Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
overnachten in Yosemite
- stijn konijn
- Amerika-newbie
overnachten in Yosemite
28 en 29 juli zitten we in Yosemite. We zouden graag de halfdome beklimmen, dus denk ik dat we best een verblijfplaats binnen het park vinden. Het plan was om dit een paar dagen op voorhand in Las Vegas te reserveren, maar nu lees ik dat deze plaatsen zo populair zijn dat ze meestal al ruim op voorhand zijn volgeboekt. Iemand ervaringen?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hallo Stijn,
Als je nu al weet wanneer je er bent zou je voor de zekerheid nu kunnen reserveren. Cancelen kan altijd. Vroeger was dat gratis, maar ik geloof dat je nu 5 of 10 dollar moet betalen. Kijk maar eens op http://www.yosemitepark.com (reserveren alleen mogelijk tijdens plaatselijke kantooruren).
Camp Curry is betaalbaar en een goede uitvalsbasis voor het startpunt (maar dat is alles in de Valley als je de shuttlebus neemt).
Marianne
Als je nu al weet wanneer je er bent zou je voor de zekerheid nu kunnen reserveren. Cancelen kan altijd. Vroeger was dat gratis, maar ik geloof dat je nu 5 of 10 dollar moet betalen. Kijk maar eens op http://www.yosemitepark.com (reserveren alleen mogelijk tijdens plaatselijke kantooruren).
Camp Curry is betaalbaar en een goede uitvalsbasis voor het startpunt (maar dat is alles in de Valley als je de shuttlebus neemt).
Marianne
Re: overnachten in Yosemite
Hartje zomer dus lang licht. Je kan dus ook een hotelkamer reserveren daar en s'ochtends om 6 uur beginnen. Het is ongeveer tussen de 10 en 12 uur lopen en zeker als je vroeg begint vermijdt je de hitte.stijn konijn schreef:28 en 29 juli zitten we in Yosemite. We zouden graag de halfdome beklimmen, dus denk ik dat we best een verblijfplaats binnen het park vinden. Het plan was om dit een paar dagen op voorhand in Las Vegas te reserveren, maar nu lees ik dat deze plaatsen zo populair zijn dat ze meestal al ruim op voorhand zijn volgeboekt. Iemand ervaringen?
- stijn konijn
- Amerika-newbie
Camp curry lijkt mij inderdaad een hele goede uitvalsbasis. Ik heb de voorwaarden eens gelezen op de website en daarin staat dat cancelen 10 dagen op voorhand moet gebeuren. Ik vrees dat het heel goed aan onze planning houden wordt ofwel iets buiten het park boeken, alhoewel ik dat laatste niet zie zitten met onze beklimming van de Half Dome
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 12 Reacties
- 3322 Weergaves
-
Laatste bericht door TradeMarkNL83
-
- 5 Reacties