Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
iPad2
-
- Amerika-ontdekker
iPad2
De eerste week van mei zijn wij in New York. Inmiddels weten we dankzij alle adviezen op het forum wat we willen gaan zien. Het wordt vast helemaal geweldig.
Het zou nog mooier worden als ik in New York een iPad2 zou kunnen kopen. De kans dat ze dan niet op voorraad zijn is groot, dus eigenlijk zou ik een soort van reservering/bestelling willen doen. Ik heb gebeld met de Apple store in SOHO en deze service leveren ze niet.
Heeft iemand een creatief idee hoe ik er toch zeker van kan zijn dat ik dan een iPad kan kopen?
Hillebrand
Het zou nog mooier worden als ik in New York een iPad2 zou kunnen kopen. De kans dat ze dan niet op voorraad zijn is groot, dus eigenlijk zou ik een soort van reservering/bestelling willen doen. Ik heb gebeld met de Apple store in SOHO en deze service leveren ze niet.
Heeft iemand een creatief idee hoe ik er toch zeker van kan zijn dat ik dan een iPad kan kopen?
Hillebrand
-
- Amerika-newbie
Re: iPad2
Als je aankomt meteen gaan vragen wanneer er een volgende lading komt. Als je geluk hebt komt die in de week dat je er bent, en dan ga je gewoon die dag voor de opening naar de Apple Store. 

Zover ik altijd hoor hier is dat de Apple stores helemaal niet word verteld wanneer ze een nieuwe lading krijgen... Daarom dat mensen pre-orders doen en dat ze een mailtje krijgen als er weer eens een lading binnenkomt.KennethDeK schreef:Als je aankomt meteen gaan vragen wanneer er een volgende lading komt. Als je geluk hebt komt die in de week dat je er bent, en dan ga je gewoon die dag voor de opening naar de Apple Store.
We hebben namelijk vaak genoeg gevraagd bij verschillende winkels wanneer ze iets binnen zouden krijgen en het antwoord was altijd: "No idea" :O
Toevallig geen kennissen in de US? : )
A Dutch girl in Oregon!
Dutch in Oregon op Facebook!
Gewoon goed kijken waar ze beschikbaar zijn! ^^Bramster schreef:Je hoeft hem toch niet per se bij de appel winkel te kopen ?
A Dutch girl in Oregon!
-
- Amerika-ontdekker
Allemaal bedankt voor jullie reacties.
Gewoon langs de winkels gaan die de iPad2 verkopen lijkt de beste optie (dat zijn er meer dan ik dacht; ik dacht allen bij de Apple stores). Maar ja, dat kost tijd; die besteed ik liever aan het bekijken van New York.
We zullen zien hoe het gaat.
Mocht iemand nog een briljant idee hebben dan hoor ik het graag.
Gewoon langs de winkels gaan die de iPad2 verkopen lijkt de beste optie (dat zijn er meer dan ik dacht; ik dacht allen bij de Apple stores). Maar ja, dat kost tijd; die besteed ik liever aan het bekijken van New York.
We zullen zien hoe het gaat.
Mocht iemand nog een briljant idee hebben dan hoor ik het graag.
> Maar ja, dat kost tijd; die besteed ik liever aan het bekijken van New York.
> Mocht iemand nog een briljant idee hebben dan hoor ik het graag.
Online bestellen en laten klaarlegen of bezorgen bij je adres in de USA. Of gewoon in NL kopen.
> Mocht iemand nog een briljant idee hebben dan hoor ik het graag.
Online bestellen en laten klaarlegen of bezorgen bij je adres in de USA. Of gewoon in NL kopen.
Afgelopen week ben ik in Washington DC en New York geweest.
In Arlington (DC) ging ik aan het eind van de middag naar een Apple store en daar vertelde ze me dat ze de volgende dag een nieuwe lading zouden binnen krijgen. Ik was er rond half 9 (1,5u voordat normaal de winkel open gaat) maar toen was de winkel al open, stond er een rij en hadden ze geen iPad wifi binnen gekregen.
In New York ben ik afgelopen zondag in de Apple Store op de fifth avenue gaan kijken, maar daar vertelde ze me dat de eerst volgende voorraad pas dinsdags zou komen. Was voor mij te laat omdat ik dan al in het vliegtuig terug zou zitten.
Toen naar de Apple store in Upper West Side gelopen, en daar vertelde ze me dat ze maandags een voorraad zouden binnen krijgen en adviseerde ze me rond 7 uur aanwezig te zijn.
Ik stond de volgende dag dus om kwart voor 7 in de rij en voor m'n neus waren ze de voorraad uit de vrachtauto aan het laden. Ze wisten op dat moment nog niet wat ze binnen zouden krijgen. Rond half 8/kwart voor 8 kwamen ze langs met kaartjes met de Ipads die ze binnen hadden gekregen en was ik een van de gelukkige die om 8 uur de Apple Store uit liep met een IPad! Wel vroeg op, maar daarna heb je nog de hele dag om NYC te bezichtigen
Veel mensen achter me in de rij gingen overigens zonder IPad naar huis, dus je hoeft er echt niet om half 8 aan te komen zetten. Je mag max. 2 Ipads per persoon kopen.
Heb trouwens gehoord dat wanneer je een iPad online besteld, je niet zeker weet wanneer je hem binnen kan krijgen. Je kan het ook bij Best Buy winkels proberen, maar dat was bij mij geen succes en konden me ook niets vertellen over nieuwe leveringen.
In Arlington (DC) ging ik aan het eind van de middag naar een Apple store en daar vertelde ze me dat ze de volgende dag een nieuwe lading zouden binnen krijgen. Ik was er rond half 9 (1,5u voordat normaal de winkel open gaat) maar toen was de winkel al open, stond er een rij en hadden ze geen iPad wifi binnen gekregen.
In New York ben ik afgelopen zondag in de Apple Store op de fifth avenue gaan kijken, maar daar vertelde ze me dat de eerst volgende voorraad pas dinsdags zou komen. Was voor mij te laat omdat ik dan al in het vliegtuig terug zou zitten.
Toen naar de Apple store in Upper West Side gelopen, en daar vertelde ze me dat ze maandags een voorraad zouden binnen krijgen en adviseerde ze me rond 7 uur aanwezig te zijn.
Ik stond de volgende dag dus om kwart voor 7 in de rij en voor m'n neus waren ze de voorraad uit de vrachtauto aan het laden. Ze wisten op dat moment nog niet wat ze binnen zouden krijgen. Rond half 8/kwart voor 8 kwamen ze langs met kaartjes met de Ipads die ze binnen hadden gekregen en was ik een van de gelukkige die om 8 uur de Apple Store uit liep met een IPad! Wel vroeg op, maar daarna heb je nog de hele dag om NYC te bezichtigen

Veel mensen achter me in de rij gingen overigens zonder IPad naar huis, dus je hoeft er echt niet om half 8 aan te komen zetten. Je mag max. 2 Ipads per persoon kopen.
Heb trouwens gehoord dat wanneer je een iPad online besteld, je niet zeker weet wanneer je hem binnen kan krijgen. Je kan het ook bij Best Buy winkels proberen, maar dat was bij mij geen succes en konden me ook niets vertellen over nieuwe leveringen.
-
- Amerika-ontdekker
Dat wordt dus rondvragen bij de Apple Store om te horen of er weer een nieuwe voorraad komt. Bestellen bij Best Buy of Walmart en ophalen in de winkel kan helaas niet, deze optie is op de site geblokkeerd. Je kunt wel kijken bij Walmart waar ze op voorraad zijn. Ik ben optimistisch het gaat vast lukken.
Nogmaals bedankt voor de adviezen.
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
3 Wallmart's gevonden in Las Vegas (NV) die ze op voorraad zouden hebben, maar in geen van de filialen was er ook maar één te vindenHillebrand schreef:Je kunt wel kijken bij Walmart waar ze op voorraad zijn. Ik ben optimistisch het gaat vast lukken.

Men kon ook geen indicatie geven m.b.t. wanneer ze dan wel weer op vorrad zouden zijn.
Naast de 35 miles die ik voor de kat zijn viool heb gereden, kostte me dat dus ook nog eens 2 uur

Ik heb me er maar bij neergelegd; voor mij (deze vakantie) geen iPad2.
- Doockles
- Amerika-expert
- Partner van: Pietro
- Aantal x V.S. bezocht: 4

Onze reisverslagen:
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
Zoek even bij een Wal-Mart in de middle of nowhere, vaak liggen daar nog wel iPads.DVDGuy schreef:3 Wallmart's gevonden in Las Vegas (NV) die ze op voorraad zouden hebben, maar in geen van de filialen was er ook maar één te vindenHillebrand schreef:Je kunt wel kijken bij Walmart waar ze op voorraad zijn. Ik ben optimistisch het gaat vast lukken.
Nogmaals bedankt voor de adviezen.![]()
![]()
Men kon ook geen indicatie geven m.b.t. wanneer ze dan wel weer op vorrad zouden zijn.
Naast de 35 miles die ik voor de kat zijn viool heb gereden, kostte me dat dus ook nog eens 2 uur![]()
![]()
Ik heb me er maar bij neergelegd; voor mij (deze vakantie) geen iPad2.
Ik heb twee weken geleden een iPad 2 totaal onverwachts gekocht bij de Wal-Mart in Indiana, PA

9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
Ongelofelijk.... Dinsdag werd me gezegd dat 's anderendaags een nieuwe lading iPad's binnen zou komen in de Apple store op 5th avenue, maar men zei me wel dat ik er op tijd bij moest zijn. Zo gezegd zo gedaan ... Ik stond om 6u30 al samen met een hoop anderen (de file reikte tot rond de block!!) in serieus hondenweer (veel regen en nog véél meer wind!) , helaas... Vanaf 8h begon men dan ticketjes uit te delen en zoals gevreesd greep ik er net (écht écht nipt hoor, op 2 personen na) naast
!!!! Vreselijk, al die moeite voor niets. Na vervolgens wat afgekoeld te zijn besloot ik dan maar terug naar het hotel te gaan.
Opmerkelijk waren die Aziaten (20 à 30) die er wèl op tijd bij waren en achteraf aan de overkant stonden te schuilen voor de regen (en elk 2 iPad's te pakken hebben gekregen!!!!!!!) om vervolgens opgepikt te worden door een busje!! Degoutant, dat was het ...
Helaas moest ik de strijd om een iPad staken aangezien ik later op de dag zelf nog m'n vlucht had. Los daarvan heb ik uiteraard wel de beste vakantie uit m'n leven beleefd in New York ! Eerste reis naar Amerika, maar zéker niet de laatste!

Opmerkelijk waren die Aziaten (20 à 30) die er wèl op tijd bij waren en achteraf aan de overkant stonden te schuilen voor de regen (en elk 2 iPad's te pakken hebben gekregen!!!!!!!) om vervolgens opgepikt te worden door een busje!! Degoutant, dat was het ...
Helaas moest ik de strijd om een iPad staken aangezien ik later op de dag zelf nog m'n vlucht had. Los daarvan heb ik uiteraard wel de beste vakantie uit m'n leven beleefd in New York ! Eerste reis naar Amerika, maar zéker niet de laatste!
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Vandaag in de Apple-store in Las Vegas (NV) geweest en daar waren er vanochtend 40......................
Jammer genoeg vliegen we morgen naar huis, anders had er iets geregeld kunnen worden
Jammer genoeg vliegen we morgen naar huis, anders had er iets geregeld kunnen worden

-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Wat is dat nou voor belachelijke opmerking?Tamos schreef: Opmerkelijk waren die Aziaten (20 à 30) die er wèl op tijd bij waren en achteraf aan de overkant stonden te schuilen voor de regen (en elk 2 iPad's te pakken hebben gekregen!!!!!!!) om vervolgens opgepikt te worden door een busje!! Degoutant, dat was het ...
Zij waren er eerder dan jij, had je nog eerder je bed uit moeten komen dan heb je dat probleem niet gehad.
Jammer dat het niet gelukt is DVDGuy. Jouw verslagen over je zoektocht lijken erg op de berichten die ik van mijn vader gelezen heb vorige maand.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy