Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Restaurants
Restaurants
Hier op het forum is een overzicht van restaurants waar de leden een positieve ervaring mee hebben, en deze heb ik ook zeker genoteerd in mijn reispapieren voor mijn aanstaande reis. Maar nu was ik benieuwd of er ook iets is zoals iens.nl, maar dan voor Amerika.
Ik bedoel dus een site waarop restaurants beoordeeld worden en waar je de reacties van bezoekers kunt zien. Zo kan je daar ter plekke even kijken naar een leuk en goed restaurant in de buurt.
Ik hoor het graag
Ik bedoel dus een site waarop restaurants beoordeeld worden en waar je de reacties van bezoekers kunt zien. Zo kan je daar ter plekke even kijken naar een leuk en goed restaurant in de buurt.
Ik hoor het graag
- Elisa
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Restaurants
Hey,
Je kan dat ook bekijken op tripadvisor. In plaats van 'hotels' aan te vinken, duid je gewoon 'restaurants' aan en dan komen er heel veel restaurants aan bod met een bijhorende beoordeling.
Elisa
Je kan dat ook bekijken op tripadvisor. In plaats van 'hotels' aan te vinken, duid je gewoon 'restaurants' aan en dan komen er heel veel restaurants aan bod met een bijhorende beoordeling.
Elisa
http://timenelisatravelblogs.wordpress.com/: West USA - New York - Hawaii - Mid-West USA - West Canada + NW USA
Overzicht van onze foto's
Overzicht van onze foto's
Een andere site is Yelp.com
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
Tripadvisor is echt een aanrader. Ze hebben een App voor je mobiel waarbij je zo kan zien welke restaurants dichtbij zijn en hoe ze beoordeeld worden.
- Rebekka1977
- Amerikafan
En natuurlijk Zagat 
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Bedankt voor de tips, hier moet ik wel een heel eind mee komen denk ik
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 3377 Weergaves
-
Laatste bericht door Richard033