Oh, you rebel!Sandy schreef:Wat maakt het uit .. ik vind de Walll-Markt toch niets aan
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Walmart (niet Wal Mart, of Wall Mart, of Wall-Mart)
- Georgie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Re: Walmart (niet Wal Mart, of Wall Mart, of Wall-Mart)
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
+1 ga liever naar KEEE-MART, in Texas hebben we nu ook diverse Aldy'sSandy schreef:Wat maakt het uit .. ik vind de Walll-Markt toch niets aan
- gleuknie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Geen Liedel's? 
Groetjes René
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
Nee, geen Liedels gezien hier, gek eigenlijk, ook geen Macro, wel een Sammies Club, beetje hetzelfde geloof ikgleuknie schreef:Geen Liedel's?
Haha .. nu ga ik het voortaan bewust fout schrijven, denk ik 
Sandy
- Myrte
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 9
draag vandaag een bloesje van het merk George van Walmart, 7 dollar en hij zit perfect !
- Georgie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Oh ja George is van Walmart he! Ik heb jarenlang in Engeland boodschappen gedaan bij de ASDA, wat onderdeel is van de Walmart familie, en daar verkochten ze ook het merk George. Daar heb ik ook een blousje wel.
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Er zijn geen regels voor in de NL taal, dus je mag er gewoon een lidwoord voor zetten: http://www.onzetaal.nl/advies/hema.phpphillybilly schreef: DE Mac Donalds is ook zoiets wat ik om me heen veel hoor.... krijg er ook rillingen van..... géén lidwoorden voor namen
En ik moet je eerlijk zeggen dat ik het door elkaar gebruik, maar wel vaak zeg naar de "de Albert Heijn" oid.
Bedoel je McDonald'sDE Mac Donalds is ook zoiets wat ik om me heen veel hoor.... krijg er ook rillingen van..... géén lidwoorden voor namen
Hallo,
Misschien schop ik nu wel een heel "oud" topic omhoog...maar ik vroeg me af of je kan zien op de site van Walmart of het een grote vestiging betreft ?
Ik wil graag in het begin van onze vakantie een grote Target en Walmart bezoeken in Orlando.
Echter weet ik niet goed welke vestiging het grootste assortiment heeft of is dat overal verschillend ?
Alvast bedankt !!
Misschien schop ik nu wel een heel "oud" topic omhoog...maar ik vroeg me af of je kan zien op de site van Walmart of het een grote vestiging betreft ?
Ik wil graag in het begin van onze vakantie een grote Target en Walmart bezoeken in Orlando.
Echter weet ik niet goed welke vestiging het grootste assortiment heeft of is dat overal verschillend ?
Alvast bedankt !!
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Walmart Supercenter zijn de grote vestigingen waar je ook food etc kunt kopen. De gewone Walmarts verkopen dacht ik geen food. Ga dus op zoek naar een Walmart supercenter. Dit kan heel eenvoudig op de website van Walmart
De gewone Walmarts verkopen wel voedsel maar niet een enorm assortiment. Je moet bij je zoekresultaten kijken naar 'Supercenter' dat zijn diegenen die jij zoekt.
Bedankt voor de TIP !!
Hah dat wist ik niet eens. Heb hier 3 Walmarts in de buurt zitten die allemaal een flinke hoeveelheid food verkopen dus dat zijn blijkbaar allemaal Supercenters?
- bluemoon
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
De gewone Walmarts verkopen natuurlijk ook eten, maar de Supercenters verkopen ook vers eten.
Zoals groente, fruit, vlees en ze hebben een bakkerijafdeling, het vers (af)gebakken brood (frans, italiaans, cubaans of pistoletjes) is best wel te eten vind ik, in de gewone Walmarts zonder Supercenter hebben ze alleen voorverpakt brood, dit is eigenlijk bedoeld voor in de toaster.
Vaak kun je in een Supercenter ook een complete warme maaltijd uitzoeken op de Deli-afdeling, zoals gebraden kip met een salade ofzo, dit kun je dan weer lekker opeten in de vrije natuur tijdens het picknicken natuurlijk !
Zoals groente, fruit, vlees en ze hebben een bakkerijafdeling, het vers (af)gebakken brood (frans, italiaans, cubaans of pistoletjes) is best wel te eten vind ik, in de gewone Walmarts zonder Supercenter hebben ze alleen voorverpakt brood, dit is eigenlijk bedoeld voor in de toaster.
Vaak kun je in een Supercenter ook een complete warme maaltijd uitzoeken op de Deli-afdeling, zoals gebraden kip met een salade ofzo, dit kun je dan weer lekker opeten in de vrije natuur tijdens het picknicken natuurlijk !
Laatst gewijzigd door bluemoon op 31 mar 2012, 21:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Crisis ? What Crisis ?
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
De grote Targets, dus met versafdeling, zijn de SuperTargets, en zo ook makkelijk te herkennen.Buup schreef:een grote Target
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Echter het assortiment supermarkt is niet echt je van het
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Mwoah, daar ben ik het niet helemaal mee eens. De SuperTarget bij ons hier heeft toch echt wel een enorm groot assortiment. Je kunt het bijna zo gek niet bedenken of ze hebben het.
Het zal wel per regio en winkel afhankelijk zijn, denk ik dan...
Het zal wel per regio en winkel afhankelijk zijn, denk ik dan...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
-
OrangeDaisy
- Amerikafan
Even een schopje, een nieuw topic is misschien wat overdreven.
Ik ga pas over een jaartje op vakantie, maar ik wil graag alles van tevoren weten. Ben denk ik nogal een controlfreak
. Waarschijnlijk ga ik mijn huurauto ophalen op SFO Airport. De eerste bestemming gaat Santa Cruz worden. Is de Walmart op Story Road, San Jose dan een goede om een eerste stop te maken? Is deze makkelijk te vinden van het vliegveld en kan ik daar de belangrijkste dingen kopen (wat etenswaren voor ontbijt en lunch, kampeerspullen en andere overlevingsmiddelen)? Of raden jullie me een andere Walmart aan?
Ik ga pas over een jaartje op vakantie, maar ik wil graag alles van tevoren weten. Ben denk ik nogal een controlfreak
Groet, Gerda
A Journey of a Thousand Miles, Must Begin With a Single Step.
Mijn reisblog: http://gerdagaatnaaramerika.blogspot.nl/ *work in progress*
A Journey of a Thousand Miles, Must Begin With a Single Step.
Mijn reisblog: http://gerdagaatnaaramerika.blogspot.nl/ *work in progress*
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 14 Reacties
- 7539 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-