Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

K1 en verschepen / LCL

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
rsn
Amerika-ontdekker

Re: K1 en verschepen / LCL

Bericht door rsn »

BBX schreef:Goed. Inmiddels dus al redelijk wat mailtjes terug gehad en ook wat nieuwe bedrijven gecontacteerd. Helaas valt het allemaal wat tegen en ziet het ernaar uit dat ik toch in de auto zal moeten om zelf maar te brengen en halen. Jeetje wat is dat duur zeg!!

De situatie zoals uitgelegd in de mail naar de diverse bedrijven:
±2 kubieke meter LCL verschepen tegen eind Juli van 2011.
Inhoud met geschatte (huidige) waarde van ongeveer 1200 euro
Inhoud komt neer op PC, monitor en andere toebehoren, fiets, boeken, DVDs en stoel
Ophalen omgeving Tilburg, NL
Afleveren omgeving Greenville, SC

How bad could it be, right? Mja. :?
Een overzichtje dan maar. Soms nogal lastig want iedere quote moet je weer anders lezen en heeft zo z'n eigen voorwaarden, 't zal eens niet...
Tenzij anders vermeld in het klein is het dus verzekerd, opgehaald en thuisbezorgd.

Cavalier.nl (Forwarded By Baggage.nl)
€299 EUR Port-to-Port: Exclusief: Douane controle kosten. Ook excl. verzekering? -- > Mailtje gedaan want dit lijkt me stug; ik zal de factuur wel verkeerd hebben begrepen
€999 EUR Door-to-Door: Exclusief: Douane controle kosten. Ook excl. verzekering?

ParticulierVerschepen.nl
€474,- EUR Port-to-Port
€1209,- EUR Door-to-Door

Transpack.nl (Forwarded by Transport-Overzee.nl)
€875,- EUR EXCLUSIEF: Invoerrechten, verzekering, douane inspectiekosten, opslagkosten

Waaijenberg.nl
€1655,- EUR Alleen huis-huis vervoer niet mogelijk om haven-haven transport te regelen

Sefco-Export.com (Let op; bedrijf uit USA)
$2715,- USD Binnen 1 uur reactie, nog nooit zoveel disclaimers gezien, in euros komt 't neer op ongeveer €1900 EUR

Kuehne + Nagel
"Geen vervoerder van personal effects" Oh ... :o
Daaang, keep us updated over die deal met cavalier, sounds too good to be true :D
jaja5
Amerikakenner

Bericht door jaja5 »

:D
Laatst gewijzigd door jaja5 op 02 nov 2011, 17:20, 1 keer totaal gewijzigd.
jaja5
Amerikakenner

Bericht door jaja5 »

:D
OscarG
Amerikakenner

Bericht door OscarG »

?
Twenty years from now, you will be more disappointed by the things you did not do than by the things you did. So, throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. ~Mark Twain
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Ik heb aan Jaja5 per pb gevraagd of er een reden is dat de vragen verwijderd zijn.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
jaja5
Amerikakenner

Bericht door jaja5 »

het hoeft niet meer, heb n betere deal gevonden via via
jaja5
Amerikakenner

Bericht door jaja5 »

kastelke schreef:Ik heb aan Jaja5 per pb gevraagd of er een reden is dat de vragen verwijderd zijn.
hoi elke ik heb je ook maar een pb gestuurd omdat jou pb aan mij verwijdert is door iemand, of heb jij dat zelf gedaan misschien?
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Zelf gedaan vanwege dubbel. Zie andere pb.
(en als je nog vragen hebt, gelieve die dan per pb te stellen, dan kan het hier on topic blijven)
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
jaja5
Amerikakenner

Bericht door jaja5 »

:offtopic: ja elke maar je heb zelf je antwoord verwijderd :lol:
dus laat je me geen keus, en trouwens jij post dat toch ook hier, dat je mij pb stuurt, ik kopieer de moderator want die weet hoe het moet, ik ben maar een leek (wel een :mrgreen: e leek)
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer