Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tickets NFL 2011

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
Puffin
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Tickets NFL 2011

Bericht door Puffin »

Hoi,

In september trekken we naar het Noordoosten van de USA.
We zouden zeer graag een wedstrijd gaan bekijken van de New England Patriots. Gisteren is de kalender bekend gemaakt en ze spelen thuis tegen de Chargers op 18/09. Als het al doorgaat natuurlijk...
Op de officiële website (Ticketmaster) kan men echter nog geen tickets kopen maar op andere websites dan weer wel. Bv: Tickco, VividSeats, RazorGator, SeatGeek, CoastToCoastTickets, StubHub
Hoe kan het dat deze websites wel al tickets kunnen aanbieden en de officiële instanties nog niet? We zouden niet te lang willen wachten natuurlijk want het aanbod is beperkt. Aan de andere kant willen we ook niet in de zak gezet worden door valse tickets te kopen.
Is het overigens mogelijk tickets te bemachtigen via TicketMaster of zijn deze altijd in no-time uitverkocht?

Weet iemand hier meer over? Of heeft iemand al ervaring met het aankopen van tickets via niet-officiële websites?

Groetjes

Stefanie & Henny
mtl
Amerika-expert

Re: Tickets NFL 2011

Bericht door mtl »

Tijdens mijn verblijven in de USA kijk ik wel eens naar de beschikbaarheid voor NFL-kaartjes. In november 2009 kon ik via ticketmaster nog aan kaarten voor New York Jets-New Orleans Saints komen maar wel vanaf $100. Vorig jaar november kon ik ook nog kaarten krijgen voor San Francisco 49ers-Tampa Bay Buccaneers via ticketmaster, echter je kon alleen met visa-card betalen.
usaJim
Amerika-ontdekker

Bericht door usaJim »

Ik heb regelmatig tickets voor NBA wedstrijden gekocht, zowel via ticketmaster als via stubhub en vividseats.
Wat ik weet van deze laatste twee websites is dat hier tickets verkocht worden door particulieren. Dit zijn over het algemeen season ticket holders die bepaalde wedstrijden niet kunnen/willen gaan, of die er gewoon geld aan willen verdienen.

Kijk naar aanbieders van e-tickets, deze krijg je na bestelling direct via email. Paper tickets moeten meestal naar een adres in de VS gestuurd worden en de creditcard waarmee je betaalt moet ook op dit adres staan. Dit is voor ons dus vaak niet mogelijk.

Met e-tickets via zowel stubhub als vividseats heb ik nooit problemen gehad.
25 juni t 16 juli --> trip Oostkust!!
Fender75
Amerikafan

Bericht door Fender75 »

Ik heb ze in onze vakantie gewoon via Ticketmaster besteld. Duurde even voordat ze in de losse verkoop kwamen, maar dat is goedgekomen. Ik heb ze volgens mij ook gewoon via de site van de SF 49ers besteld. Ik kreeg geen tickets thuisgestuurd, maar kon ze bij het stadion ophalen aan de Will Call balie. Op vertoon van je cc en je legitimatie kreeg ik de kaartjes.

En ik heb ervan genoten!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer