Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Nederlandse Namen in NY
Re: Nederlandse Namen in NY
Mja.
Toch ben ik het niet helemaal met jullie eens. Ik zeg niet dat de oostkust niks te bieden heeft, alleen dat het mij niets te bieden heeft. Het trekt me gewoon niet aan. Kijk, in het amazonewoud ben ik ook nog nooit geweest maar daarvan weet ik ook dat het me niet interesseert. Net zomin als antarctica, Siberië, en zo kunnen we nog wel even doorgaan.
Er is een fundamenteel verschil tussen iets afbreken zonder gefundeerde argumenten of gewoon zeggen dat iets jou niet aanspreekt.
En laten we het hier nu maar bij houden...
Toch ben ik het niet helemaal met jullie eens. Ik zeg niet dat de oostkust niks te bieden heeft, alleen dat het mij niets te bieden heeft. Het trekt me gewoon niet aan. Kijk, in het amazonewoud ben ik ook nog nooit geweest maar daarvan weet ik ook dat het me niet interesseert. Net zomin als antarctica, Siberië, en zo kunnen we nog wel even doorgaan.
Er is een fundamenteel verschil tussen iets afbreken zonder gefundeerde argumenten of gewoon zeggen dat iets jou niet aanspreekt.
En laten we het hier nu maar bij houden...
Niet helemaal Nederlandse Namen in NY, maar zeker wel invloeden.
De clubkleuren van de NY Knicks zijn Oranje, Wit en Blauw en dat stamt af van de vlag van New York die gebaseerd is op de Nederlandse vlag! In de vlag staat zelfs een molen
De clubkleuren van de NY Knicks zijn Oranje, Wit en Blauw en dat stamt af van de vlag van New York die gebaseerd is op de Nederlandse vlag! In de vlag staat zelfs een molen
Terug on topic: in Illinois is een plaatsje "Belgium" en in North Dakota een gehucht "Manfred" (mijn naam). Kijk, DAAR moet ik toch ooit eens naartoe! 
Dat is niet helemaal on topicMaVi schreef:Terug on topic: in Illinois
De slogan van de brandweer van Harlem is een Nederlandse zin, zo meen ik me te herinneren.
Dit was een verplichte stop op onze vakantie:

Dit was een verplichte stop op onze vakantie:

Mack
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
Er zijn trouwens ook Amerikaanse namen in Nederland

- Georgie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Da's een vrij grote fail dat het er verkeerd staat dan, het moet Chicago zijn ipv Chigago.

Ik kwam deze tegen in Brooklyn:

Ik kwam deze tegen in Brooklyn:

States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
Heel misschien dat het bij poging nummer 3 allemaal nog goedkomt...Georgie schreef:Da's een vrij grote fail dat het er verkeerd staat dan, het moet Chicago zijn ipv Chigago.
- Georgie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Emenem schreef:Heel misschien dat het bij poging nummer 3 allemaal nog goedkomt...Georgie schreef:Da's een vrij grote fail dat het er verkeerd staat dan, het moet Chicago zijn ipv Chigago.
Hahaha wat slecht zeg! Foutje kan gebeuren, maar zelfs de tweede keer een fout maken :S Dat check je toch!
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Ik weet niet of ie al is gepost, maar hier hebben wij Dutch Bros. 9 v/d 10 keer een drive thru, heeeel soms met een zit gedeelte.

Ik drink zelf geen koffie, dus ik kan niet zeggen hoe die is. Maar de hot chocolate die ze hebben is echt super lekker!

Ik drink zelf geen koffie, dus ik kan niet zeggen hoe die is. Maar de hot chocolate die ze hebben is echt super lekker!
A Dutch girl in Oregon!
Dutch in Oregon op Facebook!
Dutch in Oregon op Facebook!
Het is inderdaad goed gekomen in Almere. Driemaal is scheepsrecht!
Telegraaf schreef:Nu de goede straatnaam
ALMERE - Almere heeft kennelijk lering getrokken uit de berichtgeving rond de straatnaam. Vrijdag 8 april meldden wij al dat de naam van de Chicagostraat verkeerd gespeld was. Er was toen Chigagostraat van gemaakt. Nu heeft de gemeente toch de juiste naam weten te achterhalen: Chicagostraat. Hulde voor Almere!
Op dit forum is het ook en moeilijk word

Search found 77 matches: +chigago
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Haha, dat vind ik een goeie! Nog beter; San Fransisco; 2179!!!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 1605 Weergaves
-
Laatste bericht door Tantelotje
-
- 0 Reacties