Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Fall Foliage, alweer een reisje geboekt...

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
laurakassandra
Amerika-ontdekker

Bericht door laurakassandra »

Inderdaad mooie wagen!
Is het nu weer wennen thuis in je auto?

over 8 weekjes rijden wij in dodge neon = ook leuk maar niet zo gaaf [/quote]
he did not know it could not be done So he went ahead and did it
dolphin
Amerikakenner

Bericht door dolphin »

Coyote schreef: ik kan het niet laten. Dit was de auto waar ik 14 dagen in rond mocht rijden de afgelopen twee weken... 8)
Mooie bijpassende outfit (rood petje)
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Ik heb hier ook iemand wonen, die ooit een Ford Mustang hoopt te rijden, Ford Mustang Cabriolet nog beter ;)

-
Sandy
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Bericht door Coyote »

laurakassandra schreef:Inderdaad mooie wagen!
Is het nu weer wennen thuis in je auto?
Eerlijk gezegd heb ik deze week nog niet eens in mijn auto gereden. :wink:

Afgelopen zomer was het inderdaad wel wennen toen ik, na 4 weken in een Dodge Durango gereden te hebben, weer in mijn eigen Golfje stapte. Ik zat ineens wel heel erg laag bij de grond... :lol:

Roland
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
rene.jager
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door rene.jager »

Gruss God

Vreselijk gave bak, Roland. Dat kan idd niet anders zijn dan afzien met de Europese auto's.

Ben net weer terug van 4 prachtige dagen in Sauerland. Het weer was "Soeperrr" Helaas was de herfst er al een beetje over de top heen, maar toch wel lekker gehad.

Afbeelding

Afbeelding
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

Welkom terug René - Je hebt inderdaad geboft met het weer..
Vandaag weer zo'n heerlijke zonnige dag met 22 graden..

Mag ook wel eens gezegd worden van het weer in Nederland : ))
Sandy
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

rene.jager schreef:Gruss God
Grüss Gott....... :wink:
Helaas was de herfst er al een beetje over de top heen, maar toch wel lekker gehad.
Leuk he Sauerland en dan dat weer erbij! Wij zijn vandaag ook aan het wandelen geslagen in de bossen, maar idd zijn de kleuren al over hun top heen. Heb nog wel wat foto's kunnen maken, maar het viel me eigenlijk een beetje tegen. Het was vooral veel "bruin" helaas.
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Hallo allemaal,

het heeft even geduurd maar een half jaar na mijn Fall Trip staat het reisverslag eindelijk online! :dance:

Je kunt het vinden op mijn website in het menu van de reisverslagen. Mocht dat niet werken dat staat er ergens in het midden van de pagina nog een link naar het verslag.

Veel leesplezier!

Roland

Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

Leuk, ik ga het zo snel mogelijk lezen : ))

P.S. Hoe meer ik erover nadenk Roland... Voel jij je nu niet eenzaam om in je eentje te reizen?
Ik houd ook wel van op mezelf zijn van tijd tot wijlen, maar op vakantie zou ik het gezelschap toch erg missen. En hoewel je natuurlijk altijd wel aanspraak hebt, zeker in een land als Amerika, is het toch anders... Je hebt eigenlijk niemand om al je ervaringen en natuurschoon mee te delen. Gewoon iemand om tegen te praten en samen te ondernemen..

Maar grotendeels lijkt het me zo eenzaam.... of geniet jij daar juist heel erg van?
Sandy
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Zou ook niks voor mij zijn om alleen te reizen. Gelukkig bestaan er groepsreizen :wink: .

Ik heb je verslag gelezen. Je hebt veel kunnen doen in de tijd dat je er was. Leuk om te lezen, helemaal omdat ik straks ook die kant op ga!

Nog een vraagje, hoe lang duurde die rondleiding in de Ben&Jerry's fabriek?

Groetjes van Marloes
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Sandy schreef:P.S. Hoe meer ik erover nadenk Roland... Voel jij je nu niet eenzaam om in je eentje te reizen?
Ik houd ook wel van op mezelf zijn van tijd tot wijlen, maar op vakantie zou ik het gezelschap toch erg missen. En hoewel je natuurlijk altijd wel aanspraak hebt, zeker in een land als Amerika, is het toch anders... Je hebt eigenlijk niemand om al je ervaringen en natuurschoon mee te delen. Gewoon iemand om tegen te praten en samen te ondernemen..

Maar grotendeels lijkt het me zo eenzaam.... of geniet jij daar juist heel erg van?
Hoi Sandy,

Eenzaam voel ik mij niet hoor, tijdens mijn reizen door Amerika. Inmiddels ben ik ook al zo vaak alleen geweest dat ik daar natuurlijk ook al aan gewend ben. Het grote voordeel is dat je kunt gaan en staan waar je wilt. Je kunt doen waar jezelf zin in hebt. Aan de andere kant heb je gelijk dat je natuurlijk wel het gezelschap mist en "het gevoel" niet kunt delen met iemand anders. Met mijn broer ben ik in 1999 en 2001 naar Amerika geweest en we hebben het er zeker 2 jaar lang met elkaar over gehad hoe fijn die vakanties wel niet waren.

Maar goed, omdat ik natuurlijk ook alleen woon ben ik gewend veel dingen in mijn eentje te doen. Vakantie vieren hoort daar ook bij.

Toch heb ik tijdens mijn laatste paar vakanties misschien wel bewust het contact met anderen gezocht. Zo heb ik in 2004 Marjan een paar keer getroffen tijdens mijn rondreis toen, ben ik vorig jaar zomer naar Loek en kennissen in Arizona geweest en tijdens mijn Falltrip ben ik bij 3 forumleden en een kennis geweest. Dat soort ontmoetingen maakt het natuurlijk ook dat ik mij niet eenzaam voel. Voor de komende trip staan weer een aantal ontmoetingen op stapel met Marjan en Rob.

Eenzaam voel ik mij dus totaal niet. Zo af en toe een ontmoeting met forumleden is dan een leuke afwisseling tijdens de vakantie.

Roland

Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

lelie schreef:Nog een vraagje, hoe lang duurde die rondleiding in de Ben&Jerry's fabriek?
Hoi Marloes,

de rondleiding bij Ben & Jerry's duurde ongeveer een half uur. Wel was het er ontzettend druk toen Mieke en ik daar waren en wij moesten dus even geduld hebben voordat we met de tour mee konden.

Als je in de buurt ben is het een leuke stop om er even bij te doen. Ik zou er niet speciaal een grote omweg voor maken.

Roland

Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

Coyote schreef:
Maar goed, omdat ik natuurlijk ook alleen woon ben ik gewend veel dingen in mijn eentje te doen. Vakantie vieren hoort daar ook bij. <Knip>
Daar zit ook wel weer wat in - Wel leuk dat je forumleden ontmoet en samen opreist met Hekkie en haar man : ))
Sandy
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer