Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

prijs PH Towers Las Vegas onduidelijk...

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
X_Pitoe
Amerika-ontdekker

prijs PH Towers Las Vegas onduidelijk...

Bericht door X_Pitoe »

Na lang twijfelen hebben we uiteindelijk het besluit genomen om de PH Towers te boeken. We zijn met 4 personen en hebben de one bedroom suite genomen. Persoonlijk gaven we er niet echt om dat twee personen het zetelbed gebruiken. Scheelt toch ook wat in de prijs dus vandaar ons besluit.
Nu deed ik de boeking via smartervegas.com waar ik een prijsofferte kreeg en dan hierbij taks inbegrepen. Na boeking krijg ik terug deze prijs maar nu staat er onderaan dat de taks niet inbegrepen is :?: Het kan niet te maken hebben met resort fee want er stond duidelijk dat voor dit hotel er geen resort fee werd gerekend.

Ik heb een mail gestuurd naar PH Towers en hoop om hier wat verduidelijking te krijgen. Misschien iemand op dit forum die ook zoiets heeft meegemaakt en wat kan verduidelijken?
Hieronder mijn mail naar de reservatiedienst:

Dear Sir, Madam,

I have made the reservation at PH Hollywood Las Vegas via smartervegas.com. My bookingreference is ...... We are staying there from 30/09/2011-03/10/2011 with a group of 4. We have booked the one bedroom suite at PH Towers. While making the booking a price itinerary was shown:
oom Type: PH Towers 1 Bedroom Suite
Check-In: Fri, Sep 30, 2011
Check-Out: Mon, Oct 3, 2011
Adults: 4
Children: 0
Nightly Rates:
FRI 09/30/2011 $289.00
SAT 10/01/2011 $289.00
SUN 10/02/2011 $229.00
Avg. per Night: $269.00
Subtotal: $807.00
Fees: $0.00
Taxes: $96.84
Grand Total: $903.84

When I made the final reservation I received this price:

Rates Per Room*
09/30/2011------$289.00 USD
10/01/2011------$289.00 USD
10/02/2011------$229.00 USD

-----------------------
Total Trip Cost**
$903.84 USD
*Excludes tax, recovery charges and service fees
**Estimated Total Cost

You will notice that this prices excludes tax while on the first itinerary it showed included tax.

Because this makes a huge difference in price I would like to have more information on this.

Thank you in advance,
Afbeelding
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Re: prijs PH Towers Las Vegas onduidelijk...

Bericht door Coyote »

Volgens mij klopt het wel hoor, kijk nog maar eens goed waar de * en ** naar verwijzen. :wink:
Rates Per Room*
09/30/2011------$289.00 USD
10/01/2011------$289.00 USD
10/02/2011------$229.00 USD

-----------------------
Total Trip Cost**
$903.84 USD
*Excludes tax, recovery charges and service fees
**Estimated Total Cost
* = $ 289 + $ 289 + $ 229 = $ 807 = excl. tax
** = $ 903.84 = incl. tax van $ 96.84

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
X_Pitoe
Amerika-ontdekker

Bericht door X_Pitoe »

:oops: Wauw ja nu zie ik het dus ook. Ok hartstikke bedankt, toch al een geruststelling. Nu zullen de mensen bij PH towers ook nog eens hartelijk kunnen lachen 8) .
Afbeelding
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

Hey,
We hebben precies dezelfde kamer geboekt in Juni en heb even onze print bekeken, daar staat het precies hetzelfde op zoals jij vermeld. Ik maak me echter geen zorgen want als je het allemaal samentelt komt het wel uit zoals ze eerst vermelden (bij de prijsopgave) Ik vermoed dat er misschien nog bijkomende taxen zullen bijkomen, zoals de resort fee.

Roland legt het mooi uit met de sterretjes.

Bart

PS jullie betalen wel veel zeg :shock: :shock: maar jullie zitten er wel in het weekend.
Ik zou de site toch in het oog houden en eventueel bij een nieuwe aanbieding annuleren en opnieuw boeken.
Wij betalen in de week 139$ en op vrijdag 169$
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
X_Pitoe
Amerika-ontdekker

Bericht door X_Pitoe »

Hallo Bart,

Ja ik volg het al een tijdje maar de prijs bleef hetzelfde. Ik zat ook wat in twijfel met de dollarkoers maar wou het toch niet te lang laten aanslepen. Kan ik dan kosteloos annuleren want nu kreeg ik de boodschap dat er een bedrag van mijn visakaart zou gaan als voorschot.
Afbeelding
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

Bij de aanbieding die wij boekten stond inderdaad dat het 'fully refundable' was. Echter toen wij gingen boeken stond er ergens iets te lezen dat je de eerste nacht zou moeten betalen bij annulatie.
Ik heb dat nadien eens rustig gelezen en dat is dus als je pas binnen de 72 uur voor aankomst zou annuleren, dat je die eerste nacht zou moeten betalen.
Als je dus eerder zou annuleren storten ze het eerder afgehouden bedrag gewoon terug op je rekening en kan je opnieuw boeken.

Bart
Grts, Bart

X_Pitoe
Amerika-ontdekker

Bericht door X_Pitoe »

Hallo Bart,

Ok bedankt ik zal de site dus nog verder in de gaten houden :-D. Wij vonden de prijs relatief goed meevallen aangezien we die ook kunnen delen door 4 personen. Misschien dat het feit dat we er in het weekend verblijven ook wel veel ertoe zal bijdragen.
Ik hoop alvast op een kamer met een mooi zicht maar wou hiervoor toch ook even "polsen" bij de incheckbalie :wink: .

Trouwens heel mooie blog :thumbup: . Die zal ik zeker volgen!
Afbeelding
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

Bedankt :wink: nog 14 dagen en we beginnen eraan 8)

Op een mooie view hopen wij ook al zullen we niet zo heel veel op onze kamer zijn. Veel te doen in Vegas :wink: (thans ons derde bezoek)
Het weekend zal er zeker wel voor iets tussen zitten met die hoge prijzen

Bart
Grts, Bart

Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Verschil zit hem grotendeels in 2 of 4 personen als je het omrekent komt er $ 60,00 P/P bij voor de twee extra personen dat is een normale prijs voor LV als je met meer dan 2 op een kamer wil.
X_Pitoe
Amerika-ontdekker

Bericht door X_Pitoe »

Verschil zit hem grotendeels in 2 of 4 personen als je het omrekent komt er $ 60,00 P/P bij voor de twee extra personen dat is een normale prijs voor LV als je met meer dan 2 op een kamer wil.
Dan mag ik toch wel denken dat we een gangbare prijs hebben? Nu ik heb er in ieder geval zin in ;-). Drie jaar terug kozen we voor Flamingo en dit was eigenlijk ook al een meevaller dus het zou me sterk verwonderen als deze zwaar tegenvalt :wink: .
Afbeelding
suuske
Amerika-ontdekker

Bericht door suuske »

Ik heb zelf een hotel in Las vegas geannuleerd omdat ik later een betere aanbieding kreeg bij PH. Ook bij mij was een betaling van de eerste nacht van de credit card afgehouden maar na annulering had ik dat bedrag binnen 48 uur weer terug gestort.
roylansink
Amerika-ontdekker

Bericht door roylansink »

X_Pitoe schreef: Ik hoop alvast op een kamer met een mooi zicht maar wou hiervoor toch ook even "polsen" bij de incheckbalie :wink: .
Dude schreef:Op een mooie view hopen wij ook al zullen we niet zo heel veel op onze kamer zijn. Veel te doen in Vegas :wink: (thans ons derde bezoek)
Het weekend zal er zeker wel voor iets tussen zitten met die hoge prijzen
Beste X_Pitou, Dude,
Ik ben ook aan het zoeken naar een hotel in Las Vegas voor de periode 29-9 t/m 1-10 en dankzij deze post kwam ik op de volgende site: http://www.frontdesktip.com/

Ik weet niet of je het kent, maar ze leggen je precies uit hoe je het beste kunt "polsen" d.m.v. de $20 sandwich tip. Het is een gokje, maar dat is toch de bedoeling in Las Vegas. Ik ga het in ieder geval proberen. :D
Sabrina1985
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Sabrina1985 »

Naderhand even laten weten hoe het zwembad was please!!! Ik zit er halverwege augustus :)
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

Hier staan heel veel foto's (ook van het zwembad) van PH Towers:

http://www.yelp.com/biz_photos/vchjO0Vs ... rqKRgXBgbw
X_Pitoe
Amerika-ontdekker

Bericht door X_Pitoe »

Hallo Sabrina,

Ik pas eind september dus ik zal moeten afwachten hoe jij het ervaren hebt :D .

Veel plezier!!!!
Afbeelding
t1m
Amerikakenner

Bericht door t1m »

Zwembad van PH Towers is prima, wel erg ondiep voor Nederlandse begrippen. Volgensmij bij meer zwembaden in LV het geval? Schaduw is er wel, maar daarvoor moet je betalen: cabanas e.d. In de weekenden draait er een DJ. Lobby zit vast aan de Miracle Mile Shops.. ook diverse eetgelegenheden. Let wel op dat je voor 3en bij de check in staat, de rij kan enorm lang worden. Ze sluiten dan ook de valet, die alleen nog voor Westgate eigenaren is. Kamers zijn uiteraard weer over de top, gedecoreerd met veel rood, zwart en moderne accenten. Prijs kwaliteit dik in orde. Vergeet niet te vragen om een gratis upgrade naar een 2 bedroom o.i.d., heb je daar echt geen 20 dollar trick voor nodig. Ben je boven de 45/50 zou ik eerder een rustiger hotel op zoeken, dit zit wel echt vol met feestende jongeren. Algemeen een prima hotel en uiteraard luxer dan normale Europese 4 sterren hotels...
X_Pitoe
Amerika-ontdekker

Bericht door X_Pitoe »

Wij zullen persoonlijk niet zo heel erg lang in het zwembad vertoeven maar het is natuurlijk altijd leuk meegenomen.
wij hebben een one bedroom met vier personen dus het zou inderdaad wel ideaal zijn om te kunnen upgraden. Heb al via mail contact opgenomen om te polsen of we een kamer kunnen krijgen met mooi zicht op de strip. Heel vriendelijke mail teruggehad dat ze dit hebben genoteerd op onze reservatie en dat bij de check-in het nodige zal worden gedaan. Ik had wat schrik om die gratis upgrade te vragen maar als dit inderdaad gemakkelijk haalbaar is dan zal ik het wel proberen. Bedankt voor de tip!
Laatst gewijzigd door Rob op 16 aug 2011, 18:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van complete, bovenstaande bericht verwijderd. Lees a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten"
Afbeelding
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer