Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

DV-2012: slow chat

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
AlexFL
Amerika-ontdekker

Re: DV-2012: slow chat

Bericht door AlexFL »

kastelke schreef:Je kan alvast op zoek gaan naar goede alternatieven, zodat je leven in 2012 alsnog interessant kan worden. ;-)
Mwa, tis op zich al interessant zat gewoon hier :) Win ik hem niet dan gaan we vrolijk nog een jaartje door :).
Cassie
Amerika-ontdekker

Bericht door Cassie »

Aanstaande zondag nog een weekje en dan weten we het! Iedereen al nerveus?
Georgie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Georgie »

Ja ik begin wel zenuwachtig te worden!

Met name omdat ik er eigenlijk financieel niet zo rooskleurig voor sta op het moment, dus ik ben wel bang dat mocht ik winnen, ik 't allemaal niet red of al niet eens de procedure door kom. Maar goed, dat is van latere zorg, eerst maar eens winnen haha. Maar aan de andere kant, ik ben ook wel weer toe aan iets nieuws en grote uitdaging, gezien ik toch beetje tussen twee banen en zo in zit in NL. Dus who knows. Wie weet komt het als geroepen. Maar probeer geen hoop te hebben, de kans is zo klein.
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
Katja
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Katja »

Ik ben ook redelijk zenuwachtig aan het worden. Vorig jaar toen we ons inschreven leek het een briljant plan en als we geselecteerd zouden worden dan gingen we zeker door maar inmiddels gaat mijn bedrijf zo goed dat ik twijfels heb of ik die nu achter wil laten om een onzekere toekomst tegemoet te gaan.
guinevere
Amerika-expert

Bericht door guinevere »

Wat is dat snel gegaan ineens! Het is maar goed dat mijn oog op dit topic viel, anders was ik het waarschijnlijk compleet vergeten. Ik verwacht er eigenlijk niks van, maar statistisch gezien is het natuurlijk mogelijk dus toch maar even duimen. :mrgreen:
Afbeelding
Raafje87
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Raafje87 »

Jaaaa, spannend! Ook ik zit een beetje met de financien, na 4 jaar studeren is de spaarrekening toch wat geslonken ;) Zou echter beginnen in de VS door bij een oom te wonen om kosten te besparen.... Nog even en dan weten we het! :D
Op naar de volgende reis... http://www.emintheusa.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
judy
Amerikafan

Bericht door judy »

GOOD LUCK EVERYONE!!! :thumbup:

JUDY
JayGoesUSA
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door JayGoesUSA »

Heel zenuwachtig hier, kwam er net achter dat er in Uitgeest een American Day word gehouden... Dus daar gaan we morgen heen...ter voorbereiding van de uitslag zondag... Ben benieuwd hoe het nu gaat... Site zal wel de hele dag plat liggen...

Ik merk dat ik deze website veel vaker check tijdens de inschrijvingen en uitslag dan anders...

Anders word ik te "homesick" :-) Iedereen veel succes! Ik duim voor iedereen! Vooral degenen die al heeeeel lang meedoen, het is jullie gegund!
janoostdijk
Amerika-newbie

Bericht door janoostdijk »

nog twaalf uur en dan is het May 1st......in amerika dan..........spannend
Belg_in_SoCal
Amerika-ontdekker

Bericht door Belg_in_SoCal »

DV-2012 status check is live!

k'Ben er helaas weeral niet bij. :cry:
vencel
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 19

Bericht door vencel »

En ik ook niet (voor 10e jaar op rij)
Katja
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Katja »

Hier ook geen goed nieuws helaas. Eerlijk gezegd ben ik een beetje opgelucht want ik had het op dit moment een hele moeilijke keuze gevonden.
judy
Amerikafan

Bericht door judy »

Nee hoor....ik ook weer niet. 5de keer ook weer geen succes. Met de staatsloterij heb je in ieder geval volgende maand gelijk weer kans. Nu is het weer een heeeel jaar wachten. Beh ik baal als een stekker. Had het beter vanavond kunnen checken. Ben nu gelijk sjacherijnig.
Succes voor diegene die nog moeten checken.
Gr Judy
Damy
Amerika-newbie

Bericht door Damy »

Enig idee of alle info al online staat of dat het in delen gaat?
1987: trip along the West Coast (LA, Vegas, San Francisco etc.)
1998: Miami for four weeks
1999: Miami for four weeks
2010: Florida for three weeks

Current: planning our next trip and busy with the DV lottery
FreezeM
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door FreezeM »

Helaas ook niet geselecteerd :(

Wat ik vreemd vind is de tekst "Please verify that you have entered all information correctly." . Ik zou toch denken dat je een foutmelding krijgt als de ingevulde informatie niet klopt. Dat heb ik getest en is niet het geval. Als je bij je Confirmation Number een andere naam of verkeerde geboortedatum opgeeft, krijg je dezelfde "HAS NOT BEEN SELECTED" melding. Blijkbaar staan in de database alleen de geselecteerde entries, wordt je number/naam/geboortedatum combinatie daar niet in gevonden krijg je de melding dat je niet geselecteerd bent.

Die melding kan dus twee dingen betekenen: je bent inderdaad niet geselecteerd, of er is iets foutgegaan. Voor de zekerheid ga ik het daarom nog op iExplorer proberen. Dat heb ik thuis niet. Er is een kleine kans dat andere browsers niet helemaal goed de formuliervelden doorgeven en je daardoor de melding krijgt dat je niet geselecteerd bent, terwijl je dat wel bent. Ik weet het, een super kleine kans, en het zal wel een uiting zijn dat ik me krampachtig probeer vast te houden aan de DV Lottery. Maar goed.... wie weet :)

Verder iedereen sterkte met het verwerken van de teleurstelling, of het vieren van de melding "HAS BEEN SELECTED" :)
Laatst gewijzigd door FreezeM op 01 mei 2011, 08:44, 1 keer totaal gewijzigd.
FreezeM
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door FreezeM »

Damy schreef:Enig idee of alle info al online staat of dat het in delen gaat?
Ik denk dat alles online staat. Het lijkt er op dat ze niet alle entries maar wel al alle selected in een database hebben staan.
Fredje
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door Fredje »

Boehoe!!!!
Ik zit er ook niet bij, heb 2x gecheckt. ZOOOOOOOOOOOOOOOO jammer, gefeliciteerd voor de tot nu toe 2 winnaars. :clap: :wav:

Fredje
http://noldenusa.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Raafje87
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Raafje87 »

Ben het ook helaas niet! Jammer :(
Op naar de volgende reis... http://www.emintheusa.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Raafje87
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Raafje87 »

En natuurlijk gefeliciteerd aan de winnaars!
guernsey69
Amerika-ontdekker

Bericht door guernsey69 »

Super gefeliciteerd voor de winaars tot dusver !
Wow- jullie zondag kan niet meer stuk!
Ik ga voor de DV-2013....helaas niet een van de lucky ones... :|
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer