Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Schoolvakanties

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
JohanX
Amerika-ontdekker

Schoolvakanties

Bericht door JohanX »

Wat is nu de goedkoopste tijd om naar Amerika toe te gaan? Zit je daar in Juli/Augustus ook midden in de schoolvakantie? Zijn alle hotels in die tijd ook duurder? Ik probeer er wel eens wat over op te zoeken maar ik kan eigenlijk nergens een duidelijk antwoord vinden...
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Re: Schoolvakanties

Bericht door vana »

Je tickets zijn in ieder geval een stuk duurder als je in juli of augustus gaat.
guinevere
Amerika-expert

Bericht door guinevere »

Kinderen hebben hier langere zomervakanties, waardoor je iets meer spreiding hebt dan in Nederland. Hoe dan ook zit je in Juli en Augustus er midden in. Hoeveel je daarvoor mag bijbetalen hangt van het gebied af, want het hoogseizoen valt niet altijd samen met de zomervakantie. Wel moet je er op rekenen dat je rond de 4th of July altijd duurder uit bent.

Verder heeft vana een goed punt wat vliegtickets betreft.
Afbeelding
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

De goedkoopste tijd qua vliegtickets, is in mijn ervaring, februari-maart. Maar dit is altijd aan een scala aan factoren onderhevig.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer