misschien heeft er iemand eerder tickets hier besteld.
Ik ben benieuwd!
Erwinh
Amerikafan

Bericht door Erwinh »

Lijkt een bonnetjes actie zoals ook wij die kennen op chocopasta of andere producten. Mooie korting, alleen ik vond ook nog onderstaande info op de site:
You can also find this offer on specially-marked Arrowhead water bottles sold in California. The bottles can be taken to Universal ticket booths to get the discount. In fact, reportedly you can take any Arrowhead bottle to the booths for the discount, specially marked or not.
jvandijk65
Amerikafan

Bericht door jvandijk65 »

Erwin,
lijkt inderdaad op een soort bonnetjes-actie, in dit geval zonder bonnetjes te sparen, maar dus met een code die je krijgt via mouse-savers. Je laatste toevoeging zal toch niet bedoelen dat je een flesje water bij je moet hebben om binnen te kunnen komen? Ik voel er wel veel voor om op deze manier de tickets te bestellen. $15 x 4 =$60 korting. Niet gek!
Nadia89
Amerika-ontdekker

Bericht door Nadia89 »

We zijn vorige week geweest.
We hadden geen front of line pas. Hebben ongeveer een half uur moeten wachten voor de Studio-tour.
Verder konden we overal zo doorlopen. . .
Alle shows gezien en waren van 11 tot 6 in het park
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Noortje1 schreef:Hoe lang zit je op de metro vanuit hollywood ?
By Metro
The Metro Red Line train from downtown or Hollywood stops at Universal City. Across from the Metro station and Bus Stop is a Universal Studios shuttle which provides complimentary service every 10 to 15 minutes to the front gate of Universal Studios Hollywood. Shuttles continue for two hours after the park closes. It's only a five to ten minute walk from the station to the gate, but it's straight uphill and the sidewalk only goes part way, then you have to walk on the street. But you don't have to worry too much about missing the last shuttle in the evening, since it's all downhill on the way back.

Hier kun je de tijden opzoeken: http://socaltransport.org/tm_pub_start.php
Vanaf Hollywood naar Universal City is het < 15 minuten. En daarna nog een stukje lopen of met de Shuttle zoals je hierboven kunt lezen. Kost je $1.50 enkele reis.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Erwinh
Amerikafan

Bericht door Erwinh »

jvandijk65 schreef:Erwin,
lijkt inderdaad op een soort bonnetjes-actie, in dit geval zonder bonnetjes te sparen, maar dus met een code die je krijgt via mouse-savers. Je laatste toevoeging zal toch niet bedoelen dat je een flesje water bij je moet hebben om binnen te kunnen komen? Ik voel er wel veel voor om op deze manier de tickets te bestellen. $15 x 4 =$60 korting. Niet gek!
Ja, ik denk het wel. Net zo als bij ons, moet je van die hoekjes van een verpakking uitknippen, of zoals vroeger wikkels van japotten e.d. Op vertoon daarvan krijg je toegang met korting. Kortom eerst op zoek naar dat bewuste water waar die kortingsactie op zit :wink:
Noortje1
Amerikakenner

Bericht door Noortje1 »

gisteren op vrijdag geen fol pas nodig gehad.
Ben dan ook blij dat we hem niet gekocht hebben :thumbup:
2008 : rondreis westkust - 2009 : NY \ LA \ LV - 2010 : LA \ LV \ Springdale - 2011 : LA/LV
Erwinh
Amerikafan

Bericht door Erwinh »

Ik zou het willen omdraaien.... Ik hoop op lange rijen in juli, lijkt mij leuk om vooraan in de rij te mogen aansluiten. Die FOL pas is voor mij onderdeel van de attractie!
maximpie
Amerikafan

Bericht door maximpie »

Haha ik hoop net hetzelfde :p veel volk dus graag!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer