Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaringen met eautohuur?
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Re: Ervaringen met eautohuur?
Als je met Eautohuur belt kunnen ze je inderdaad vertellen welke verhuurder je krijgt voor welke prijs.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Ik had een offerte via de mail gehad, ik heb toen gebeld en ze gingen er nog 20 euro onder zitten. Ze gaven ook gelijk aan wie de verhuurder was.
Inmiddels is de prijs (voor 20 dagen autohuur) bijna 80 euro lager wat ik netjes teruggekregen heb.
Inmiddels is de prijs (voor 20 dagen autohuur) bijna 80 euro lager wat ik netjes teruggekregen heb.

- RNA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Ik heb zowel goede als slechte ervaringen met eautohuur. Ze zijn goedkoop, makkelijk bereikbaar en de auto's stonden beide keren keurig klaar, alles netjes afgehandeld dus!
De slechte ervaringen waren toen ik voor de 3e keer wilde huren. USA reisen was goedkoper door een aanbieding, en hier zouden ze naar kijken en met een tegenbod komen. Dit tegenbod is er nooit geweest en ze kwamen met allerlei rare 'excusen'. Bovendien werd de vrouw aan de lijn erg brutaal waarop ik de verbinding heb verbroken.
Verder is t een prima bedrijf!
De slechte ervaringen waren toen ik voor de 3e keer wilde huren. USA reisen was goedkoper door een aanbieding, en hier zouden ze naar kijken en met een tegenbod komen. Dit tegenbod is er nooit geweest en ze kwamen met allerlei rare 'excusen'. Bovendien werd de vrouw aan de lijn erg brutaal waarop ik de verbinding heb verbroken.
Verder is t een prima bedrijf!

En de prijs is alweer lager... als dit zo door gaat gaan ze straks bijbetalen dat we uberhaupt gaan.... 

- cadarora
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Ik heb ook net in 1 minuut € 50,-- verdient.
Eautohuur gebeld dat op de site de auto nu € 50,-- goedkoper is, niet moeilijk gedaan, nieuw e-mail al ontvangen. Nu even de CC afwachten.
Ramona
Eautohuur gebeld dat op de site de auto nu € 50,-- goedkoper is, niet moeilijk gedaan, nieuw e-mail al ontvangen. Nu even de CC afwachten.
Ramona
Leer van andermans fouten, het leven is te kort om ze allemaal zelf te maken.
http://www.cadarora.com
http://www.cadarora.com
Even een vraagje:
hoe zien jullie dat de prijs omlaag is gegaan? Ik heb namelijk een offerte via de mail gekregen. De auto en verhuurmaatschappij kan ik niet terug vinden in het rijtje als ik mijn vertrek en aankomst lokatie aangeef. Volgens degene van Eautohuur klopt dat omdat zij mij wat korting heeft gegeven. Hoe weet ik nu of mijn prijs ook omlaag is gegaan?
hoe zien jullie dat de prijs omlaag is gegaan? Ik heb namelijk een offerte via de mail gekregen. De auto en verhuurmaatschappij kan ik niet terug vinden in het rijtje als ik mijn vertrek en aankomst lokatie aangeef. Volgens degene van Eautohuur klopt dat omdat zij mij wat korting heeft gegeven. Hoe weet ik nu of mijn prijs ook omlaag is gegaan?

Je kan ook op competitor websites kijken, zoals Dollar.de/Dollar.com/Alamo.nl/USrentacar.co.uk/USCarhire.co.uk. Ze (=eautohuur) beloven de laagste prijs, als je deze via een concurrenten kan vinden..
-
- Amerikakenner
Goeiemorgen iedereen.
Even een kort vraagje ivm eautohuur.
Wij hebben hier ook onze wagen geboekt voor dit jaar.
Maar vorig jaar hadden we dit bij usareisen.de gemaakt.
Ik meen me toen nog goed te herinneren dat hier formulieren bijzaten die ik moest invullen zoals men naam, rijbewijs nr enzo.
Maar bij eautohuur heb ik dit niet gehad.
Weet iemand of dit oke is?
En moet ik dit dan allemaal nog aan de balie invullen in de states bij het ophalen van de wagen of doet de persoon aan de balie dit dan?
gegroet, sven
Even een kort vraagje ivm eautohuur.
Wij hebben hier ook onze wagen geboekt voor dit jaar.
Maar vorig jaar hadden we dit bij usareisen.de gemaakt.
Ik meen me toen nog goed te herinneren dat hier formulieren bijzaten die ik moest invullen zoals men naam, rijbewijs nr enzo.
Maar bij eautohuur heb ik dit niet gehad.
Weet iemand of dit oke is?
En moet ik dit dan allemaal nog aan de balie invullen in de states bij het ophalen van de wagen of doet de persoon aan de balie dit dan?
gegroet, sven
Fotos huwelijks reis 2010 => phoenix - LA > http://www.facebook.com/sven.perm" onclick="window.open(this.href);return false;
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Ja, dat is normaal. Je geeft je voucher en je rijbewijs af bij het verhuurbedrijf en die zal al je gegevens in de computer zetten. Na wat vraagjes over upgrades en/of extra verzekeringen, zet je je handtekening bij de kruisjes (wel goed lezen !) en dan kan je op pad.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Bij veel dollar agentschappen, gaat alles digitaal, geen papierenhandel meer.
-
- Amerikakenner
Ok thx
.
Vorig jaar was het dus anders.

Vorig jaar was het dus anders.
Fotos huwelijks reis 2010 => phoenix - LA > http://www.facebook.com/sven.perm" onclick="window.open(this.href);return false;
Goede ervaringen, zojuist ook €70 terug verdient met een boeking van 20-11-2010 die op 30 Juni 2011 ingaat! De verhuurbedrijven hebben de prijzen verlaagd en daar gaan ze keurig in mee, wel even bellen/mailen natuurlijk.
mvg.
Theo
mvg.
Theo
- Bushmaster
- Amerika-expert
als vervend Usareisen.de aanhanger, nu ook gezwicht voor eautohuur.nl
27 juli-17 augustus (Jeep grand Cherokee)
usareisen.de € 1051,00
eautohuur.nl € 698,00
Eerst een mail gestuurd naar Eautohuur, met de vraag of ik met de in de US gehuurde auto, ook in Canada mag rijden,
deze moet nu nog beantwoord worden (inmiddels 2 weken geleden).
Aangezien ik bij het merendeel van de verhuurders waar Eautohuur zaken mee doet, geen beperking zag in het rijden naar Canada,
toch alvast maar geboekt.
Afschrijven van de creditcard waren ze razendsnel mee, maar de beloofde 72 uur waar binnen zij de voucher zouden sturen is al lang verstreken (ook als ik alleen de werkdagen tel).
Een Email richting Eautohuur en Jigsaw (moedermaatschappij) heeft hier ook nog niet aan kunnen veranderen.
Overal dus nog niet een super positief gevoel bij Eautohuur
27 juli-17 augustus (Jeep grand Cherokee)
usareisen.de € 1051,00
eautohuur.nl € 698,00
Eerst een mail gestuurd naar Eautohuur, met de vraag of ik met de in de US gehuurde auto, ook in Canada mag rijden,
deze moet nu nog beantwoord worden (inmiddels 2 weken geleden).
Aangezien ik bij het merendeel van de verhuurders waar Eautohuur zaken mee doet, geen beperking zag in het rijden naar Canada,
toch alvast maar geboekt.
Afschrijven van de creditcard waren ze razendsnel mee, maar de beloofde 72 uur waar binnen zij de voucher zouden sturen is al lang verstreken (ook als ik alleen de werkdagen tel).
Een Email richting Eautohuur en Jigsaw (moedermaatschappij) heeft hier ook nog niet aan kunnen veranderen.
Overal dus nog niet een super positief gevoel bij Eautohuur
- Maarten-Annique
- Amerikakenner
Vervelend dat je dit zo ervaart. Ik kan deze ervaring niet delen.
Misschien kun je ze even bellen en het voorleggen.
Ik heb alles via mail gedaan en kreeg steeds erg snel antwoord.
Wel een tip! In eerste instantie kwam de mail in map ongewenst binnen. Misschien dat dit bij jou ook zo is?
Misschien kun je ze even bellen en het voorleggen.
Ik heb alles via mail gedaan en kreeg steeds erg snel antwoord.
Wel een tip! In eerste instantie kwam de mail in map ongewenst binnen. Misschien dat dit bij jou ook zo is?
- Bushmaster
- Amerika-expert
de bevestigingsmail kwam direct in mijn mailbox (spambox houd ik ook in de gaten maar niets van eautohuur te bekennen)In eerste instantie kwam de mail in map ongewenst binnen. Misschien dat dit bij jou ook zo is
- Maarten-Annique
- Amerikakenner
Ik zou echt eens bellen!
Ongeveer een uur geleden heb ik ze een mail gestuurd omdat ik zag dat de prijs van de auto (mid-size SUV) die wij gehuurd hebben via hen, nu ruim vijftig euro goedkoper was. Volgende week halen we de auto op bij Dollar Las Vegas Airport.
Binnen het uur had ik een mail terug dat ze de boeking aangepast hadden en ons het prijsverschil terug betaald hadden. Dan zeg ik; vlotte en goede service!
Als jij ze belt kan ik me niet voorstellen dat ze je niet netjes gaan helpen!
Ongeveer een uur geleden heb ik ze een mail gestuurd omdat ik zag dat de prijs van de auto (mid-size SUV) die wij gehuurd hebben via hen, nu ruim vijftig euro goedkoper was. Volgende week halen we de auto op bij Dollar Las Vegas Airport.
Binnen het uur had ik een mail terug dat ze de boeking aangepast hadden en ons het prijsverschil terug betaald hadden. Dan zeg ik; vlotte en goede service!

Als jij ze belt kan ik me niet voorstellen dat ze je niet netjes gaan helpen!
- Bushmaster
- Amerika-expert
ik ga een poging doen.
edit: de auto was nog niet "bevestigd" door Dollar US,
ze gaan er achter aan en binnen 24 uur zou ik de voucher moeten hebben.
edit: de auto was nog niet "bevestigd" door Dollar US,
ze gaan er achter aan en binnen 24 uur zou ik de voucher moeten hebben.
- Maarten-Annique
- Amerikakenner
Nu je het zegt. Dat heb ik ook gehad. Dan duurt het wat langer tot de bevestiging binnen is.
Tip: Controleer een week voor je vertrek nog even de prijs die je dan zou betalen voor je huurauto.
Dat heeft ons net ruim 50 euro opgeleverd.
Tip: Controleer een week voor je vertrek nog even de prijs die je dan zou betalen voor je huurauto.
Dat heeft ons net ruim 50 euro opgeleverd.
- Bushmaster
- Amerika-expert
prijs is gestegen zie ik:
ik heb geboekt voor € 698,00 prijs op de site is nu € 890,00
(zij hebben veel meer fluctuatie in de prijzen dan usareisen lijkt het)
ik heb geboekt voor € 698,00 prijs op de site is nu € 890,00
(zij hebben veel meer fluctuatie in de prijzen dan usareisen lijkt het)
- Maarten-Annique
- Amerikakenner
Ik heb mijn aangepaste voucher zojuist ontvangen.
Is er al nieuws aan het front Bushmaster? Maak je niet ongerust hoor. Het komt goed!
Is er al nieuws aan het front Bushmaster? Maak je niet ongerust hoor. Het komt goed!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1188 Weergaves
-
Laatste bericht door YYZ727
-
- 24 Reacties