Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

USA binnen via VWP, dan trouwen en AOS aanvragen.

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
USInsider
Amerika-expert

Re: USA binnen via VWP, dan trouwen en AOS aanvragen.

Bericht door USInsider »

Vlgs. mij geeft de gemeente een 'bewijs van goed gedrag' af, dat is inderdaad iets anders dan het uittreksel uit het register van Min. van Justitie.
Zjak
Amerika-ontdekker

Bericht door Zjak »

Bwa, er staat wel degelijk uittreksel uit het strafregister op dus ik dacht dat het OK was.

Nu ja, no worries. Morgen ga ik langs aan die balie en komt het in orde.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Wat het eigenlijke verschil tussen die twee is, dat weet ik niet, aangezien ze beiden voor zowel mijn man als voor mij blanco waren.
Maar ik heb me door onze immigratieconsultant laten vertellen dat bepaalde overtredingen wel op dat forumulier van Justitie staan, en niet op het uittreksel dat je bij de gemeentepolitie krijgt.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Zjak
Amerika-ontdekker

Bericht door Zjak »

kastelke schreef:Wat het eigenlijke verschil tussen die twee is, dat weet ik niet, aangezien ze beiden voor zowel mijn man als voor mij blanco waren.
Maar ik heb me door onze immigratieconsultant laten vertellen dat bepaalde overtredingen wel op dat forumulier van Justitie staan, en niet op het uittreksel dat je bij de gemeentepolitie krijgt.
Volgens de medewerkster van de ambassade is het ene als het ware uw lokaal strafregister en het andere uw federaal strafregister. Lijkt me stom om uberhaupt het onderscheid te maken, maar het zij zo.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Dat heb je als je land bestaat uit zoveel regeringen he! ;-)
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
jiejie
Amerika-expert

Bericht door jiejie »

kastelke schreef:Dat heb je als je land bestaat uit zoveel regeringen he! ;-)
En dat met zo'n klein landje... haha
Zjak
Amerika-ontdekker

Bericht door Zjak »

kastelke schreef:Dat heb je als je land bestaat uit zoveel regeringen he! ;-)
Dat is gewoon een fallback in geval er geen federale regering meer gevormd kan worden gedurende een jaar .....
Zjak
Amerika-ontdekker

Bericht door Zjak »

Het is zo ver, vandaag vertrek ik vanuit Parijs CDG richting de Verenigde Staten. Ik wil dan ook graag iedereen bedanken die me hier op het forum heeft geholpen bij het doorlopen van het K1 proces.

Veel succes ook aan anderen die hetzelfde of een ander migratie-pad willen bewandelen!
usaJim
Amerika-ontdekker

Bericht door usaJim »

Ik wens je een geweldige toekomst in de States!
Laat af en toe nog wat horen op het forum, we zijn atijd geïnteresseerd in de ervaringen van hen die het al gelukt is!
25 juni t 16 juli --> trip Oostkust!!
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Zjak, ik ben blij dat we je hebben kunnen helpen!
En zeker langs blijven komen op het AA he! We hebben hier ontzettend veel ervaringsdeskundigen, en het is super als we dat zo kunnen houden. Op die manier blijven we een nuttig forum voor de mensen die dan weer na jou komen. Ieder kan vanuit zijn eigen ervaringen zijn steentje bijdragen.
Veel geluk in de USA!
Elke
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer