Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
DV-2012 RESULTATEN ONGELDIG VERKLAARD
-
Sten
Re: DV-2012 RESULTATEN ONGELDIG VERKLAARD
@ Amerikanees
Inderdaad, daar snap ik niet veel van. Voor mij is eerlijk random, gewoon random uit de hele periode... Het komt op mij over alsof je je in dit gedeelte vastbijt. Wordt dit dan Mr. Whites stok om mee te slaan richting US overheid? Want als dat zo is, denk ik dat hij de zaak gaat verliezen. Ook rechters zijn niet zo wiskundig, vermoed ik.
Inderdaad, daar snap ik niet veel van. Voor mij is eerlijk random, gewoon random uit de hele periode... Het komt op mij over alsof je je in dit gedeelte vastbijt. Wordt dit dan Mr. Whites stok om mee te slaan richting US overheid? Want als dat zo is, denk ik dat hij de zaak gaat verliezen. Ook rechters zijn niet zo wiskundig, vermoed ik.
-
Sten
Ik zie geen recente zaken? Laatste nieuwsbericht dateert van 2008. En het zijn ook gewoon krantenartikelen, niet van zijn hand ofzo? Zijn naam wordt er niet eens in genoemd, zoals ik het nu steeksproefsgewijs zie? (gebruik makend van zoekfunctie in .pdf format) Edit: Nog steeds geen enkele treffer via zoekfunctie...Amerikanees schreef:
Dan nog het volgende (op verzoek van @ Mod), een klein overzichtje van nieuwswaardige zaken die Mr. White z'n praktijk de afgelopen jaren hebben gedaan. Ik hoop dat dit nu eindelijk eens de twijfel kan wegnemen dat deze meneer het slecht met ons voorheeft. Dat is gewoon onzin. Deze man spant zich in voor alle winnaars en alleen al daarvoor zou hij een prijs moeten krijgen. Alle azijnzeikers zouden daarentegen hun GC in moeten leveren voor het frustreren van deze weg naar gerechtigheid!
http://www.bridgewest.com/news-archive/
Succes met lezen, lezen en nog meer lezen![]()
- Amerikanees
- Amerikafan
Als je zijn twee brieven leest dan weet je precies wat hij zegt. Misschien wat kort door de bocht maar je reactie hierboven geeft me de indruk dat je zijn brieven niet hebt gelezen. Een goede rechter zou niet moeten oordelen op basis van zijn gevoel. Een goede rechter laat er een team deskundigen naar kijken....die hem dan zullen vertellen dat het puur wiskundig/statistisch gezien, WETENSCHAPPELIJK, als 'random' aangemerkt moet worden. Of je dat nu leuk vindt of niet, ik kan er helaas weinig anders voor je van bakken....Sten schreef:@ Amerikanees
fyi...ik bijt me inderdaad 'hierin' vast....niet dat 'random' gebeuren, maar heel het DV 2012 gebeuren in het algemeen. Dat 'random' gedeelte wilde ik even uitlichten omdat Centrino me hier wegzet als een of andere malloot die de plank mis zou slaan...en dat is volkomen onterecht aangezien hij degene is die niet weet waar hij het over heeft en 'wiskundige onzin' hier op het forum spuwt, dus daarom ging er iets langer over door...heb namelijk net even iets te lang in de schoolbanken gezeten om me door Centrino weg te laten zetten als een statistische/wiskundige blaaskaak.
Only the strong survive.....
-
Sten
Prima Amerikanees! laten we dit random gebeuren even? Maar het nieuwsarchief dat je noemt, bevat slechts krantenartikelen, ze gaan helemaal niet over concrete zaken van Mr. White. Ik kan er niets in vinden dat over hem of zijn bureau gaat?Amerikanees schreef:Als je zijn twee brieven leest dan weet je precies wat hij zegt. Misschien wat kort door de bocht maar je reactie hierboven geeft me de indruk dat je zijn brieven niet hebt gelezen. Een goede rechter zou niet moeten oordelen op basis van zijn gevoel. Een goede rechter laat er een team deskundigen naar kijken....die hem dan zullen vertellen dat het puur wiskundig/statistisch gezien, WETENSCHAPPELIJK, als 'random' aangemerkt moet worden. Of je dat nu leuk vindt of niet, ik kan er helaas weinig anders voor je van bakken....Sten schreef:@ Amerikanees
fyi...ik bijt me inderdaad 'hierin' vast....niet dat 'random' gebeuren, maar heel het DV 2012 gebeuren in het algemeen. Dat 'random' gedeelte wilde ik even uitlichten omdat Centrino me hier wegzet als een of andere malloot die de plank mis zou slaan...en dat is volkomen onterecht aangezien hij degene is die niet weet waar hij het over heeft en 'wiskundige onzin' hier op het forum spuwt, dus daarom ging er iets langer over door...heb namelijk net even iets te lang in de schoolbanken gezeten om me door Centrino weg te laten zetten als een statistische/wiskundige blaaskaak.
Ik zag inderdaad dat hij lid was van de AILA, maar dat zegt helaas zo weinig. In Nederland kan je al niet praktiserend accountant ook lid zijn van het Nivra. Het verbaast mij dat deze man zoals ik het kan lezen niet gerechtigd is om te pleiten voor de rechtbank in Californië, terwijl hij daar gevestigd is. Je zou dan verwachten dat hij ook daar lid is van de bar. Naast wellicht ook in DC. Tenzij hij enkel federale zaken aanspant, maar dan snap ik niet waarom de man kantoor houdt in Los Angeles i.p.v. DC.
Ook hem niet kunnen vinden in de Martindale-Hubbel, het roept bij mij vragen op.
Dat zijn brieven op A4 formaat i.p.v. legal, geen halszaak, maar ook niet direct wat je zou verwachten. Idem voor de Russische server.
Ik zeg niets negatiefs over de man, maar ik snap absoluut niet waarom we hem zouden moeten vertrouwen. Voorlopig mist nog steeds de onderbouwing van een uitspraak als dat de man gerenommeerd zou zijn of dat hij 100% betrouwbaar is.
Ook hem niet kunnen vinden in de Martindale-Hubbel, het roept bij mij vragen op.
Dat zijn brieven op A4 formaat i.p.v. legal, geen halszaak, maar ook niet direct wat je zou verwachten. Idem voor de Russische server.
Ik zeg niets negatiefs over de man, maar ik snap absoluut niet waarom we hem zouden moeten vertrouwen. Voorlopig mist nog steeds de onderbouwing van een uitspraak als dat de man gerenommeerd zou zijn of dat hij 100% betrouwbaar is.
-
Sten
@ Amerikanees
Ik heb Mr. Whites brief nu pas gelezen. http://blog.visarefusal.com/wp-content/ ... signed.doc
Excuses daarvoor. Eerlijk gezegd vind ik het bepaald niet sterk. Hij beroept zich op de status van arme en/of andere culturen en dat het emotioneel niet verantwoord is, en dat mensen al vergaande stappen hebben ondernomen. Dat zal een rechter in Amerika niet snel als argument meenemen, vermoed ik tenminste. Immers zegt de US overheid juist altijd dat mensen geen stappen moeten ondernemen, de overheid heeft zich te allen tijde allang goed ingedekt. Ook wijdt hij een aanzienlijk stuk aan het random gebeuren, en ook dit komt niet bepaald waterdicht over, omdat hij de ins en outs niet eens kent. Sorry om te zeggen, maar ik denk dat hij nog lang geen zaak heeft.
---
Dit als argument: This is made all the worse because, due to the very nature of the congressionally mandated Diversity Lottery program, a high proportion of these individuals are from countries with “imperfect” relations with the United States, including many Muslim countries. In such locations the attributes of “truth”, “justice” and “fairness” as applied to our government and the American way of life are under question as never before. We must also remember that the individuals we, as a country, have perpetrated this injustice against are exactly the group we should seek to support and nurture. They have expressed an interest and affiliation with our way of life. They have stuck to the rules and not approached our borders illegally – by diligently following the process we have set to apply for this lottery, well aware of the small chances of winning. It is therefore all the more cruel – and counter-productive to our interests – that these individuals should be subject to actions that are unjust, unfair and (most galling) unnecessary by the DOS in their unfounded decision to “void and re-run” the 2012 Diversity Visa lottery.
lijkt me bijvoorbeeld 'gevaarlijk'. iets wat zich juist tegen zijn argumentatie kan keren. Immers: als de US juist het goede voorbeeld dient te geven - zoals White hier stelt - zulen zij dus juist strikt en eerlijk de regels hanteren...
Ik heb Mr. Whites brief nu pas gelezen. http://blog.visarefusal.com/wp-content/ ... signed.doc
Excuses daarvoor. Eerlijk gezegd vind ik het bepaald niet sterk. Hij beroept zich op de status van arme en/of andere culturen en dat het emotioneel niet verantwoord is, en dat mensen al vergaande stappen hebben ondernomen. Dat zal een rechter in Amerika niet snel als argument meenemen, vermoed ik tenminste. Immers zegt de US overheid juist altijd dat mensen geen stappen moeten ondernemen, de overheid heeft zich te allen tijde allang goed ingedekt. Ook wijdt hij een aanzienlijk stuk aan het random gebeuren, en ook dit komt niet bepaald waterdicht over, omdat hij de ins en outs niet eens kent. Sorry om te zeggen, maar ik denk dat hij nog lang geen zaak heeft.
---
Dit als argument: This is made all the worse because, due to the very nature of the congressionally mandated Diversity Lottery program, a high proportion of these individuals are from countries with “imperfect” relations with the United States, including many Muslim countries. In such locations the attributes of “truth”, “justice” and “fairness” as applied to our government and the American way of life are under question as never before. We must also remember that the individuals we, as a country, have perpetrated this injustice against are exactly the group we should seek to support and nurture. They have expressed an interest and affiliation with our way of life. They have stuck to the rules and not approached our borders illegally – by diligently following the process we have set to apply for this lottery, well aware of the small chances of winning. It is therefore all the more cruel – and counter-productive to our interests – that these individuals should be subject to actions that are unjust, unfair and (most galling) unnecessary by the DOS in their unfounded decision to “void and re-run” the 2012 Diversity Visa lottery.
lijkt me bijvoorbeeld 'gevaarlijk'. iets wat zich juist tegen zijn argumentatie kan keren. Immers: als de US juist het goede voorbeeld dient te geven - zoals White hier stelt - zulen zij dus juist strikt en eerlijk de regels hanteren...
Laatst gewijzigd door Sten op 26 mei 2011, 12:10, 4 keer totaal gewijzigd.
- Amerikanees
- Amerikafan
@ Sten....schrijf zelf een betere brief, succes!!!
Hier wat testimonials...http://www.bridgewest.com/testimonials/
Please mensen, deze man is aangesloten bij de AILA.....ik snap echt met de beste wil niet wat er zo moeilijk aan is om deze man wat vetrouwen te gunnen en te hopen dat hij 'onze' zaak oplost. In alle tijd dat velen hem hier van alle kanten 'wantrouwen' hadden jullie allemaal al 20 keer die petitie kunnen tekenen.
Ik vraag mezelf echt sterk af wat sommige mensen toch willen. Ik bedoel, het is een ieder zijn of haar vrije keuze om te doen en te laten wat je wilt maar goed ik denk dan toch echt "willen ze nou die Greencard of waar gaat dit over?" Heb ongeveer bijna het gevoel dat enkelen helemaal niet zo nodig die Greencard willen hebben, het allemaal wel best vinden en liever zo dwars mogelijk tegen het actievoeren in willen gaan.....zo moeilijk is het niet, krabbeltje, A4-tje invullen....paar maailtjes de deur uit en klaar...5 minuten werk en je hebt nog een goede daad verricht ook!
Kan aan mij liggen hoor dat ik lekker chill in Nieuw Zeeland zit maar dit doet me sterk denken aan de redenen waarom ik uit NL weg ben getrokken.....zo treurig...zo negatief, het begint al in de file of tram 's ochtends....allemaal hanggezichten van mensen die er 'geen zin' in hebben....naja, goed, perceptie is vers twee natuurlijk maar ergens vind ik die houding die sommigen hier ten tonele spreiden echt treurig en 'typisch' Nederlands...
Voorwaarts makkers, hand in eigen boezem en ACTIE!!!!
Hier wat testimonials...http://www.bridgewest.com/testimonials/
Please mensen, deze man is aangesloten bij de AILA.....ik snap echt met de beste wil niet wat er zo moeilijk aan is om deze man wat vetrouwen te gunnen en te hopen dat hij 'onze' zaak oplost. In alle tijd dat velen hem hier van alle kanten 'wantrouwen' hadden jullie allemaal al 20 keer die petitie kunnen tekenen.
Ik vraag mezelf echt sterk af wat sommige mensen toch willen. Ik bedoel, het is een ieder zijn of haar vrije keuze om te doen en te laten wat je wilt maar goed ik denk dan toch echt "willen ze nou die Greencard of waar gaat dit over?" Heb ongeveer bijna het gevoel dat enkelen helemaal niet zo nodig die Greencard willen hebben, het allemaal wel best vinden en liever zo dwars mogelijk tegen het actievoeren in willen gaan.....zo moeilijk is het niet, krabbeltje, A4-tje invullen....paar maailtjes de deur uit en klaar...5 minuten werk en je hebt nog een goede daad verricht ook!
Kan aan mij liggen hoor dat ik lekker chill in Nieuw Zeeland zit maar dit doet me sterk denken aan de redenen waarom ik uit NL weg ben getrokken.....zo treurig...zo negatief, het begint al in de file of tram 's ochtends....allemaal hanggezichten van mensen die er 'geen zin' in hebben....naja, goed, perceptie is vers twee natuurlijk maar ergens vind ik die houding die sommigen hier ten tonele spreiden echt treurig en 'typisch' Nederlands...
- Amerikanees
- Amerikafan
Ook jou wens ik succes met alle betere alternatieven die op je pad komen ten gunste voor een Greencard. Ga vooral niet met de man in zee, vertrouw niemand....wat een boze enge wereld leven we toch in....duisternis overal.....haha lol.....Hockey schreef:Ik zag inderdaad dat hij lid was van de AILA, maar dat zegt helaas zo weinig. In Nederland kan je al niet praktiserend accountant ook lid zijn van het Nivra. Het verbaast mij dat deze man zoals ik het kan lezen niet gerechtigd is om te pleiten voor de rechtbank in Californië, terwijl hij daar gevestigd is. Je zou dan verwachten dat hij ook daar lid is van de bar. Naast wellicht ook in DC. Tenzij hij enkel federale zaken aanspant, maar dan snap ik niet waarom de man kantoor houdt in Los Angeles i.p.v. DC.
Zonder je aan te willen vallen hoor maar je maakt me toch wel aan het lachen met heel je conspiracy opmerkingen....waar haal je ze vandaan....
-
Sten
Amerikanees, lees je eigenlijk wel? Jij vraagt van mij, van ons, om blindelings "ja" te zeggen tegen iemand die wij eerst willen onderzoeken? Het nieuwsarchief dat je noemde, bevat geen geldige argumenten en de brief van Mr. White komt niet sterk over, ik geef al argumenten, toch? Sorry hoor, maar ik ga zeker niet iets ondertekenen als ik niet weet wát ik onderteken! En nu ik begin te zien wat jij mij/ons vraagt te ondertekenen, wil ik inderdaad niet.Amerikanees schreef: [...] zo moeilijk is het niet, krabbeltje, A4-tje invullen....paar maailtjes de deur uit en klaar...5 minuten werk en je hebt nog een goede daad verricht ook!
[...]
Laatst gewijzigd door Sten op 26 mei 2011, 11:53, 2 keer totaal gewijzigd.
@Amerikanees, lees je mijn posts niet? Dat hij is aangesloten bij de AILA zegt niets. Dat is gewoon een lidmaatschap waarvoor je geen toelatingsexamen hoeft te doen. Ook bij het Nivra kan iemand bij aangesloten zijn, maar dat wil niet zeggen dat we die accountant dan maar blind moeten vertrouwen. Denk eens aan alle tuchtzaken.
Er zijn een aantal zaken die vraagtekens oproepen. Als jij in deze man je vertrouwen wil leggen is dat je goed recht, maar verwacht dat we dat ook allemaal doen.
Ik wil je nogmaals vragen om te laten zien waar in Martindale-Hubbel ik deze man kan vinden. En waar ik zijn kantoor kan vinden in de Martindale-Hubbel.
Edit: ik zie dat je inmiddels wel hebt gereageerd.
Er zijn een aantal zaken die vraagtekens oproepen. Als jij in deze man je vertrouwen wil leggen is dat je goed recht, maar verwacht dat we dat ook allemaal doen.
Ik wil je nogmaals vragen om te laten zien waar in Martindale-Hubbel ik deze man kan vinden. En waar ik zijn kantoor kan vinden in de Martindale-Hubbel.
Edit: ik zie dat je inmiddels wel hebt gereageerd.
-
Sten
Ik voel me toch wat onbehaaglijk bij de comments op: http://blog.visarefusal.com/wp-content/ ... signed.doc
"Sergey says:
May 26, 2011 at 7:00 am
Dear Mr. White you’re great professional and only under your leadership we can accomplish our goal.
Thanks!
Reply "
http://blog.visarefusal.com/?p=160#comments
Ik hoop dat Amerikanees inhoudelijk reageert, zowel op wat ik zei over het nieuwsarchief dat allang niet meer actueel is en waar nergens iets over Mr. Whites bureau staat, als over wat ik zei over de opgestelde brief van Mr. White. Amerikanees, ik hoop dat je begrijpt dat ik het juist serieus neem, en ik vind dit ook iets zeers interessants.
"Sergey says:
May 26, 2011 at 7:00 am
Dear Mr. White you’re great professional and only under your leadership we can accomplish our goal.
Thanks!
Reply "
http://blog.visarefusal.com/?p=160#comments
Ik hoop dat Amerikanees inhoudelijk reageert, zowel op wat ik zei over het nieuwsarchief dat allang niet meer actueel is en waar nergens iets over Mr. Whites bureau staat, als over wat ik zei over de opgestelde brief van Mr. White. Amerikanees, ik hoop dat je begrijpt dat ik het juist serieus neem, en ik vind dit ook iets zeers interessants.
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik kende Martindale-Hubbel niet, maar nu ik eens gaan googlen ben, besluit ik dat dat toch ook maar een reclamewebsite is hoor. Zal wel leuk zijn als je daar als advocaat of kantoor in staat, maar evenzeer staan er heel veel advocaten ook niet in vermeld. Op basis daarvan ga ik maar niet besluiten dat die dan allemaal waardeloos werk leveren.Hockey schreef:Dat hij is aangesloten bij de AILA zegt niets. Dat is gewoon een lidmaatschap waarvoor je geen toelatingsexamen hoeft te doen.
[knip]Ik wil je nogmaals vragen om te laten zien waar in Martindale-Hubbel ik deze man kan vinden. En waar ik zijn kantoor kan vinden in de Martindale-Hubbel.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
De martindale-Hubbel was voorheen een papieren boekwerk(en) wat geacht werd alle advocaten in de VS te bevatten. Soortgelijk aan de Nivra gids.kastelke schreef:Ik kende Martindale-Hubbel niet, maar nu ik eens gaan googlen ben, besluit ik dat dat toch ook maar een reclamewebsite is hoor. Zal wel leuk zijn als je daar als advocaat of kantoor in staat, maar evenzeer staan er heel veel advocaten ook niet in vermeld. Op basis daarvan ga ik maar niet besluiten dat die dan allemaal waardeloos werk leveren.
En nee, ik heb niet op basis enkel daarvan een besluit genomen. Maar naast alle andere zaken die geen vertrouwen opwekken wekt het opnieuw geen vertrouwen op.
-
Staceybeesie
- Amerika-expert
Ik denk ook niet dat zijn bericht wat dat betreft aan jou gericht was, maar aan de "verliezende winnaars" om zich zo een soort van te organiseren.Sten schreef: Sorry hoor, maar ik ga zeker niet iets ondertekenen als ik niet weet wát ik onderteken! En nu ik begin te zien wat jij mij/ons vraagt te ondertekenen, wil ik inderdaad niet.
Amerikanees is duidelijk met wat zijn doel is en deelt dat hier en daar misschien wat uber direct mede.
Maar begrijp zijn gedrevenheid wel een beetje, het was zo dichtbij en het is in ieder geval een zeer unieke zaak en juist daarom wellicht het proberen waard.
Daarentegen heb ik ook veel respect voor de winnaars die nu juist andere wegen bewandelen en bekijken om ook hun doel op een andere manier te bereiken.
Zoals Sophie, SemJes en New Englander bijv. Ieder zijn ding en idee om het eind doel te bereiken toch?
- Amerikanees
- Amerikafan
Hockey schreef:De martindale-Hubbel was voorheen een papieren boekwerk(en) wat geacht werd alle advocaten in de VS te bevatten. Soortgelijk aan de Nivra gids.kastelke schreef:Ik kende Martindale-Hubbel niet, maar nu ik eens gaan googlen ben, besluit ik dat dat toch ook maar een reclamewebsite is hoor. Zal wel leuk zijn als je daar als advocaat of kantoor in staat, maar evenzeer staan er heel veel advocaten ook niet in vermeld. Op basis daarvan ga ik maar niet besluiten dat die dan allemaal waardeloos werk leveren.
En nee, ik heb niet op basis enkel daarvan een besluit genomen. Maar naast alle andere zaken die geen vertrouwen opwekken wekt het opnieuw geen vertrouwen op.
Vooralsnog, en begrijp me niet verkeerd, maar vooralsnog heb ik nog meer vertrouwen erin dat Mr. White het voor ons tot een goed einde gaat brengen dan wie dan ook hier op dit forum...jullie mogen van mij allemaal je eigen mening hebben en erop nahouden. En dat wil ik dan ook wel even toelichten;
Situatie = we zijn in de aap gelogeerd met de DV 2012
Oplossing = Een advocaat die weet hoe de wet in elkaar steekt en al vaker met dit bijltje gehakt heeft
Vooralsnog heeft niemand hier een beter alternatief getoond dan deze heer. In mijn beleving doet hij d'r in ieder geval wat aan. Iedereen die hem hier af loopt te zeiken of onbetrouwbaar noemt moet met een beter alternatief komen. Het is heel makkelijk om een ander z'n werk af te zeiken zonder zelf verantwoording af te leggen. Mr. White heeft er tot nu toe heel veel kostbare uren tijd ingestopt en daar van niemand iets voor terug gevraagd. Ik vind het schandalig hoe sommigen hier wel een Greencard willen hebben maar nog geen poot uit willen steken om dat doel te realiseren. Voor diegenen die wel mee willen helpen bij voorbaat mijn dank en voor al diegenen die het met man en macht tegen zitten te werken of Mr. White een poot uit proberen te draaien hoop ik dat ze nooit een GC zullen krijgen, simpelweg vanwege de bad karma die ik proef van ze....
Laatst gewijzigd door Amerikanees op 26 mei 2011, 14:06, 1 keer totaal gewijzigd.
- Amerikanees
- Amerikafan
Staceybeesie...ik begon al bijna aan mezelf te twijfelen maar gelukkig is er dan toch nog iemand die me begrijpt, dank voor je begripStaceybeesie schreef:Ik denk ook niet dat zijn bericht wat dat betreft aan jou gericht was, maar aan de "verliezende winnaars" om zich zo een soort van te organiseren.Sten schreef: Sorry hoor, maar ik ga zeker niet iets ondertekenen als ik niet weet wát ik onderteken! En nu ik begin te zien wat jij mij/ons vraagt te ondertekenen, wil ik inderdaad niet.
Amerikanees is duidelijk met wat zijn doel is en deelt dat hier en daar misschien wat uber direct mede.
Maar begrijp zijn gedrevenheid wel een beetje, het was zo dichtbij en het is in ieder geval een zeer unieke zaak en juist daarom wellicht het proberen waard.
Daarentegen heb ik ook veel respect voor de winnaars die nu juist andere wegen bewandelen en bekijken om ook hun doel op een andere manier te bereiken.
Zoals Sophie, SemJes en New Englander bijv. Ieder zijn ding en idee om het eind doel te bereiken toch?
-
Sten
Vind ik ook zeer begrijpelijk. Maar ik vind daarnaast dat we elkaar mogen helpen, ook met relevante informatie die misschien niet is wat Amerikanees dacht dat het was. Misschien kunnen we anderen behoeden voor een misstap? Dit forum biedt een schat aan informatie, dat viel me toen op, en dat valt me nu op. Dit forum verdient het lintje.Staceybeesie schreef:Ik denk ook niet dat zijn bericht wat dat betreft aan jou gericht was, maar aan de "verliezende winnaars" om zich zo een soort van te organiseren.Sten schreef: Sorry hoor, maar ik ga zeker niet iets ondertekenen als ik niet weet wát ik onderteken! En nu ik begin te zien wat jij mij/ons vraagt te ondertekenen, wil ik inderdaad niet.
[...] Ieder zijn ding en idee om het eind doel te bereiken toch?
Edit na lezen van Amerikanees, beste Amerikanees, waarom zo nou toch? Jij geeft redenen waarom Mr. White te vertrouwen zou zijn, maar als jou mijn reply niet aanstaat, is het opeens mijn bad karma? Ik leg juist wel verantwoording af, want ik gééf argumenten. Waarom reageer je niet inhoudelijk? Zeg eens wat over dat nieuwsarchief, of over wat ik citeerde als een van Whites argumenten (over de US als voorbeeldfunctie).
En wij steken er ook kostbare uren in hoor (niet alleen White), wat denk je anders wat we nu aan het doen zijn? Is dat minder waard of zo? Vragen wij daar geld voor?
Ik deel de mening van Sten. Niemand veroordeelt de keuze van Amerikanees, maar laat hij dan ook nog onze keuze veroordelen. En tot nu toe worden er aangaande die mr White erg veel vragen opgeroepen die (in elk geval mijns inziens) onvoldoende beantwoord worden om te verlangen dat wij ook vertrouwen hebben.
- Amerikanees
- Amerikafan
Lieve Sten, voel je niet aangevallen...soms is een getypt woord lastiger te interpreteren dan een wanneer je iemand in de ogen kunt kijken. Anyhow...je hoeft me niet te behoeden want dat is al te laat dan...ik heb de questionnaire al ingevuld...met achternaam en alles. Ook heb ik afgelopen weekend een radio interview gegeven aan een landelijke Amerikaanse zender. Zoals al eerder is gezegd, het moge duidelijk zijn wat mijn doel is, en ja, ik ben vastberaden. Ik wil inderdaad echt naar Amerika...en dan bedoel ik echt, echt, echt...dat is mijn droom en die had ik 20 dagen in handen (sommigen zeggen 13 maar feitelijk hoefde ik als winnaar niet meer op die site te zijn, ik kreeg pas 20 mei een Email...zucht....)....en nu mijn droom zomaar laten gaan gaat gewoon niet gebeuren. Waarschijnlijk gaat het volgende gebeuren...we verliezen 15 juli....en dan gaan we fijn procederen met Mr. White. Tegen die tijd ben ik waarschijnlijk moe gestreden en nog zwaar uit m'n pan aan het gaan op full moon parties in Thailand maarja, dat zien we dan wel weer....en mocht het zo zijn dat de situatie na 15 juli echt heel hopeloos is tsja, dan kom ik toch op een van mijn favoriete van Wilder quotes "Son, sometimes you have to realize that you made a poor investment and simply cut your losses"....op hoop van zegen.....life's like a dance....Deo volente!!!Sten schreef:[
Vind ik ook zeer begrijpelijk. Maar ik vind daarnaast dat we elkaar mogen helpen, ook met relevante informatie die misschien niet is wat Amerikanees dacht dat het was. Misschien kunnen we anderen behoeden voor een misstap? Dit forum is een schat aan informatie, dat viel me toen op, en dat valt me nu op. Dit forum verdient het lintje.
Edit na lezen van Amerikanees, beste Amerikanees, waarom zo nou toch? Jij geeft redenen waarom Mr. White te vertrouwen zou zijn, maar als jou mijn reply niet aanstaat, is het opeens mijn bad karma? Ik leg juist wel verantwoording af, want ik gééf argumenten. Waarom reageer je niet inhoudelijk? Zeg eens wat over dat nieuwsacrhief, of over wat ik citeerde als een van Whites argumenten (over de US als voorbeeldfunctie).
En wij steken er ook kostbare uren in hoor (niet alleen White), wat denk je anders wat we nu aan het doen zijn? Is dat minder waard of zo?
Ik heb inhoudelijk gereageerd, als dat niet bevredigend genoeg is raad ik je het volgende aan; http://www.google.com
De twijfel die de beste man constant is gegeven snijdt totaal geen hout, raakt kant noch wal....doet mijn broek tot ver onder m'n enkels afzakken....noem me platvloers maar zo denk ik er nu eenmaal over....
Ik zal de persoonlijke aanvallen en beledigingen laten voor wat het is. Maar dat mensen geen poot uit willen steken schiet me toch echt in het verkeerde keelgat. Iedereen heeft zo zijn/haar eigen wijze en het is niet aan jou om dat te veroordelen. Zeker niet omdat je geen idee hebt welke wegen mensen bewandelen.Amerikanees schreef: Ik vind het schandalig hoe sommigen hier wel een Greencard willen hebben maar nog geen poot uit willen steken om dat doel te realiseren.