Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis De Stampies: Camper Kids Hoogseizoen 2011
- gleuknie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Re: Reis De Stampies: Camper Kids Hoogseizoen 2011
Dat schijnt wel een aanrader te zijn. Ik heb er zelf ook geboekt, maar dan in een cabin.
Groetjes René
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
-
De Stampies
- Amerika-ontdekker
Goulding's Campground is geboekt!
Weet iemand nog een leuke campground tussen Yosemite en Las Vegas?
Weet iemand nog een leuke campground tussen Yosemite en Las Vegas?
- Isis
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Leuk leuk.... ik weet een campground en die is prima helaas geen zwembad. Wij stonden in Bishop, een camping langs de doorgaande weg maar eigenlijk geen herrie wel het (airco hadden we wel aan kunnen doen...pfff). Prima plekken en heerlijke douches. Er zijn daar trouwens meer campings. Wij hebben niet gereserveerd .. ook niet nodig.
Je kunt ook googlen: campgrounds california .. en dan kun je ook nog wat plaatsen ertussen invullen. Dan komen er wel wat sites. Er was er wel een met een soort speciaal zwembad maar moest je apart betalen... ja heehoo even. Mammoth Lakes is ook mooi.. schijnt wij vonden het onhandig van de route af.. LV is toch een eind rijden. Lone Pine en nog een paar van die plaatsen heb ik gezocht.. ook egwoon met google maps dan zocht ik eerst een plaats op en dan zoekopdracht campground RV.
Overigens krijg je een soort ouderwets dik telefoonboek mee met 'alle' campings van USA, Woodall's heet dat ding... Nou daar staat wel wat in hoor.
Je kunt ook googlen: campgrounds california .. en dan kun je ook nog wat plaatsen ertussen invullen. Dan komen er wel wat sites. Er was er wel een met een soort speciaal zwembad maar moest je apart betalen... ja heehoo even. Mammoth Lakes is ook mooi.. schijnt wij vonden het onhandig van de route af.. LV is toch een eind rijden. Lone Pine en nog een paar van die plaatsen heb ik gezocht.. ook egwoon met google maps dan zocht ik eerst een plaats op en dan zoekopdracht campground RV.
Overigens krijg je een soort ouderwets dik telefoonboek mee met 'alle' campings van USA, Woodall's heet dat ding... Nou daar staat wel wat in hoor.
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
-
De Stampies
- Amerika-ontdekker
Wauw Isis, wat ben jij toch altijd snel met je reacties!
Ik heb zo al heel wat tips van jou overgenomen, ook bij andere topics!
Dank je wel!
Ik heb zo al heel wat tips van jou overgenomen, ook bij andere topics!
Dank je wel!
- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
Tja zo ben ik ook geholpen afgelopen jaar. En nu weer voor de reis van 2012 /'13 .. ja ik ben daarvoor al aan het pluizen. 
-
De Stampies
- Amerika-ontdekker
Nog een paar maandjes en dan is het zover!!
En de voorpret is al zooo leuk!!
Nog even een vraagje:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een leuke campground in de Monterey Bay.
Kan nog niet echt iets vinden wat mij aanspreekt. Iemand ideen?
Liefst vlakbij het strand, als het kan in de buurt van Whalewatch plekken!
Zijn de KOA's wat?
En de voorpret is al zooo leuk!!
Nog even een vraagje:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een leuke campground in de Monterey Bay.
Kan nog niet echt iets vinden wat mij aanspreekt. Iemand ideen?
Liefst vlakbij het strand, als het kan in de buurt van Whalewatch plekken!
Zijn de KOA's wat?
KOA Moss Landing krijgt prima reviews. En vlakbij de Whale watching trips (sanctuary cruises)
- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
Camping Moss landing ligt wel nabij een enorme fabriek, wij vonden het er niet zo aantrekkelijk uitzien. Maar ook dat staat in de reviews.
http://www.rvparkreviews.com/
Wij stonden op Sunset Beach State Park vlak boven Moss landing nabij Santa Cruz. Geen goedkope SP en ook geen goede faciliteiten (douches/wc), maar wel een mooie plek, stil en over het duin is het strand... Tja de faciliteiten heb je niet nodig met je camper.
Whale watchen deden wij in Santa Cruz, met stagnaro.
http://www.rvparkreviews.com/
Wij stonden op Sunset Beach State Park vlak boven Moss landing nabij Santa Cruz. Geen goedkope SP en ook geen goede faciliteiten (douches/wc), maar wel een mooie plek, stil en over het duin is het strand... Tja de faciliteiten heb je niet nodig met je camper.
Whale watchen deden wij in Santa Cruz, met stagnaro.
-
De Stampies
- Amerika-ontdekker
Isis, waren jullie tevreden over dat bedrijf mbt Whalewatchen?
En ging je daar met de camper heen, of kon je lopen?
En ging je daar met de camper heen, of kon je lopen?
- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het was een leuke niet al te grote boot. Het zat vol... wij hadden gereserveerd (en betaald). We vertrokken om 12 uur kwamen pas rond 16 uur terug en was echt de moeite waard. Tevoren was gezegd dat we 15 uur terug zouden zijn.
De mensen waren enthousiast ... This trip was really AAWWWSOME.. zo zei de dame die mee was. Dat zegt ze vast vaker maar dat geeft niks. Wij vonden het prima. Je kunt op Facebook (als je dat hebt) ook lid worden zien wat ze allemaal doen en zien.
We hebben de camper net buiten het haventerrein in de woonwijk geparkeerd. Voor parkeren op haventerrein moet je betalen. Wij zijn natuurlijk wel echte Hollanders en zagen dat gratis parkeren om de hoek was. We zijn ook nog naar de board walk gelopen maar dat gaat pas later op de dag echt open... in ochtend is daar weinig te beleven.
Onze camping was Sunset BEach: na de overnachting reden we naar SC en in de middag zijn we naar SF gereden waar we iets later aankwamen, gelukkig hadden we daar gereserveerd.
De mensen waren enthousiast ... This trip was really AAWWWSOME.. zo zei de dame die mee was. Dat zegt ze vast vaker maar dat geeft niks. Wij vonden het prima. Je kunt op Facebook (als je dat hebt) ook lid worden zien wat ze allemaal doen en zien.
We hebben de camper net buiten het haventerrein in de woonwijk geparkeerd. Voor parkeren op haventerrein moet je betalen. Wij zijn natuurlijk wel echte Hollanders en zagen dat gratis parkeren om de hoek was. We zijn ook nog naar de board walk gelopen maar dat gaat pas later op de dag echt open... in ochtend is daar weinig te beleven.
Onze camping was Sunset BEach: na de overnachting reden we naar SC en in de middag zijn we naar SF gereden waar we iets later aankwamen, gelukkig hadden we daar gereserveerd.
-
De Stampies
- Amerika-ontdekker
Nog 4 weken!!!
Hier komt 1 van de laatste vragen: we moeten in 2 dagen van de Grand Canyon naar LA rijden.
We waren van plan om een tussenstop te maken in Needles, omdat daar een leuke Campground zou zitten: kinderen in het zwembad en wij de camper opruimen! De volgende dag moeten wij dan waarschijnlijk zo rond een uur of 10-11 de camper inleveren, maar OOK nog zo'n 285 mijl rijden......
Dus....we zoeken een leuke camground iets dichter op de route naar Roadbear LA, liefst met zwembad!
Iemand nog een goed idee?
Hier komt 1 van de laatste vragen: we moeten in 2 dagen van de Grand Canyon naar LA rijden.
We waren van plan om een tussenstop te maken in Needles, omdat daar een leuke Campground zou zitten: kinderen in het zwembad en wij de camper opruimen! De volgende dag moeten wij dan waarschijnlijk zo rond een uur of 10-11 de camper inleveren, maar OOK nog zo'n 285 mijl rijden......
Dus....we zoeken een leuke camground iets dichter op de route naar Roadbear LA, liefst met zwembad!
Iemand nog een goed idee?
- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij stonden er niet maar er is zoiets als Desort view resort ofzo.. iets met desert en resort in Needles. Wij konden het niet vinden omdat we een verkeerde afslag hadden en zijn dus ergens anders gaan staan. Wel zwembad maar niet echt supermooi. Als je googlet vind je het vast wel.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Is Twentynine Palms misschien iets? Je zit daar goed voor LA de volgende dag.
Deze ziet er wel aardig uit.
Marianne
Deze ziet er wel aardig uit.
Marianne
-
De Stampies
- Amerika-ontdekker
@Isis: Ja, die Desert View hadden wij op het oog...maar dan moeten we de volgende morgen de camper inleveren en dat leek ons net te ver weg....
Of valt dat wel te doen? Misschien moeten we vragen of we wat later mogen inleveren? anders ben ik bang dat we net nog een stukje spits meenemen en het niet gaan redden.
Of valt dat wel te doen? Misschien moeten we vragen of we wat later mogen inleveren? anders ben ik bang dat we net nog een stukje spits meenemen en het niet gaan redden.
-
De Stampies
- Amerika-ontdekker
@Marianne.
29 Palms houd ik in gedachten, maar is dat niet omrijden?
Is Barstow een optie?
29 Palms houd ik in gedachten, maar is dat niet omrijden?
Is Barstow een optie?
- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als je de volgende dag moet inleveren is ook Barstow niet echt een optie. In dat geval is ook 29 Palms ook niet echt een optie. Je moet de camper rond half 10 / 10 uur (of was 't half 11) inleveren. Voor die tijd moet je inpakken, opruimen en een beetje schoonmaken, tanks legen en benzine tanken. Als je dan in het drukke verkeer LA in moet rijden.. ben ik bang dat je heeeel vroeg op moet.
Kijk even naar tijden van inleveren èn hoe lang het rijden is. WIj zaten een 20 min van het verhuurstation. We deden er 30 min over...
Kijk even naar tijden van inleveren èn hoe lang het rijden is. WIj zaten een 20 min van het verhuurstation. We deden er 30 min over...
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 28 Reacties
- 3111 Weergaves
-
Laatste bericht door paulr
-
- 16 Reacties