Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Fall Foliage, alweer een reisje geboekt...
-
laurakassandra
- Amerika-ontdekker
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Eerlijk gezegd heb ik deze week nog niet eens in mijn auto gereden.laurakassandra schreef:Inderdaad mooie wagen!
Is het nu weer wennen thuis in je auto?
Afgelopen zomer was het inderdaad wel wennen toen ik, na 4 weken in een Dodge Durango gereden te hebben, weer in mijn eigen Golfje stapte. Ik zat ineens wel heel erg laag bij de grond...
Roland
-
rene.jager
- Amerika-expert
- Contacteer:
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Grüss Gott.......rene.jager schreef:Gruss God
Leuk he Sauerland en dan dat weer erbij! Wij zijn vandaag ook aan het wandelen geslagen in de bossen, maar idd zijn de kleuren al over hun top heen. Heb nog wel wat foto's kunnen maken, maar het viel me eigenlijk een beetje tegen. Het was vooral veel "bruin" helaas.Helaas was de herfst er al een beetje over de top heen, maar toch wel lekker gehad.
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hallo allemaal,
het heeft even geduurd maar een half jaar na mijn Fall Trip staat het reisverslag eindelijk online! :dance:
Je kunt het vinden op mijn website in het menu van de reisverslagen. Mocht dat niet werken dat staat er ergens in het midden van de pagina nog een link naar het verslag.
Veel leesplezier!
Roland
het heeft even geduurd maar een half jaar na mijn Fall Trip staat het reisverslag eindelijk online! :dance:
Je kunt het vinden op mijn website in het menu van de reisverslagen. Mocht dat niet werken dat staat er ergens in het midden van de pagina nog een link naar het verslag.
Veel leesplezier!
Roland
Leuk, ik ga het zo snel mogelijk lezen : ))
P.S. Hoe meer ik erover nadenk Roland... Voel jij je nu niet eenzaam om in je eentje te reizen?
Ik houd ook wel van op mezelf zijn van tijd tot wijlen, maar op vakantie zou ik het gezelschap toch erg missen. En hoewel je natuurlijk altijd wel aanspraak hebt, zeker in een land als Amerika, is het toch anders... Je hebt eigenlijk niemand om al je ervaringen en natuurschoon mee te delen. Gewoon iemand om tegen te praten en samen te ondernemen..
Maar grotendeels lijkt het me zo eenzaam.... of geniet jij daar juist heel erg van?
P.S. Hoe meer ik erover nadenk Roland... Voel jij je nu niet eenzaam om in je eentje te reizen?
Ik houd ook wel van op mezelf zijn van tijd tot wijlen, maar op vakantie zou ik het gezelschap toch erg missen. En hoewel je natuurlijk altijd wel aanspraak hebt, zeker in een land als Amerika, is het toch anders... Je hebt eigenlijk niemand om al je ervaringen en natuurschoon mee te delen. Gewoon iemand om tegen te praten en samen te ondernemen..
Maar grotendeels lijkt het me zo eenzaam.... of geniet jij daar juist heel erg van?
Sandy
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Zou ook niks voor mij zijn om alleen te reizen. Gelukkig bestaan er groepsreizen
.
Ik heb je verslag gelezen. Je hebt veel kunnen doen in de tijd dat je er was. Leuk om te lezen, helemaal omdat ik straks ook die kant op ga!
Nog een vraagje, hoe lang duurde die rondleiding in de Ben&Jerry's fabriek?
Groetjes van Marloes
Ik heb je verslag gelezen. Je hebt veel kunnen doen in de tijd dat je er was. Leuk om te lezen, helemaal omdat ik straks ook die kant op ga!
Nog een vraagje, hoe lang duurde die rondleiding in de Ben&Jerry's fabriek?
Groetjes van Marloes
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hoi Sandy,Sandy schreef:P.S. Hoe meer ik erover nadenk Roland... Voel jij je nu niet eenzaam om in je eentje te reizen?
Eenzaam voel ik mij niet hoor, tijdens mijn reizen door Amerika. Inmiddels ben ik ook al zo vaak alleen geweest dat ik daar natuurlijk ook al aan gewend ben. Het grote voordeel is dat je kunt gaan en staan waar je wilt. Je kunt doen waar jezelf zin in hebt. Aan de andere kant heb je gelijk dat je natuurlijk wel het gezelschap mist en "het gevoel" niet kunt delen met iemand anders. Met mijn broer ben ik in 1999 en 2001 naar Amerika geweest en we hebben het er zeker 2 jaar lang met elkaar over gehad hoe fijn die vakanties wel niet waren.
Maar goed, omdat ik natuurlijk ook alleen woon ben ik gewend veel dingen in mijn eentje te doen. Vakantie vieren hoort daar ook bij.
Toch heb ik tijdens mijn laatste paar vakanties misschien wel bewust het contact met anderen gezocht. Zo heb ik in 2004 Marjan een paar keer getroffen tijdens mijn rondreis toen, ben ik vorig jaar zomer naar Loek en kennissen in Arizona geweest en tijdens mijn Falltrip ben ik bij 3 forumleden en een kennis geweest. Dat soort ontmoetingen maakt het natuurlijk ook dat ik mij niet eenzaam voel. Voor de komende trip staan weer een aantal ontmoetingen op stapel met Marjan en Rob.
Eenzaam voel ik mij dus totaal niet. Zo af en toe een ontmoeting met forumleden is dan een leuke afwisseling tijdens de vakantie.
Roland
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hoi Marloes,lelie schreef:Nog een vraagje, hoe lang duurde die rondleiding in de Ben&Jerry's fabriek?
de rondleiding bij Ben & Jerry's duurde ongeveer een half uur. Wel was het er ontzettend druk toen Mieke en ik daar waren en wij moesten dus even geduld hebben voordat we met de tour mee konden.
Als je in de buurt ben is het een leuke stop om er even bij te doen. Ik zou er niet speciaal een grote omweg voor maken.
Roland
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 5205 Weergaves
-
Laatste bericht door hanneke_vv