Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
vliegtuigmaaltijden
vliegtuigmaaltijden
Al googelend kwam ik deze site tegen: http://www.airlinemeals.net/browse.php? ... tart=1&x=1
Ik vond het zelf wel grappig om al die foto's te zien.
Ik vond het zelf wel grappig om al die foto's te zien.
Re: vliegtuigmaaltijden
inderdaad grappig om te zien!
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Wat een verschil tussen business en economy. Ik wist niet dat het verschil zo groot was.
Groetjes,
Carine
Carine
Haha! Ik ook niet tot vorig jaar. Wij zaten de eerste rij achter de Business Class en als het gordijntje niet dicht zat, konden wij (watertandend) precies zien wat zij allemaal te eten kregen (en wij niet) 

Ik kan uit eigen ervaring zeggen dat eten in de business class aanzienlijk beter is dan in de economy class. En het wordt ook nog eens opgediend in echte borden, bekers en glazen. Wat een genot.
Maar daar betaal je dan tenslotte ook voor!
4 - 12 mei 2014: New York
8 - 19 mei 2011: New York
8 - 19 mei 2011: New York
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Ik denk dat als de mensen uit de businessclass niet zouden vliegen dat dan het hele vliegtuig niet kan vliegen qua kosten:)
Of je hebt het geluk dat je een gratis upgrade krijgt. In een 777 zit het best leuke helemaal voor in.Beady schreef:Maar daar betaal je dan tenslotte ook voor!
- Bandido
- Amerika-expert
Dat klopt: de zakenreizigers en dan vooral diegenen die met BC reizen zijn waar de maatschappijen het meeste geld aan verdienen.Sylly schreef:Ik denk dat als de mensen uit de businessclass niet zouden vliegen dat dan het hele vliegtuig niet kan vliegen qua kosten:)
"Keep Georgia On Your Mind"
Leuk Topic! Het eten in Economy is wat mij betreft een ramp! Meestal niet te eten. Echt gruwelijk wat ze je soms durven voor te zetten. Brrrrrr. Vroeger nam ik gewoon zelf een zak brood mee, maar tegenwoordig mag dat niet meer. Kom rammelend van de honger uit de meeste vluchten naar de US. Als het lukt eet ik van te voren op de luchthavens meestal een flinke hap. Kan ik die hopeloze zooi in het vliegtuig aan me voorbij laten gaan.
Echt culinair eten is het natuurlijk niet in Economy en je weet dat het over het algemeen zwaar 'processed food' is maar om het nou slecht te noemen vind ik weer overdreven.Erwinh schreef:...Het eten in Economy is wat mij betreft een ramp! ... Echt gruwelijk wat ze je soms durven voor te zetten...
Denk er even bij na dat je in de lucht aan het eten bent op 30.000 ft in de lucht met 'n gemiddelde snelheid van zo'n 600 mph.
Nog niet zo lang geleden moest je god-weet-hoe-lang op een boot en had je een overlevingskans van één op twee en had je de keus tussen scheurbuik mét of zonder mayonnaise.
Ik moet bij dit soort dingen altijd denken aan het volgende stukje van Louis C.K. ... hij zegt het wat grof maar wel goed ...

Louis C.K. on Conan O' Brien (helaas is het rampen qualiteit maar goed 't gaat voornamelijk om de audio ...)
Ach ja smaken verschillenBBX schreef: Echt culinair eten is het natuurlijk niet in Economy ......

- Bandido
- Amerika-expert
Ik vind het wel meevallen - ja, natuurlijk is eten in een restaurant meestal beter, maar echt slecht kan ik het nou ook weer niet noemen. En waarom zou je trouwens geen brood mee mogen nemen in een vliegtuig? Zolang je het maar niet meeneemt de douane door, dan is er niets aan de hand.Erwinh schreef:Leuk Topic! Het eten in Economy is wat mij betreft een ramp! Meestal niet te eten. Echt gruwelijk wat ze je soms durven voor te zetten. Brrrrrr. Vroeger nam ik gewoon zelf een zak brood mee, maar tegenwoordig mag dat niet meer.
"Keep Georgia On Your Mind"
Ik vind het een beetje jammer dat KLM al een bijna jaar hetzelfde menu heeft op A'dam-DC, kip met rijst of vegetarische pasta... Niet slecht, maar iets anders mag ook wel een keer... Of toch maar een keer business class vliegen 

Inderdaad. Hoewel ik zelf geen brood meeneem, neem ik wel altijd koeken e.d. mee en dat is nog nooit een probleem geweest. Mijn vader is een flinke eter en neemt altijd brood mee, omdat het vliegtuig eten hem niet vult (en hij het nooit echt geweldig vindBandido schreef: En waarom zou je trouwens geen brood mee mogen nemen in een vliegtuig? Zolang je het maar niet meeneemt de douane door, dan is er niets aan de hand.

Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
Ik vind dat reuze meevallen. Natuurlijk eet je thuis of in een restaurant lekkerder, maar gezien de omstandigheden vind ik het prima te doen! Laatste keer met Al Italia zou ik zelfs durven zeggen dat ik het lekker vondErwinh schreef:Leuk Topic! Het eten in Economy is wat mij betreft een ramp! Meestal niet te eten.

De laatste keer weer British Airways gevlogen. Ik vond de warme maaltijd zelfs goed. Dat broodje en zo daar kun je een ruit mee ingooien maar okay dat zit er nu eenmaal bij.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Grandu
- Amerika-expert
- Contacteer:
Leuke site om eens te vergelijken. Ik vloog KLM naar New York en vond de kip lekker maar niet bijzonder, maar van de pasta op de terugweg had ik zo nog een maaltijd willen bestellen! Toen we KLM vlogen aten we conimex. Deze zomer vlieg ik British Airways en Iberia, ik ben benieuwd.
Derk
Derk
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
-
- Amerika-expert
British airways vond ik ook beter.
Croisantje 's morgens was wel lekker.
Croisantje 's morgens was wel lekker.
Ach, het is niet je van het, maar echt heel slecht is het ook niet.
Kijk, op sommige bestemmingen/maatschappijen krijg je helemaal niks en dat lijkt me nogal vervelend.
BA: zowel BC als Premium Economy gevlogen: Alle trips goed verzorgde maaltijden.
AC: BC gevlogen, was een hele mooie maaltijd (zelfs beter als BA) en een goed verzorgde drank voorraad
AA: First & BC gevlogen, maar laten we het alleen over de maaltijd hebben naar BGI; deze was prima en de rest is niet te doen. Heeft niet mijn voorkeur om mee te vliegen, vondt de First & BC erg tegenvallen....
KLM: Helemaal top, zelfs Economy gevlogen en niks te klagen.
Transavia & Easy Yet: Laat maar zitten, hier passen wij amper aan in de stoelen, geen maaltijden wel de hoofdprijs voor drinken!
Kijk, op sommige bestemmingen/maatschappijen krijg je helemaal niks en dat lijkt me nogal vervelend.
BA: zowel BC als Premium Economy gevlogen: Alle trips goed verzorgde maaltijden.
AC: BC gevlogen, was een hele mooie maaltijd (zelfs beter als BA) en een goed verzorgde drank voorraad
AA: First & BC gevlogen, maar laten we het alleen over de maaltijd hebben naar BGI; deze was prima en de rest is niet te doen. Heeft niet mijn voorkeur om mee te vliegen, vondt de First & BC erg tegenvallen....
KLM: Helemaal top, zelfs Economy gevlogen en niks te klagen.
Transavia & Easy Yet: Laat maar zitten, hier passen wij amper aan in de stoelen, geen maaltijden wel de hoofdprijs voor drinken!