Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Voorlopige reisroute: Tips, opmerkingen, ... gevraagd!
-
Kenneth
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Voorlopige reisroute: Tips, opmerkingen, ... gevraagd!
Hallo allemaal,
na een erg geslaagde reis aan in Californië en omstreken vorig jaar (voor een reisverslag en wat foto's zie http://kinnielke.blogspot.com/) wagen we ons dit jaar aan een rondreis aan de Oostkust en pikken we ook een stukje Canada mee. Onze vliegtickets zijn gereserveerd, een auto gehuurd, reisgidsen gekocht, ... maar nu nog een definitieve route! Ze is grotendeels uitgestippeld maar omdat we vorig jaar zoveel hulp van jullie kregen, vragen we toch graag eens jullie mening.
13-jul reis Brussel - Ottawa
14-jul Ottawa
15-jul Ottawa - Montreal
16-jul Montreal
17-jul Montreal
18-jul Montreal - Quebec
19-jul Quebec
20-jul Quebec
21-jul Quebec - …
22-jul … - Boston
23-jul Boston
24-jul Boston
25-jul Boston - New York
26-jul New York
27-jul New York
28-jul New York - Philadelphia
29-jul Philadelphia - Baltimore
30-jul Baltimore
31-jul Baltimore - Washington
1-aug Washington
2-aug Washington
3-aug Washington
4-aug Washington - …
5-aug … - vlak voor Niagara
6-aug Niagara Falls - Toronto
7-aug Toronto
8-aug Toronto - Ottawa
reis Ottawa - Brussel
Zijn we ergens te lang? Te kort?
Zoals jullie zien zijn er nog 2 stops niet ingevuld, namelijk tussen Quebec en Boston (evt. Acadia NP of White Mountains of ...) en tussen Washington en de Niagara Falls. We weten dat hiertussen Gettysburg en Hershey de moeite lonen, maar zijn er ook nog andere mooie stopplaatsen?
Alle tips over interessante, leuke, bekende en minderbekende dorpjes, steden, natuur, ... die we passeren op onze gehele route zijn welkom!
Alvast heel erg bedankt!
Groetjes,
Kenneth & Elke
na een erg geslaagde reis aan in Californië en omstreken vorig jaar (voor een reisverslag en wat foto's zie http://kinnielke.blogspot.com/) wagen we ons dit jaar aan een rondreis aan de Oostkust en pikken we ook een stukje Canada mee. Onze vliegtickets zijn gereserveerd, een auto gehuurd, reisgidsen gekocht, ... maar nu nog een definitieve route! Ze is grotendeels uitgestippeld maar omdat we vorig jaar zoveel hulp van jullie kregen, vragen we toch graag eens jullie mening.
13-jul reis Brussel - Ottawa
14-jul Ottawa
15-jul Ottawa - Montreal
16-jul Montreal
17-jul Montreal
18-jul Montreal - Quebec
19-jul Quebec
20-jul Quebec
21-jul Quebec - …
22-jul … - Boston
23-jul Boston
24-jul Boston
25-jul Boston - New York
26-jul New York
27-jul New York
29-jul Philadelphia - Baltimore
30-jul Baltimore
1-aug Washington
2-aug Washington
3-aug Washington
4-aug Washington - …
5-aug … - vlak voor Niagara
6-aug Niagara Falls - Toronto
7-aug Toronto
8-aug Toronto - Ottawa
reis Ottawa - Brussel
Zijn we ergens te lang? Te kort?
Zoals jullie zien zijn er nog 2 stops niet ingevuld, namelijk tussen Quebec en Boston (evt. Acadia NP of White Mountains of ...) en tussen Washington en de Niagara Falls. We weten dat hiertussen Gettysburg en Hershey de moeite lonen, maar zijn er ook nog andere mooie stopplaatsen?
Alle tips over interessante, leuke, bekende en minderbekende dorpjes, steden, natuur, ... die we passeren op onze gehele route zijn welkom!
Alvast heel erg bedankt!
Groetjes,
Kenneth & Elke
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Hoera! Eindelijk iemand, die genoeg tijd in Washington doorbrengt
. Ik zal later meer schrijven over tips e.d.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- marloesusa
- Amerika-ontdekker
Hoi Kenneth,
Over het stuk boven Boston kan ik je niet zoveel vertellen. De route Boston - Washington lijkt me prima, al zou ik persoonlijk een dagje Washington schrappen en deze aan Philadelphia plakken! Jullie zijn daar volgens mij op een vrijdag, moet je 's avonds tussen 5 en 8 naar het Museum of Fine Arts gaan, daar kun je dan namelijk buiten op de trappen van het museum martini's drinken en heb je een super uitzicht over de stad! De terugrit wordt wel een flinke ruk door, maar ik neem aan dat dat met opzet gedaan is
Gaan jullie alleen deze grote steden bezoeken of ook nog kleine plaatsjes tussendoor? Verder wel een goede route naar mijn mening, je hebt zeker tijd genoeg!
Groetjes Marloes
Over het stuk boven Boston kan ik je niet zoveel vertellen. De route Boston - Washington lijkt me prima, al zou ik persoonlijk een dagje Washington schrappen en deze aan Philadelphia plakken! Jullie zijn daar volgens mij op een vrijdag, moet je 's avonds tussen 5 en 8 naar het Museum of Fine Arts gaan, daar kun je dan namelijk buiten op de trappen van het museum martini's drinken en heb je een super uitzicht over de stad! De terugrit wordt wel een flinke ruk door, maar ik neem aan dat dat met opzet gedaan is
Groetjes Marloes
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Ottawa is een leuke stad, maar jullie doen er goed aan er een dag door te brengen, dat is denk ik wel genoeg. Parliament Hill is absoluut een bezoek waard en het Canadian Museum of Civilization is erg de moeite waard. Verder is de Byward Marketheel leuk en gezellig om iets te eten en wat te winkelen.13-jul reis Brussel - Ottawa
14-jul Ottawa
Ottawa-Montreal is maar 2,5 uur rijden en persoonlijk denk ik, dat je aan een volle dag Montreal ook genoeg hebt. Ik zou die andere dag voor iets anders, zoals Gettysburg/Hershey/Amish Country bewaren.15-jul Ottawa - Montreal
16-jul Montreal
17-jul Montreal
Het meeste in Boston zul je ook in een tot anderhalve dag gezien hebben. Ik zou ook naar sommige van de oude plaatsjes langs de kust gaan, zoals Newburyport en Plimoth Plantation is grappig om te bezoeken.22-jul … - Boston
23-jul Boston
24-jul Boston
25-jul Boston - New York
Ik zou de Montreal dag aan New York vastplakken en dan al vroeg 's ochtends de kant van Philly opgaan, zodat je daar het grootste deel van de dag hebt.
26-jul New York
27-jul New York
In Baltimore het aquarium en Ft. McHenry niet missen!29-jul Philadelphia - Baltimore
30-jul Baltimore
Zie mijn dagboek, de laatste week van maartvoor ideeen om in de stad en omgeving te zien en doen.1-aug Washington
2-aug Washington
3-aug Washington
4-aug Washington -
Neem de 401, min of meer langs het meer tussen deze twee steden. Stop in Kingston voor lunch, het stadje ligt aan het Meer van Ontario en de universiteit, Queen's University, is gebouwd naar in limestone naar het model van de universiteit van Edinburgh. Vanuit Kingston kun je ook een rondvaart maken door hetThousand Islandsgebied. Dat gebied kun je ook vanaf het Skydeck aan de grens met de VS bekijken. Het is zeer de moeite waard. Jullie gaan een mooie reis maken!8-aug Toronto - Ottawa
reis Ottawa - Brussel
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 12 Reacties
- 3639 Weergaves
-
Laatste bericht door Spike123
-
- 6 Reacties