Het kleine kantoortje op het Damrak had toen ik er was ook geen dollars. Die andere in de Damstraat had er nog ruim voldoende op voorraad. Je zou ze kunnen bellen, maar verwacht dat het allemaal een kwestie van vraag/aanbod is en op = op. Maar dat is maar een vermoeden.gondelier schreef:Wij waren er 3 jaar geleden, maar hadden toen amper dollars op voorraad. Zou je van tevoren Dollars kunnen reserveren? mijn zoon zit in A'dam op kamers, dus we hebben geen reiskosten.
Die paar cent maakt allemaal niet echt veel uit.ToonW schreef:Ik begin ondertussen ook wel wat ongerust te geraken, maar de eerste uren van de koers vandaag lijken terug in stijgende lijn te gaan. Toch nog even afwachten dus!
Als jij van mij, 1$ voor 1 €, wil kopen heb ik een aantal miljoentjes voor je klaarliggen hoor...DejaVu schreef:Ik ga altijd met de instelling 1 dollar is 1 euro, kan het alleen maar meevallen
Daar heb je wel een punt, vanaf nu ga ik ook uitgaan van 1$ = 1€, zoals vroeger. Dan kan het alleen maar meevallen!tosca schreef:Ik denk dat je heel ongelukkig wordt als je elke dag de dollarkoers in de gaten gaat houden voor de vakantie! Ik laat m'n plezier van mijn vakantie in ieder geval niet afhangen van een paar cent koersverschil