Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Amerikaanse badge kleding

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
Hurley
Amerika-newbie

Amerikaanse badge kleding

Bericht door Hurley »

Hallo,
Ik heb hier al ergens profiel, maar heb aantal jaar geleden voor laats gebruikt, dus weet gegevens niet meer. Vandaar dat ik maar even met deur in huis val:

Toevallig iemand hier, die weet waar kleding (shirts) verkrijgbaar is met een Amerikaans vlaggetje op de mouw? Aan de voorkant vind ik altijd weer te nadrukkelijk. Heb het liever wat subtieler ;)
Ik ben op de hoogte van Amerikaanse vlaggen badges die los verkrijgbaar zijn, en je op je kleding kan naaien/strijken. Maar dat heeft niet mijn voorkeur.

B.v.d.
rhaf
Amerikafan

Re: Amerikaanse badge kleding

Bericht door rhaf »

Hoi Hurley,

Ik denk dat het erg moeilijk gaat worden om een winkel te vinden on- of offline welke een shirt verkoopt die voldoet aan jouw omschrijving.

De meeste producenten zullen juist de prints aan de voor of achterkant plaatsen voor maximaal effect.

Maar wat zou je denken van de mogelijkheid om 1 of meerdere shirts online te bestellen voorzien van een door jouw aangegeven plaatje van een Amerikaans vlaggetje?
Er zijn vele online websites welke al enkelvoudige zelfontworpen shirts/hoodies/sweatshirts drukken.

Kijk bv op:
http://www.spreadshirt.nl/t-shirt-zelf-ontwerpen-C59
http://www.digitransfer.info/t-shirt-bedrukken

Succes!
Hurley
Amerika-newbie

Bericht door Hurley »

Heej,

bedankt voor de reactie!
Deze sites kende ik nog niet. Dus ga het gewoon proberen. Misschien is het niks, misschien schot in de roos ;)

Ik zal wel laten weten als het gelukt is.

Nogmaals dank!
rhaf
Amerikafan

Bericht door rhaf »

No problem...my pleasure.

Heb zelf wat rond geklikt en moet zeggen dat het best leuk gaat. Was al bezig om voor heel het gezin personalized t-shirts te ontwerpen.... :P
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer