Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

six flags california magic mountain

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
ahruis
Amerika-ontdekker

six flags california magic mountain

Bericht door ahruis »

Wij gaan in juli/ augustus met ons gezin (3 kinderen 12-14-16 jaar) naar de USA.
We hebben mogelijk het plan om naar six flags magic mountain in California te gaan.
We hebben op de site van het park verschillende soorten entree bewijzen gezien, heeft iemand hier ervaring mee? Zijn de wachtrijden lang?
Wie kan hier iets over kunnen vertellen?
Marc de heer
Amerika-ontdekker

Re: six flags california magic mountain

Bericht door Marc de heer »

Hallo,

Wij zijn hier in oktober 2009 geweest.
Wij hebben de kaarten online in de usa besteld en meteen daar uitgeprint, was echt ideaal.
Het park is echt heel erg leuk, pas alleen wel op de x2 achtbaan, die is echt heel erg heftig!?!
De wachtrijen vielen bij ons heel erg mee en heb nergens langer hoeven wachten dan een kwartier!!

Echt een aanraader, ik zal er zeker naartoe gaan als ik jullie was!

Mvg

Marc
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Wij hadden niet heel lange wachttijden in het park, maar we waren er dan ook in oktober. Wij waren er in het jaar dat X net geopend was, en bij die achtbaan liepen de wachttijden al snel op. Ze hadden er wel een aparte rij voor single riders, ik weet niet of dat nog steeds zo is. Het is een geweldige achtbaan trouwens! Ik den dat jullie tieners helemaal in de hemel zijn in dit park! De achtbanen zijn er super! Met kaartjes kopen voor het park heb ik geen ervaring, wij hadden destijds een seizoenspas voor Europese Six Flags parken, waarmee we ook gratis SFMM mochten bezoeken.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
KW1984
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door KW1984 »

Ik kan de reactie van Marc volledig onderstrepen.
2010: Zuid-Westen
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Wij waren er afgelopen zomer, wel op een zaterdag (planningsfoutje)..

En wij hebben overal bijna een uur in de rij moeten staan. En X, die inmiddels X2 is hebben we meer dan twee uur voor in de rij gestaan, maar dat was het overigens wel waard. Ik vond het een supergaaf park, als je van achtbanen houdt natuurlijk :) Je hebt hier de "Flash Pass" waarmee je dus langs de rijen kunt lopen, maar die zijn duurder dan je gewone toegangsticket (overigens is die pass niet geldig bij de X2, die kost geloof ik dan nog eens 15 dollar extra als je daar je Flash Pass wil gebruiken). Als we het eerder hadden geweten hadden we misschien die pas ook wel gekocht omdat we nu veel attracties niet hebben kunnen doen.

Overigens gingen we twee dagen later naar Universal en hebben toen getwijfeld of we die naar de FrontOfLine pass moesten kopen vanwege onze ervaring in SixFlags. Via internet lukte het toen niet, dus toen wilde we dat in het park doen. Achteraf blij dat dat niet lukte, want zonder de pass hadden we alle attracties om half drie 's middags al gedaan!!
asv60
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door asv60 »

Wij waren er vorig jaar augustus. Het was erg druk, en heeel heet.
Wij hadden wel de flash pass gekocht. Waren blij dat we dat gedaan hadden, konden overal zo in.
Zie mijn reisverslag.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Anne-Marie
Amerikafan

Bericht door Anne-Marie »

Wij zijn er twee jaar geleden geweest op 24 augustus, zie ons reisverslag van 2009: www.kauffeld.net63.net Er was toen bijna niets te doen en we konden overal zo in. Zelfs in de X2. We hadden dit wel expres aan het einde van onze reis gepland, omdat voor veel Amerikanen de vakantie toe alweer voorbij was en niet in het weekend. Ik weet niet hoe het dit jaar met de scholen in Amerika zit, maar misschien iets om uit te zoeken.
Raafje87
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Raafje87 »

Niet in dit park geweest maar in Universal Parc LA, ook een aanrader, deze staat voor mij op de lijst al ik Cal weer aandoe!
Op naar de volgende reis... http://www.emintheusa.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Arizona
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Arizona »

Ik vond het een ge-wel-dig park!!
Wij waren er vorig jaar juni en hebben gelukkig bijna de hele dag overal door kunnen lopen. Alleen bij de X2 was een lange rij maar die achtbaan was zoooooooo gaaf! Het was die dag erg heet, maar ik zou er zo weer heen gaan! Denk dat kinderen van die leeftijd het ook fantastisch vindrn!
States visited: AZ, CA, DC, DE, FL, HI, IL, MD, NV, NJ, NY, PA, UT, VA
ahruis
Amerika-ontdekker

Bericht door ahruis »

bedankt voor de reakties, ik denk dat we dit in ons programma in gaan passen. Lijkt me voor de kinderenen spectaculairder dan universual studio
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Je kunt deze niet echt met elkaar vergelijken. Universal is een Theme Park, Magic Mountain is een Thrill park.
Maar ik denk dat je kinderen zich prima zullen vermaken met al die achtbanen.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer