Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Kohls Tshirt

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
timbre
Amerikafan

Kohls Tshirt

Bericht door timbre »

Hallo,

Mss een raar verzoek maar die moeten er ook zijn..

Een jaar geleden was ik in de States en kocht er het volgend tshirt:

http://www.kohls.com/kohlsStore/mens/gr ... in+Tee.jsp

Wegens een 'ongelukje' is dit tshirt volledig naar de vaantjes en het was mn lucky shirt waar ik dol op was :( Had er nogal mooie herinneringen door aan onze West-USA rondreis!
Ik vroeg me af of indien er iemand op reis gaat/ in de States woont, en regelmatig Kohls bezoekt; even wil kijken om dit tshirt (medium) opnieuw te vinden zodat ik het terug kan kopen. Aankopen via de website gaat immers niet vanuit Europa...

Je zou er mij enorm, enorm gelukkig mee maken aangezien ik niet direct plannen heb om terug naar de USA te gaan..

Wie dit ziet zitten, reageer maar eventjes. Thanks. En diegene die me kan/wil helpen hoeft dit natuurlijk niet voor niets te doen.. :wink:

thanks!
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Re: Kohls Tshirt

Bericht door Coyote »

Ik ga over 4 weken. Ben nog nooit bij een Kohl's geweest maar wil best voor je kijken. :)

Moet je nog wel 8 weken wachten voordat ik het kan opsturen... :wink:

Roland
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
t1m
Amerikakenner

Bericht door t1m »

Of zelf even een t-shirt in elkaar zetten via spreadshirt.com? Je kan zelf simpel een soort gelijk design maken, maar ook enkele bestaande uitkiezen, b.v.: spreadshirt.com/mclovin of andere foute teksten..

Anders zijn hier genoeg forumleden die graag geld aan je willen verdienen willen helpen tegen een kleine vergoeding met een USA to NL shipping service ;-)
timbre
Amerikafan

Bericht door timbre »

Zelf een tshirt in elkaar zetten begin ik niet aan. Wil the one and only..

Roland, bedankt alvast. Ik heb er de 8 lange weken wel voor over. Ik was verzot op dat shirt! :geek:
Laat me maar iets weten. Anderen mogen ook nog steeds reageren aub.
Emenem
Amerikakenner

Bericht door Emenem »

Doen ze HIER ook niet aan international shipping? Omdat ik bovenaan zoiets zie staan, maar ik heb maar ff vluchtig gekeken...

Edit: ik zie het al, je wordt doorverwezen naar dezelfde site, is dus een soort zoekmachine :? solly
Maar die geeft dus wel onterecht aan dat Kohl's naar Nederland zou verzenden...
Laatst gewijzigd door Emenem op 12 mei 2011, 14:37, 1 keer totaal gewijzigd.
timbre
Amerikafan

Bericht door timbre »

Heb Kohls zelf al gemaild maar ze wouden ook geen uitzonderingetje maken :/

Het zal dus van iemand vanop dit forum moeten komen :) fingers crossed..
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

timbre schreef:Roland, bedankt alvast. Ik heb er de 8 lange weken wel voor over. Ik was verzot op dat shirt! :geek:
Laat me maar iets weten. Anderen mogen ook nog steeds reageren aub.
Is prima. :)

Indien iemand anders het shirt eerder voor je kan regelen is dat ook goed. Laat het me anders over 4 weken nog maar weten via pb of ik er naar op zoek moet.

Roland

ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Kan het ook doen maar dat wordt een beetje duur voor een shirt alleen. Koop wat meer spul in een keer (paar spijkerbroekjes erbij of zo). Dan is het shirt bij wijze van gratis :thumbup:
manja
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door manja »

Ben vanmorgen bij de kohls geweest. Ik wil volgende week wel even terug gaan om te kijken of ze het T-shirt hebben.
Groetjes, Anja
http://onslevenrondomwashingtondc.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
bluemoon
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door bluemoon »

Misschien past hij wel in een A4 envelop, dan kan hij helemaal goedkoop met de post !
Laatst gewijzigd door bluemoon op 13 mei 2011, 21:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Crisis ? What Crisis ?
manja
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door manja »

bluemoon schreef:
manja schreef:Ben vanmorgen bij de kohls geweest. Ik wil volgende week wel even terug gaan om te kijken of ze het T-shirt hebben.
Misschien past hij wel in een A4 envelop, dan kan hij helemaal goedkoop met de post !
Klopt, ik verstuur ook wel eens shirts naar onze kinderen in Nederland.
Groetjes, Anja
http://onslevenrondomwashingtondc.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
girliecathy
Amerikakenner

Bericht door girliecathy »

Laat even weten of het lukt ik ga eind juni en wil best kijken of ze nog een t-shirt (comfort blanket) voor je hebben in Seattle area.
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Loek »

Coyote schreef:Ik ga over 4 weken. Ben nog nooit bij een Kohl's geweest maar wil best voor je kijken. :)

Moet je nog wel 8 weken wachten voordat ik het kan opsturen... :wink:

Roland
@Coyote: Bij ons zit een Kohl's "down the road". Als je hem hier ophaalt gooi ik wat op de BBQ en drinken we een pilsje :wink:

@timbre: (We zullen proberen geen ketchup vlekken op de T-shirt te maken)
houstonwehaveaproblem
Amerika-expert

Bericht door houstonwehaveaproblem »

IK wil best even voor je kijken hoor. Ik moet vandaag bij een winkel zijn en daar zit Kohl's naast, dus ben er toch in de buurt. Hebben ze hem nog online?
Moet ik alleen zeker weten dat je straks niet 3 van die shirts hebt :wink: . Of vind je dat niet erg?
Ik ga over ongeveer een uurtje weg, dus laat maar weten of ik hem moet kopen als ik hem zie. Ik heb een bankrekening in Nederland, dus je kunt me gewoon via die rekening in euro's terugbetalen.
You can't change the direction of the wind, but you can adjust your sails.
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Loek schreef:@Coyote: Bij ons zit een Kohl's "down the road". Als je hem hier ophaalt gooi ik wat op de BBQ en drinken we een pilsje :wink:
Aantrekkelijk aanbod! :D :thumbup:

(Het water loopt me nog in de mond als ik denk aan het lekkere vlees dat ik in 2005 bij jullie van de BBQ kreeg... :D )

Had Colorado alleen niet op mijn lijstje staan dit jaar. Maar mocht er verandering in komen dan neem ik wel even contact op. :)

Roland

timbre
Amerikafan

Bericht door timbre »

Hey,

Bedankt allen, ongelofelijk wat een respons je altijd op dit forum krijgt! Maak deze zomer rondreis in thailand en een ander forum daarvoor(mag ik dat hier noemen? :) ) leeft echt niet zoals dit.. Doet me ff stilstaan waarom ik toch maar weer niet naar de States ga.. :geek:

Moest het in een A4'je passen om op te sturen, des te beter! En tjah, wie de eerste is die het vindt, onmiddellijk posten dan maar!
Indien ik er toch 2 door jullie zou hebben, betaal ik jullie wel gewoon en doe ik het wel es kado of hou het gewoon lekker voor mezelf :twisted:

DANK! Kijk uit naar jullie shopgedrag :)

PS: je kunt het tshirt vinden in zo'n sectie vd winkel waar alle dergelijke tshirts bij elkaar liggen. Heb er zo één van Top gun en één van Dunder Mifflin (the office). Als ze ze hebben zouden ze dus ergens in dat rijtje moeten liggen. Noem het maar kind-shirts voor volwassenen :thumbup:
houstonwehaveaproblem
Amerika-expert

Bericht door houstonwehaveaproblem »

Ik heb hem voor je gekocht, dus weet niet of ik de eerste ben?
You can't change the direction of the wind, but you can adjust your sails.
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
timbre
Amerikafan

Bericht door timbre »

Hoi,

Superbedankt! Ik contacteer je in een pb.

Toch bedankt aan alle anderen die me ook wouden helpen! Als ik ooit es iets kan doen.. let me know!
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Geweldig dat je al een t-shirt toegestuurd krijgt! :thumbup: :clap:

Maar ik ga toch even bij Kohl's kijken dit jaar...ze zijn best wel leuk.... :wink:

Roland

timbre
Amerikafan

Bericht door timbre »

Aan iedereen die me hieraan wou helpen; je kunt dit nog steeds doen want er was een klein misverstandje met 'houstonwehaveaproblem'.

Dank bij voorbaat!
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer