Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
welke Apps zijn een musthave voor de rondreis?
- Ruud&Dominique
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
welke Apps zijn een musthave voor de rondreis?
Hallo,
in deze hippe tijd gaat natuurlijk ook de smartphone mee op de trip door Amerika, nu vroeg ik mij af of er nog applicaties zijn die je echt op de smartphone moet zetten.
als voorbeeld heb ik al een paar, zoals booking.com, tripadvisor , gasbuddy maar ook een yosemite app , allemaal handige hulpmiddeltjes voor "on the road".
ben benieuwd !!
in deze hippe tijd gaat natuurlijk ook de smartphone mee op de trip door Amerika, nu vroeg ik mij af of er nog applicaties zijn die je echt op de smartphone moet zetten.
als voorbeeld heb ik al een paar, zoals booking.com, tripadvisor , gasbuddy maar ook een yosemite app , allemaal handige hulpmiddeltjes voor "on the road".
ben benieuwd !!
Re: welke Apps zijn een musthave voor de rondreis?
Zie dit uitvoerige topic: viewtopic.php?f=10&t=27364
- headhunterke
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Ik heb sinds kort WorldMate op m'n BB staan. Héél erg handig dingetje, net als een paar Apps over luchthavens etc. (ben de namen ff kwijt, maar je kan ze gratis vinden bij de BB AppWorld, al weet ik niet welk toestel je hebt)
"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Dit is wel een leuke discussie daarover.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 22 Reacties
- 3166 Weergaves
-
Laatste bericht door TheWoodies
-
- 15 Reacties