Helaas ook niet geselecteerd
Wat ik vreemd vind is de tekst "Please verify that you have entered all information correctly." . Ik zou toch denken dat je een foutmelding krijgt als de ingevulde informatie niet klopt. Dat heb ik getest en is niet het geval. Als je bij je Confirmation Number een andere naam of verkeerde geboortedatum opgeeft, krijg je dezelfde "HAS NOT BEEN SELECTED" melding. Blijkbaar staan in de database alleen de geselecteerde entries, wordt je number/naam/geboortedatum combinatie daar niet in gevonden krijg je de melding dat je niet geselecteerd bent.
Die melding kan dus twee dingen betekenen: je bent inderdaad niet geselecteerd, of er is iets foutgegaan. Voor de zekerheid ga ik het daarom nog op iExplorer proberen. Dat heb ik thuis niet. Er is een kleine kans dat andere browsers niet helemaal goed de formuliervelden doorgeven en je daardoor de melding krijgt dat je niet geselecteerd bent, terwijl je dat wel bent. Ik weet het, een super kleine kans, en het zal wel een uiting zijn dat ik me krampachtig probeer vast te houden aan de DV Lottery. Maar goed.... wie weet
Verder iedereen sterkte met het verwerken van de teleurstelling, of het vieren van de melding "HAS BEEN SELECTED"