Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reservatie Alcatraz & Grand Canyon Heli & Antelope Canyon
Reservatie Alcatraz & Grand Canyon Heli & Antelope Canyon
Hallo, ik lees her en der het advies om deze toptoeristische attracties voor de maand juli toch vooraf te reserveren. Hebben jullie ervaringen met alternatieve maatschappijen, dus niet persé degene die het bekendste zijn, zoals Alcatrazcruises.com of Papillon ? Het gemakkelijkste is natuurlijk die ineens te reserveren, maar ik kan mij voorstellen dat er daar wel wat centjes uit te sparen zijn bij andere, misschien minder bekende bedrijven ? Uiteraard wensen we geen aftandse boot of heli te gebruiken, zijn die iets goedkopere maatschappijen betrouwbaar ? Voor Antelope Canyon zullen er ook ontelbare mogelijkheden zijn ? Daar weet ik niet goed waar te beginnen zoeken ....
vnvmouse

Kerst-Nieuwjaar 2009-2010 : Florida
Juli-aug 2011 : Westcoast + New York
Juli 2014 : Canadian Rockies + Yellowstone
- Elisa
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Reservatie Alcatraz & Grand Canyon Heli & Antelope Canyo
Voor Alcatraz...ik denk dat Alcatraz cruises de enige maatschappij is die naar Alcatraz vaart en de tour doet...! Dus daar zou ik zeker boeken via de site alcatraz cruises.com. Wij hebben vorige week geboekt en het geld is reeds van ons credit card gegaan. De dollar staat gunstig voor ons, dus zo spaar je ook wat uit he!
Maar denk je niet dat de extra centjes het waard zijn als je zo gerust bent dat je waar hebt voor je geld en niet bedrogen uitkomt...?
Maar denk je niet dat de extra centjes het waard zijn als je zo gerust bent dat je waar hebt voor je geld en niet bedrogen uitkomt...?
http://timenelisatravelblogs.wordpress.com/: West USA - New York - Hawaii - Mid-West USA - West Canada + NW USA
Overzicht van onze foto's
Overzicht van onze foto's
- dimple
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Grote maatschappijen als Papillon zorgen ook voor kwaliteit. Zover ik weet is er nog een bedrijfje wat vliegt met Cesna´s over de GC, maar ik zou lekker voor Papillon gaan.
Slimste om te doen is je van te voren aanmelden op de site voor de nieuwsbrief. Je krijgt dan een kortingscode opgestuurd. Ik weet niet hoeveel dagen je hebt, maar wij kwamen in de middag aan in GC zijn meteen op zoek geweest naar een heli vlucht, ruimte genoeg!(augustus) Wij kozen de volgende dag om 8.00 uur.
We zijn naar het hotel gegaan en daar online geboekt omdat die prijs een stuk lager lag dan aan de balie. Dan nog de kortingscode en het scheelde iets van 45 dollar p.p.!
In Page zou je er voor kunnen kiezen de Lower Canyon te nemen ipv Upper. Goedkoper en je kan er op eigen initiatief heen en tijd doorbrengen.
Ik vind Upper erg gaaf om te zien, maar die drukte..............nee, was niet leuk.
Succes!
Slimste om te doen is je van te voren aanmelden op de site voor de nieuwsbrief. Je krijgt dan een kortingscode opgestuurd. Ik weet niet hoeveel dagen je hebt, maar wij kwamen in de middag aan in GC zijn meteen op zoek geweest naar een heli vlucht, ruimte genoeg!(augustus) Wij kozen de volgende dag om 8.00 uur.
We zijn naar het hotel gegaan en daar online geboekt omdat die prijs een stuk lager lag dan aan de balie. Dan nog de kortingscode en het scheelde iets van 45 dollar p.p.!
In Page zou je er voor kunnen kiezen de Lower Canyon te nemen ipv Upper. Goedkoper en je kan er op eigen initiatief heen en tijd doorbrengen.
Ik vind Upper erg gaaf om te zien, maar die drukte..............nee, was niet leuk.
Succes!
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
wij boekten vorig jaar papillon helicopter tour vooraf en alcatraz ook.
in page gingen we lower antilope en ondanks de drukte (bij ons wat het rotje lopen) mochten we binnen het kwartier mee en was het prachtig
in page gingen we lower antilope en ondanks de drukte (bij ons wat het rotje lopen) mochten we binnen het kwartier mee en was het prachtig
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
wij boekten vorig jaar papillon helicopter tour vooraf en alcatraz ook.
-
- Amerika-ontdekker
Wij hebben vandaag geboekt voor de night cruize naar Alcatraz voor 23 mei 2011 6:45 pm 33 dollar, we wouden liever de 24 of 25 ste gaan maar deze zijn al uitverkocht. dus plaatsen zijn precies toch beperkt
- EasyRiders
- Amerikafan
Moet je dan wel boeken van te voren? Omdat je op eigen initiatief kan? En wanneer je dan boekt, wat boek je dan?dimple schreef:In Page zou je er voor kunnen kiezen de Lower Canyon te nemen ipv Upper. Goedkoper en je kan er op eigen initiatief heen en tijd doorbrengen.
Succes!
juli 1994 Florida
juli-aug 1996 NY-Canada-WDC- Zuidwesten
juli 1997 NY-Florida
juli 2011 NY-Zuidwesten-WDC
juli-aug 1996 NY-Canada-WDC- Zuidwesten
juli 1997 NY-Florida
juli 2011 NY-Zuidwesten-WDC
- dimple
- Amerika-expert
- Contacteer:
http://www.ontdek-amerika.nl/amerika/be ... anyon.html
Ik denk dat je hier heel veel info kunt vinden.
Ik denk dat je hier heel veel info kunt vinden.
Ook ik ben mee aan het lezen bij dit onderwerp en vroeg me nog wat af. Wij gaan in september, is het dan ook slim om deze activiteiten vooraf vast te leggen?
En met betrekking tot de prijs: Is er een groot prijsverschil of je ter plekke een activiteit boekt of dit vooraf al doet?
Groetjes,
Suzanne
En met betrekking tot de prijs: Is er een groot prijsverschil of je ter plekke een activiteit boekt of dit vooraf al doet?
Groetjes,
Suzanne
- dimple
- Amerika-expert
- Contacteer:
Zie mijn reactie hierboven over Papillon 

Alcatraz hebben we gereserveerd, gehoord dat deze vaak uitverkocht is.
Antelope Canyon denken we gewoon op de bonnefooi de lower te doen, is volgens mij allebei even mooi upper/lower.
Helicopter gaan we niet doen
Antelope Canyon denken we gewoon op de bonnefooi de lower te doen, is volgens mij allebei even mooi upper/lower.
Helicopter gaan we niet doen
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Wij zijn in september naar Alcatraz geweest en hadden op voorhand de avond tour geboekt. Toen we er waren, stond aangegeven dat er pas 7 dagen later weer een plaatsje vrij was op de avondtour. Voor de dagtours kon je wel meteen een ticketje kopen.Suz05 schreef:Ook ik ben mee aan het lezen bij dit onderwerp en vroeg me nog wat af. Wij gaan in september, is het dan ook slim om deze activiteiten vooraf vast te leggen?
Wij gaan in September en zouden graag de avondtour doen, dus wij gaan voor de zekerheid reserveren.
Ik heb ook geboekt voor Alcatraz in juli. Die avondtour is niet elke dag (alleen van donderdag t/m maandag, dacht ik). Wel goed om rekening mee te houden als je maar een paar dagen naar SF gaat.
Hellow iedereen ! Ik heb toevallig vandaag de Night Tour gereserveerd voor Alcatraz in juli. Is inderdaad enkel van donderdag t/m maandag. Wij zijn er een woensdag en een donderdag dus de dagkeuze was snel gemaakt. Reservatie heel vlot gelopen, e-tickets had ik 5 minuutjes later al netjes klaarliggen.
Heb me ingeschreven op de nieuwsbrief van Papillon, ik hoopte op de korting die je daarmee kon krijgen voor een reservatie, maar eerste nieuwsbrief moet ik nog krijgen, ik ben dus niet zeker of mijn inschrijving ervoor gelukt is ... ? Ik hoop dat ze er niet te lang meer mee wachten want die helivlucht willen we zeker doen !
Mijn studie "Antelope" staat één van de volgende dagen op mijn programma.
Damn ! Wat heb ik al veel geleerd op dit zeer verslavende forum !
Vnvmouse.
Heb me ingeschreven op de nieuwsbrief van Papillon, ik hoopte op de korting die je daarmee kon krijgen voor een reservatie, maar eerste nieuwsbrief moet ik nog krijgen, ik ben dus niet zeker of mijn inschrijving ervoor gelukt is ... ? Ik hoop dat ze er niet te lang meer mee wachten want die helivlucht willen we zeker doen !
Mijn studie "Antelope" staat één van de volgende dagen op mijn programma.
Damn ! Wat heb ik al veel geleerd op dit zeer verslavende forum !

Vnvmouse.
Wij willen eind september ook de avondtour doen naar Alcatraz maar ik zag op de site dat je nog niet zo laat op het jaar kon boeken dus nog even afwachten vrees ik
. Nu met de gunstige koers had ik toch graag zoveel mogelijk dingen vooraf geboekt.

De kalender voor de reservaties volgt dag-op-dag de boekingen "90 dagen tevoren". September zal dus pas mogelijk zijn vanaf juni. Verder ermee rekening houden dat de Night Tour enkel van donderdag tot maandag is. Veel succes ! vnvmouseX_Pitoe schreef:Wij willen eind september ook de avondtour doen naar Alcatraz maar ik zag op de site dat je nog niet zo laat op het jaar kon boeken dus nog even afwachten vrees ik. Nu met de gunstige koers had ik toch graag zoveel mogelijk dingen vooraf geboekt.
Ook wij gaan voor juli Alcatraz reserveren bij Alcatrazcruises.com
De Grand Canyon heli zit er niet in, we gaan al skydiven in Las Vegas (woooot!), dus we proberen de kosten een beetje beperkt te houden.
Over Anitlope heb ik verschillende dingen gelezen al. Erg handige site die Dimple post, want daar staan mooi de verschillen tussen upper en lower aangegeven. Als ik het zo lees zijn beide gewoon de moeite waard om te bezoeken
Upper kan dus alleen met een vooraf geboekte tour. Dat gaan wij doen bij Roger Ekis. Hopen dat er nog een plekje is voor de goede tijd! (dat was geloof ik 11:30 AM)
Succes met het boeken
De Grand Canyon heli zit er niet in, we gaan al skydiven in Las Vegas (woooot!), dus we proberen de kosten een beetje beperkt te houden.
Over Anitlope heb ik verschillende dingen gelezen al. Erg handige site die Dimple post, want daar staan mooi de verschillen tussen upper en lower aangegeven. Als ik het zo lees zijn beide gewoon de moeite waard om te bezoeken

Succes met het boeken
- Fiesta68
- Amerikakenner
- Partner van: KingKong65
- Aantal x V.S. bezocht: 22
Hallo'kes,
Had onderstaand bericht al gepost bij kortingen/groupons en andere acties (sorry dubbele post),
maar ik las de vraag van "vnvmouse" en ik kon het niet laten....
Kortingscode van 5 % bij Papillon http://www.papillon.com/
(Papillon Your Grand Canyon Tour and Las Vegas Tour Guide)
scvb
Wij kunnen er jammergenoeg geen gebruik van maken,
één van ons zit met de piepers (de man) , de 2de met halve piepers (de vrouw)
Grtjs en... have a nice flight
Fiesta68
Had onderstaand bericht al gepost bij kortingen/groupons en andere acties (sorry dubbele post),
maar ik las de vraag van "vnvmouse" en ik kon het niet laten....

Kortingscode van 5 % bij Papillon http://www.papillon.com/
(Papillon Your Grand Canyon Tour and Las Vegas Tour Guide)
scvb
Wij kunnen er jammergenoeg geen gebruik van maken,
één van ons zit met de piepers (de man) , de 2de met halve piepers (de vrouw)
Grtjs en... have a nice flight
Fiesta68
2011-05--2013-07--2015-08--2019-06--2020-06+10--2023-06--2024-05: Zuidwesten
2012(2x)-2015-2016-2017-2018-2019-2020-nov2021-2022(2x)-2023 Florida
2012-07: Noordoosten
2014-06: Zuidelijke Staten
2016-08: Texas
2017-07: Noordwesten
2018-07: Hawaii
2012(2x)-2015-2016-2017-2018-2019-2020-nov2021-2022(2x)-2023 Florida
2012-07: Noordoosten
2014-06: Zuidelijke Staten
2016-08: Texas
2017-07: Noordwesten
2018-07: Hawaii
-
- Amerika-ontdekker
Helicoptervlucht met mavrick gedaan gisteren, een uur ervoor gebeld en we hadden nog plaats 250$ pp voor 50 min, echt de moeite
Antelope vandaag naartoe gereden, en konden na 10 min mee vertrekken, gewoon met de auto naar de parking gaan.... van Upper Antelope
Antelope vandaag naartoe gereden, en konden na 10 min mee vertrekken, gewoon met de auto naar de parking gaan.... van Upper Antelope
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht