Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
hop on hop off bus New York
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 19
- Contacteer:
Re: hop on hop off bus New York
tijdens een vorig bezoek aan NYC hadden we gekozen voor de 2 daagse tour van Grayline. Geweldige mooie tours en veel informatie. Alleen... tijdens de avondtour begon het behoorlijk te regenen en daar het benedendek maar heel klein is moest het merendeel boven in de regen blijven. Geen poncho's en dus tot op ons ondergoed nat geworden.
De volgende keer gaan we in februari en we hebben nu gekozen voor een meerdaagse pas van CitySightsNY. Deze bussen hebben alleen een bovendek en dat kan tijdens slecht weer overkoepeld worden door een doorzichtig dak. Wel zo handig.
De volgende keer gaan we in februari en we hebben nu gekozen voor een meerdaagse pas van CitySightsNY. Deze bussen hebben alleen een bovendek en dat kan tijdens slecht weer overkoepeld worden door een doorzichtig dak. Wel zo handig.
Staten Island wel, Jersey City niet, wel kun je met de metrocard van New York naar Jersey City en weer terug met de Path. Hier kun je terug vinden waar de metrocard geaccepteerd wordt.De Buurman schreef:Nog even terugkomend op de metrocard, is deze ook geldig bv in jersey city en staten island?
Vreemd, wij kregen bij Grayline wel poncho's! Prima maatschappij en ga er in juni weer gebruik van maken in New York 

2001: Florida rondreis
2004: Las Vegas, San Francisco, Los Angeles & Tucson
2007: Las Vegas stedentrip
2010: Boston, Cape Cod, Springfield, Niagara Falls, Philadelphia, Lancaster, Washington DC, Jackson & New York
2011: New York stedentrip
2004: Las Vegas, San Francisco, Los Angeles & Tucson
2007: Las Vegas stedentrip
2010: Boston, Cape Cod, Springfield, Niagara Falls, Philadelphia, Lancaster, Washington DC, Jackson & New York
2011: New York stedentrip
-
- Amerika-ontdekker
Dank je! Dit maakt de keuze voor een verblijf op staten island weer iets logischer.Emenem schreef:Staten Island wel, Jersey City niet, wel kun je met de metrocard van New York naar Jersey City en weer terug met de Path. Hier kun je terug vinden waar de metrocard geaccepteerd wordt.De Buurman schreef:Nog even terugkomend op de metrocard, is deze ook geldig bv in jersey city en staten island?
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Wou je op Staten Island een hotel gaan zoeken....? Da's wel redelijk uit de buurt, hoor...
wellicht ook een idee om eens naar goedkopere hotels in Long Island City, Queens, te kijken....als je daar in de buurt van de subway bivakkeert, zit je binnen de kortste keren in Manhattan....dat zou ik aanraden...
http://www.tripadvisor.co.uk/Hotels-g48 ... otels.html
wellicht ook een idee om eens naar goedkopere hotels in Long Island City, Queens, te kijken....als je daar in de buurt van de subway bivakkeert, zit je binnen de kortste keren in Manhattan....dat zou ik aanraden...
http://www.tripadvisor.co.uk/Hotels-g48 ... otels.html
-
- Amerika-ontdekker
nog aan het orienteren maar heb ik op 10 minuten lopen van de staten ferry enkele bed and breakfast's gevonden. Daarnaast in jersey city een hotel maar daar moet je perse met de bus via de holland tunnel naar manhattan. A 2,50 p.p.p.r heb je het al snel over 50 dollar totaal. Vandaar de vraag of de metrocard daar van toepassing zou zijn want dan is de keuze vrij makkelijk. Nu gaan we nog even door met puzzelen.. 

- meyem
- Amerika-expert
Staten Island is IMO niet handig....Jersey city, daar zou ik zelf ook niet gauw voor kiezen, tenzij het een hotel is aan de Hudson waar je gegarandeerd uitkijkt op de Manhattan skyline....
Wat zijn je data en wat is je budget? Kijk ik af en toe voor je mee...ben toch verslaafd aan hotelsites (hoewel het beter gaat de laatste tijd....
Op Kayak en travelox is het goed zoeken naar goedkope hotels (ik trek iig de conclusie dat je dat zoekt?) Ben je bereid een gedeelde badkamer te nemen?
Er zijn vast betere opties te vinden dan die jij noemt!!!

Wat zijn je data en wat is je budget? Kijk ik af en toe voor je mee...ben toch verslaafd aan hotelsites (hoewel het beter gaat de laatste tijd....

Op Kayak en travelox is het goed zoeken naar goedkope hotels (ik trek iig de conclusie dat je dat zoekt?) Ben je bereid een gedeelde badkamer te nemen?
Er zijn vast betere opties te vinden dan die jij noemt!!!
- meyem
- Amerika-expert
Zo is het Best Western Plaza Hotel, in LIC, Queens, nu te boeken via hotels.com, met de code HCttSPG10 (geldig tot 8 mei) voor 407 euro, 1 king bed....
http://www.tripadvisor.co.uk/Hotel_Revi ... _York.html
4 nachten vanaf 3 juni, toch?
en dan zit je tenminste in de buurt van alle actie...echt zonde om in 4 dagen veel tijd kwijt te zijn met commuten en ook niet even tussendoor naar je hotel te kunnen om boodschappen te dumpen en eventueel een siesta te houden.....
en dan zit je tenminste in de buurt van alle actie...echt zonde om in 4 dagen veel tijd kwijt te zijn met commuten en ook niet even tussendoor naar je hotel te kunnen om boodschappen te dumpen en eventueel een siesta te houden.....
-
- Amerika-ontdekker
meyem schreef:Zo is het Best Western Plaza Hotel, in LIC, Queens, nu te boeken via hotels.com, met de code HCttSPG10 (geldig tot 8 mei) voor 407 euro, 1 king bed....
13 tm 17 juni..

Dan heb je ongeveer 125 euro/dollar (wat bedoel je met 525
) per nacht! Dat is wel te doen toch?

4 - 12 mei 2014: New York
8 - 19 mei 2011: New York
8 - 19 mei 2011: New York
- meyem
- Amerika-expert
ik denk dat dit een goede aanbieding is...en absoluut een VEEL betere locatie dan Long Island of Jersey......dus als je met deze prijs kunt leven, zou ik het boeken.. Het is opzegbaar, dus je kunt altijd nog overwegen om priceline een shot te geven.... 
oh, wacht, ik lees niet goed...ik zal eens kijken wat dit hotel doet rond 13 juni.....

oh, wacht, ik lees niet goed...ik zal eens kijken wat dit hotel doet rond 13 juni.....
-
- Amerika-ontdekker
sorry sorry sorry, 525 dollar max...
natuurlijk mijn grote dank richting dit forum en jullie voor het meezoeken, zelf zie ik door de bekende wolkenkrabbers het bos niet meer.. 

- meyem
- Amerika-expert
13 juni, zelfde discount code, zelfde prijs...407 $ all in....dat is met eigen badkamer, een king bed en een ontbijt (kun je zelf wafels bakken, is leuk en lekker!)...dat komt neer op 595 dollar met de huidige koers....ik weet nooit helemaal wat nou vast staat met dit soort site, volgens mij de dollarprijs....dat houdt in dat het hotel mogelijk goedkoper wordt als de dollarkoers de huidige trend aan houdt....
heb je nu een appartement voor ogen? Willen ze dat verhuren voor 4 nachten? als later blijkt dat ze iemand vinden voor 2 weken, geven ze daar de voorkeur aan en heb jij geen poot om op te staan...de NYPD gaat ervan uit dat iedereen weet dat dit soort verhuur niet is toegestaan en zal geen meelij met je hebben....ik bedoel maar....

heb je nu een appartement voor ogen? Willen ze dat verhuren voor 4 nachten? als later blijkt dat ze iemand vinden voor 2 weken, geven ze daar de voorkeur aan en heb jij geen poot om op te staan...de NYPD gaat ervan uit dat iedereen weet dat dit soort verhuur niet is toegestaan en zal geen meelij met je hebben....ik bedoel maar....

- meyem
- Amerika-expert
ik zal het een beetje in de gaten houden en als ik iets leuks zie, dan meld ik dat wel.
je kent Travelzoo.com ook? die geeft last-minute kortingen, maar persoonlijk vind ik ze niet spectaculair, en ik merk dat jelui minstens net zo zuunig bent als ik....

je kent Travelzoo.com ook? die geeft last-minute kortingen, maar persoonlijk vind ik ze niet spectaculair, en ik merk dat jelui minstens net zo zuunig bent als ik....

- meyem
- Amerika-expert
volgens goede bron:
http://www.stmarkshotel.net/1671525.html
They could get a queen bed at the St. Marks Hotel for $130/night in June including tax. For 4 nights, that's $520, and they're in one of the city's best neighborhoods, not way the heck out in the middle of nowhere.
http://stmarkshotel.net/
hotel 99 is ook te boeken via hun eigen website, en dat is ook goed betaalbaar:
http://www.hotel99.com/roomtype.aspx?da ... =6/17/2011
(de prijzen op de site zijn excl, zelf reken ik ruwweg 17% erboven op...)
http://www.stmarkshotel.net/1671525.html
They could get a queen bed at the St. Marks Hotel for $130/night in June including tax. For 4 nights, that's $520, and they're in one of the city's best neighborhoods, not way the heck out in the middle of nowhere.
http://stmarkshotel.net/
hotel 99 is ook te boeken via hun eigen website, en dat is ook goed betaalbaar:
http://www.hotel99.com/roomtype.aspx?da ... =6/17/2011
(de prijzen op de site zijn excl, zelf reken ik ruwweg 17% erboven op...)
- meyem
- Amerika-expert
nog een paar betaalbare opties:
Kings hotel, brooklyn, $475 via booking.com
Pan American, (queens), $453, via hotels.com (met eerder genoemde discount code, niet opzegbaar, opzegbaar is een paar tientjes duurder)
maar deze 2 zijn weer wel vrij ver van Manhattan vandaan....zij het met een goede metroverbinding...
Kings hotel, brooklyn, $475 via booking.com
Pan American, (queens), $453, via hotels.com (met eerder genoemde discount code, niet opzegbaar, opzegbaar is een paar tientjes duurder)
maar deze 2 zijn weer wel vrij ver van Manhattan vandaan....zij het met een goede metroverbinding...
-
- Amerika-ontdekker
was de discount code vergeten, ga nu gelijk even kijken! Appartement is overigens in dit geval een officieel bed and breakfast dus niks illegaals o.i.d. Die optie heb ik al laten varen enige tijd geleden
-
- Amerika-ontdekker
Net even de coupon toegepast maar kom dan bij hotels.com nog steeds op bijna 600 dollar inc tax uit. Dan hebben we het hier over best western hotel. Kijk ik nou verkeerd of.. ?
- meyem
- Amerika-expert
klopt, die Best Western kost 595$ met de code....daar zit dan wel weer ontbijt bij in, wat je in veel hotels niet hebt....:
waarom probeer je het St Marks niet?13 juni, zelfde discount code, zelfde prijs...407 $ all in....dat is met eigen badkamer, een king bed en een ontbijt (kun je zelf wafels bakken, is leuk en lekker!)...dat komt neer op 595 dollar met de huidige koers....ik weet nooit helemaal wat nou vast staat met dit soort site, volgens mij de dollarprijs....dat houdt in dat het hotel mogelijk goedkoper wordt als de dollarkoers de huidige trend aan houdt...
Laatst gewijzigd door meyem op 26 apr 2011, 20:41, 1 keer totaal gewijzigd.
- meyem
- Amerika-expert
ah, ik zie mijn fout...sorry: 407 EURO all in......foutje, bedankt.... 

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht