Jeeeeemig Ik lever ook wel coupons in, maar zo heb ik het nog nooit gezien!
Allemachies!
Maarja wat moet je met 77 flessen met mosterd?
Het loont zeker wel om hier de coupons in de gaten te houden. En ik geef mijn couponnetjes die ik niet
gebruik door aan een buuf met een groot gezin, hier in de straat.
Ik heb de afleveringen gezien al een paar keer, en ik blijf mij verbazen aan de hoeveelheden die de mensen inslaan. Sommige mensen hebben gewoon bijna een eigen winkel Maar ik vind het wel grappig om te zien, een waarde van 1000 dollar en dan maar 5 dollar hoeven afrekenen is toch wel erg lekker haha.
Wij hebben er ook een paar gezien, maar ik blijf me afvragen, wat je met twintig flessen ketchup moet, al kostten ze maar een dubbeltje. Een vrouw was zes uur per dag bezig met het organiseren e.d. . Dat is bijna een volle werkdag!
Ik had er geen idee van dat je kennelijk zoveel geld kunt besparen, dan doe ik toch echt iets fout. Maar wat je in vredesnaam met zoveel boodschappen moet is dan toch ook wel een tweede. En dan vooral de verse artikelen, zoals yoghurt en kaas e.d. Maar het is hier ook wel een beetje een obsessie geworden volgens mij, maar daarom heet het natuurlijk ook "Extreme" couponing.
Met verbazing naar de filmpjes gekeken bizar gewoon.
Ik kan me wel voorstellen dat het op een gegeven moment een soort van verslaving wordt, zo weinig mogelijk betalen voor zo veel mogelijk boodschappen.
Doet me denken aan de Belgische “Bonnenman”. Zij het dat ik hem niet zo gestoord vind dan de dame’s in de filmpjes.
De Bonnenman maakt gebruik van de hiaten op de omschrijving van de bonnen (over cumuleerbaarheid e.d.). En hij doet het niet voor zichzelf, hij deelt zijn ‘buit’ met goede doelen.
Een stukje uit de krant:
De zogenaamde 'bonnenman' Norbert Verswijver uit Merksem heeft vandaag bij Home Market in Schoten 1.600 vierkante meter parket besteld. De rekening van 200.014,98 euro wilde hij betalen met een stapel kortingsbonnen van min 10 procent en 25,98 euro. Op de bonnen stond niet vermeld dat ze niet cumuleerbaar zijn
[…]
Hij heeft ook nog een rechtszaak lopen tegen Blokker en wil ook Auto 5 en Berca vervolgen. Van alle acties die hij ondernomen heeft zijn er twee gelukt: hij kon bij Match voor 5 cent diepvrieskervel ter waarde van 6.000 euro kopen en bij Mediamarkt sloeg hij 500 autoradio's in, elk ter waarde van 1 euro. De bonnenman houdt niet alle buit voor zichzelf, maar verdeelt die onder liefdadigheidsorganisaties. Hij noemt zich niet voor niks de 'Robin Hood van de Food en de Non Food'. (belga/jv)
Hier heb ik ook gehoord dat mensen spullen naar de voedselbank brengen hoor.
De hoeveelheden aan voorraad lijkt me ook een tikkie overdreven.
Als ik al die dozen cornflakes en bbq saus op een rij zie staan vind ik het eigenlijk gewoon zonde van het voedsel.
OMG
Wel knap als mensen 99% korting weten te krijgen op hun boodschappen maar het moet wel allemaal een keer op denk ik dan. Als je spullen in de kamers van je kinderen moet bewaren dan is het niet gezond.
Valt me ook op dat ze allemaal vol adrenaline bij de kassa staan, lijkt me gewoon een verslaving.
De eerste woensdag van de maand is hier Senior Day - 10% korting op alles bij mijn supermarkt. Dan neem ik ook al m'n coupons mee, want de supermarkt waar ik kom heeft dubbel coupons tot $1, en ik bespaar op die manier heel veel geld, maar koop niets dat ik niet nodig heb. Natuurlijk ga ik ook elke week een paar keer naar de winkel om fruit/groenten, enz. te kopen.
Lust is easy. Love is hard. Like is most important.
wow ..ik wou dat dat hier mogelijk was ! iets minder extreem ( gewoon wat je nodig hebt ) maar dan 1% betalen van de totale waarde...en van de rest van het geld wat je elk jaar overhoud......naar amerika ???
Wow geweldig ... het lijkt ook wel dat die bedrijfsleiders het geweldig vinden..
Volgens mij word je in NL op de schouder getikt dat dit niet de bedoeling is
Ik zag er gisteren een promo voor op tv hier. Mijn ogen puilden me uit het hoofd! Er was een man die voedselpakketten samenstelde voor overzeese militairen. Ik geloof dat hij voor 6.000,- aan spullen had en 8,64 af moest rekenen. wel grappig hoor en het is voor een goede zaak.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.