Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

TimGerritsen Stelt zich voor!

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
TimGerritsen
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 7

TimGerritsen Stelt zich voor!

Bericht door TimGerritsen »

Hallo allemaal,

Heb me net aangemeld op dit forum. Mijn vriendin en ik hebben de wens om in de toekomst naar Amerika te emigreren. Als dit lukken mag natuurlijk. Tevens gaan wij graag op vakantie in Amerika. Florida, Hawai'i, Cali, Arizona, Nevada zijn al aan bod geweest. Maar ook de minder zonnige bestemmingen staan op ons verlanglijstje.

Mijn vriendin is net afgestudeerd aan de universiteit en zal de komende tijd is een paar solicitaties die kant op sturen om te zien wat er gebeurt. Ook doen wij in Oktober voor de 2e keer mee aan de Greencard Lottery.

Als we willen emigreren dan ligt onze voorkeur bij Florida, natuurlijk ook vanwege het weer.

Ik zal de komende tijd her en der is wat zeggen op het forum.

Groetjes Tim
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Re: TimGerritsen Stelt zich voor!

Bericht door kastelke »

Welkom, Tim!

Misschien even hier je gegevens aanvullen: viewtopic.php?f=12&t=30201 Wie weet kunnen we je over enkele weken wel als winnaar aanduiden!

Je vriendin gaat als pas afgestudeerde solliciteren. Welke studie heeft zij gevolgd?
En jij, maak jij ergens kans om een (tijdelijk) werkvisum te pakken te krijgen?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
DVDGuy
Amerika-expert
Partner van: Krabbegat
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: TimGerritsen Stelt zich voor!

Bericht door DVDGuy »

Tim, welkom op het forum en succes bij het verwezenlijken van je plannen :thumbup:
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer