herdesign schreef:Je komt dan eerst langs het visitor center (gratis rondrit) en als je de weg volgt (de verharding stopt al snel) kom je eerst langs een oude film set (oud hutje), dan langs Angels landing (overhangende rots, https://picasaweb.google.com/lh/photo/2 ... directlink) en dan bij Angels rest (de begraafplaats).
PS: kan iemand me vertellen hoe ik een fatsoenlijke link kan maken zonder dat de hele URL wordt getoond...?
Hieronder dezelfde tekst en ik heb de URL als klikbare tekst "verstopt":
Je komt dan eerst langs het visitor center (gratis rondrit) en als je de weg volgt (de verharding stopt al snel) kom je eerst langs een oude film set (oud hutje), dan langs Angels landing (overhangende rots) en dan bij Angels rest (de begraafplaats).
Je komt dan eerst langs het visitor center (gratis rondrit) en als je de weg volgt (de verharding stopt al snel) kom je eerst langs een oude film set (oud hutje), dan langs Angels landing ([url=https://picasaweb.google.com/lh/photo/2IPM8mJAW_6ByNAxkCsRSg?feat=directlink]overhangende rots[/url]) en dan bij Angels rest (de begraafplaats).
Als je nu binnen dit bericht op de "citeer"-button klikt, dan kan je de opbouw ook zien. Daarna met de "Terug/Back"-knop van de browser kan je terugkeren naar de normale situatie.
nog twee daagjes en het is vakantie, dan ga ik mij eens zetten aan de uitwerking van de routes, de grote lijnen staan al op papier, maar nu moeten de details nog opgevuld geraken
ziezo, het roadbook is voor een groot deel klaar, even een update:
dag 1: Brussel - Phoenix
dag 2: Phoenix - Sedona
dag 3: Sedona => Pink Jeep Tours geboekt
dag 4: Sedona - Grand Canyon
dag 5: Grand Canyon - Monument Valley (helicopter GC) => laten vallen, vindt ons moeder te duur
dag 6: MV - Durango => via Mexican Hat, Gooseneck NP en Four Courners, Mesa Verde NP
dag 7: Durang (Durango-Silverton trein) => geboekt in de Cinco Animas wagon
dag 8: Durango - Page => op de weg Lower Antelope canyon
dag 9: Page (boottocht naar Rainbow Bridge - als die niet té duur uitkomt) => veranderd in Float trip op Colorado
dag 10: Page - Bryce => via Best Friends en Coral Pink Sand Dunes
dag 11: Bryce - Zion => Navajo-loop? Queens Garden trail?
dag 12: Zion => Emerald Pools en Riverside Walk
dag 13: Zion- Las Vegas => via Grafton, Valley of Fire en Las Vegas sign, vorig jaar gemist
dag 14: Las Vegas (vooral voor Freemont Street, dit jaar niet gedaan, en verder eens een dagje zalig niksdoen) => Fremont street dus
dag 15: Las vegas - Death Valley
dag 16: Death Valley - Sequoia NP
dag 17: Seqouia NP
dag 18: Seqouia NP - San Francisco
dag 19: San Francisco
dag 20: San Francisco
dag 21: naar huis
Vanaf Las Vegas moet ik nog verder voorbereiden, Las Vegas- Death Valley hebben we vorig jaar in omgekeerde richting gedaan
Tussen Bryce en Zion kun je de Canyon Overlook Trail lopen, vlak voor de tunnel is er rechts een kleine parkeerplaats, en een paar meter verder links ook een.
Wel vaak vol, je moet even geluk hebben.
Ik denk dat je voor Mesa Verde niet veel tijd hebt. Als je daar een tour wilt doen kun je het beste in het park overnachten, maar ik weet niet hoe laat je in Durango moet zijn de volgende dag.
Wij hebben in 2008 in Mesa Verde 's mogens een tour gedaan en zijn toen via Four Corners en Gooseneck SP naar MV gereden, zie ons verslag (ook voor de Canyon Overlook Trail). Wij hadden toen al de vorige dag de tour gereserveerd. Als je er laat in de middag aankomt zal het wellicht lastig zijn om nog met een tour mee te kunnen.
de Canyon Overlook staat op het programma, was die erbij vergeten te zetten
Mesa Verde staat op het programma, maar met de wetenschap dat we niet veel tijd hebben
Gooseneck staat voorlopig op de rit van MV naar Durango, maar kan nog verzet worden naar de rit Durango-Page en zal naar alle waarschijnlijkheid ook zo gepland worden
In Durango nemen we de vroege trein dus moeten we daar vroeg zijn, daarom overnachting in Durango geboekt, bovendien wil ik als scrapbookster een echt ticket en niet alleen een printje, en de echte tickets kun je ook de dag voordien al ophalen, dus willen we ook niet té laat aankomen in Durango
met die tours in mesa verde kan je geluk hebben hoor.
Wij arriveerden vorig jaar in juli rond de middag en konden nog uit alle tours voor die namiddag kiezen. We mochten er zelfs meerdere boeken als we wilden.
Op je route van Phoenix naar Sedona kun je een tussenstop maken bij Montezuma's Castle, leuke tussenstop. Op je route van Sedona naar de Grand Canyon zou ik overwegen om via de Oak Creek Canyon naar Flagstaff te rijden ipv over de I17. Veel leuker en niet veel langer.
hehe, ons moeder prefereert toch de I17, vorig jaar hebben we via Oak Creek Canyon naar Sedona gereden en ons moeder heeft daar vooral van onthouden dat het een lange afdaling was met af en toe scherpe bochten, haar eerste opmerking over de route was, "we gaan toch nie dat zelfde stuk omhoog doen hé?" dus het wordt de I17
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.