Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Shoppen in Amerika
Shoppen in Amerika
Goedemorgen allemaal!
Voor ons nog 19 nachtjes en dan vliegen we naar San Francisco! Oh wat hebben we al een zin! Maar ik vroeg me iets af.
Ik lees en hoor veel over mensen die gaan winkelen in Amerika. In extreme verhalen zelfs een koffer aanschaffen voor alles wat ze kopen. Nu ben ik nog nooit in Amerika geweest, maar ik wil natuurlijk geen leuke dingen mislopen!!! Wat is er zo leuk aan winkelen in Amerika? Waar moet je als Nederlander zijn voor leuke dingen (kleding, schoenen)? Is het echt zoveel goedkoper? Iemand die me er een beetje wat over kan uitleggen?
Groetjes en alvast bedankt!
Voor ons nog 19 nachtjes en dan vliegen we naar San Francisco! Oh wat hebben we al een zin! Maar ik vroeg me iets af.
Ik lees en hoor veel over mensen die gaan winkelen in Amerika. In extreme verhalen zelfs een koffer aanschaffen voor alles wat ze kopen. Nu ben ik nog nooit in Amerika geweest, maar ik wil natuurlijk geen leuke dingen mislopen!!! Wat is er zo leuk aan winkelen in Amerika? Waar moet je als Nederlander zijn voor leuke dingen (kleding, schoenen)? Is het echt zoveel goedkoper? Iemand die me er een beetje wat over kan uitleggen?
Groetjes en alvast bedankt!
- gyatso
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Re: Shoppen in Amerika
Ga je alleen naar SF?
Kleding is in Amerika al een stuk goedkoper dan hier en komt er ook nog eens het verschil in de valuta. Kortom, voor ons heel goedkoop merkkleding halen. In de steden zijn de winkels in overvloed en hiernaast zijn er ook nog eens op veel plaatsen de outletcentra's. Het loont de moeite om te kijken of er in de buurt van je route een outlet zit. Op het moment dat je je ook nog eens opgeeft als klant (kan je digitaal hier al regelen) krijg je in de outlets vaak ook nog eens extra korting. Zo kocht ik de vorige keer Adidas sportkleding, betaalde voor een shirt zo'n (omgerekend) 5 euro, waar je hier met gemak een 30 euro voor moet neertellen. Je haalt de merkkleding voor prijzen van H&M. Wij gaan heen met kleding voor de eerste dagen en de persoonlijke verzorging, de rest, kopen wij daar.
Kleding is in Amerika al een stuk goedkoper dan hier en komt er ook nog eens het verschil in de valuta. Kortom, voor ons heel goedkoop merkkleding halen. In de steden zijn de winkels in overvloed en hiernaast zijn er ook nog eens op veel plaatsen de outletcentra's. Het loont de moeite om te kijken of er in de buurt van je route een outlet zit. Op het moment dat je je ook nog eens opgeeft als klant (kan je digitaal hier al regelen) krijg je in de outlets vaak ook nog eens extra korting. Zo kocht ik de vorige keer Adidas sportkleding, betaalde voor een shirt zo'n (omgerekend) 5 euro, waar je hier met gemak een 30 euro voor moet neertellen. Je haalt de merkkleding voor prijzen van H&M. Wij gaan heen met kleding voor de eerste dagen en de persoonlijke verzorging, de rest, kopen wij daar.
Heb je de zoekfunctie al gebruikt? Er is namelijk al erg veel genoemd over shoppen in Amerika.
Verder ja het is een stuk goedkoper gezien de huidige dollar koers. Zelf ga ik speciaal opzoek naar bepaalde merken, die hier in NL bijna onbetaalbaar zijn en daar voor een prikkie naar verhouding. Een extra koffer meenemen doe ik zelf dan weer niet, ik neem gewoon zo min mogelijk mee op de heen weg. Let er wel op dat je de kaartjes ed eraf haalt voordat je terug komt.
Verder ja het is een stuk goedkoper gezien de huidige dollar koers. Zelf ga ik speciaal opzoek naar bepaalde merken, die hier in NL bijna onbetaalbaar zijn en daar voor een prikkie naar verhouding. Een extra koffer meenemen doe ik zelf dan weer niet, ik neem gewoon zo min mogelijk mee op de heen weg. Let er wel op dat je de kaartjes ed eraf haalt voordat je terug komt.
We doen een rondje zuidwesten dus zullen in grote steden vast de mogelijkheid hebben om te winkelen. Wat zijn interessante merken in Amerika?
Verder zal ik eens de zoekfunctie gebruiken.
Bedankt!
Verder zal ik eens de zoekfunctie gebruiken.
Bedankt!
Levi, 501 hier € 110,- in Outlet $ 35,-
De bekende sportmerken: Nike, Adidas, Reebok, O' Neill, Quicksilver, zijn veel goedkoperLelle schreef: Wat zijn interessante merken in Amerika?
Voor lingerie: Victoria's Secret en Pink (niet te koop in Ned. en B. denk ik)
Jeans en casual: Guess, Express, Aeropostale, Abercrombie & Fitch, Hollister, Gap, Juicy Couture, American Eagle Outfitters ...
Zonnebrillen: Sunglass Hut
Horloges: Fossil
De beste outlets zijn Premium Outlets, zowat verspreid over gans de VS. Zeker in Vegas is er al 1, en nog andere! Niet alle merken verkopen ze in outlet, maar ook in de gewone malls kan je goedkopere kleding vinden dan bij ons.
Dan zijn er nog de grote department stores: JC Penney, Neiman Marcus, Dillard's, ...
Veel (shopping)plezier!
Lilo
Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hoezo extreem?Lelle schreef:In extreme verhalen zelfs een koffer aanschaffen voor alles wat ze kopen.
Ik weet niet of je kleinere kinderen hebt, maar voor ons zoontje kocht ik toen wel eens vaker jeans van
http://www.carters.com/oshkoshbgosh/kid ... lt,sc.html
Supersterk! En ze hadden toen leuke modelletjes.
Fossil werd genoemd voor horloges, maar kijk zeker naar hun handtassen!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Heb vorig jaar een aantal G-Star spijkerbroeken gekocht voor $19. Heb begrepen dat die in Nl niet te betalen zijn. Was bij 1 van de outlet winkels.
each day's a gift and not a given right
Wauw! Dat klinkt allemaal echt te gek! Ik zag toevallig op internet dat Converse Allstars daar ook een stuk goedkoper zijn. Daar heb ik wel oren naar! En G-star kost hier sowieso €100 voor een broek. En Fossil is ook superleuk! Haha, ik krijg er op eens helemaal zin in
Voor de mensen die ervaring hebben, waar zitten de beste outlets? Wij komen in LV, SF, LA.
Voor de mensen die ervaring hebben, waar zitten de beste outlets? Wij komen in LV, SF, LA.
- desteijntjes
- Amerikafan
- Contacteer:
Ben net terug uit SF en wij zijn naar de Gilroy premium outlets geweest. Dit ligt ongeveer anderhalf uur ten zuiden van SF. Een megagrote outlet met o.a. de bekende merken zoals Tommy Hilfiger, Ralph Lauren, met heel veel keus. Ik vond hem groter als de outlet in Las Vegas.
Ga vooral ook eerst naar klantenservice, dan krijg je vaak nog kaartjes voor extra korting!! Dat is voor de echte Hollander natuurlijk ook mooi meegomen.
In Sf in de buurt vsn Union Square zit o.a. Abercrombie en een mooie Uggstore met een grote keuze. Met andere woorden, neem een lege koffer mee, die gaat vanzelf wel vol
Ga vooral ook eerst naar klantenservice, dan krijg je vaak nog kaartjes voor extra korting!! Dat is voor de echte Hollander natuurlijk ook mooi meegomen.
In Sf in de buurt vsn Union Square zit o.a. Abercrombie en een mooie Uggstore met een grote keuze. Met andere woorden, neem een lege koffer mee, die gaat vanzelf wel vol
mei 2010 http://desteijntjesflorida2010.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
jan 2010 http://2010ny.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
mei 2011 http://hcgirlssanfrancisco2011.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
augustus 2013 http://desteijntjesusa2013.weebly.com/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
jan 2010 http://2010ny.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
mei 2011 http://hcgirlssanfrancisco2011.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
augustus 2013 http://desteijntjesusa2013.weebly.com/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Ik weet niet waar jij je Levi's koopt, maar hier in Bergen op Zoom, zijn ze 2 voor € 99,-Erwinh schreef:Levi, 501 hier € 110,- in Outlet $ 35,-
$ 35,- p.st. natuurlijk ook dan nog goedkoper
Dat is fijn voor jou, maar voor die prijs kan ik ze bij een fatsoenlijke zaak niet krijgen. In Euries is dat nog steeds de helft overigensDVDGuy schreef:Ik weet niet waar jij je Levi's koopt, maar hier in Bergen op Zoom, zijn ze 2 voor € 99,-Erwinh schreef:Levi, 501 hier € 110,- in Outlet $ 35,-![]()
$ 35,- p.st. natuurlijk ook dan nog goedkoper
Weet je nog waar dat juist was? In welke winkel?fddg schreef:Heb vorig jaar een aantal G-Star spijkerbroeken gekocht voor $19. Heb begrepen dat die in Nl niet te betalen zijn. Was bij 1 van de outlet winkels.
Alvast bedankt,
Lilo
Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
Jazeker, dat was in de G-star winkel in de premium outlets in Round Rock Texas (net boven Austin aan de I-35).Lilo schreef:Weet je nog waar dat juist was? In welke winkel?fddg schreef:Heb vorig jaar een aantal G-Star spijkerbroeken gekocht voor $19. Heb begrepen dat die in Nl niet te betalen zijn. Was bij 1 van de outlet winkels.
each day's a gift and not a given right