Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

wandelschoenen

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Mack schreef:Maar ja, ik moet dan wel bekennen dat ik zo'n eikel ben die van die enorme schoenen onder z'n korte broek aantrekt... S(ch)andalen en slippers zijn niet aan mij besteed...
Ik vind dat wel stoer hoor Mack....... 8)
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Ineke
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Ineke »

Hier nog een Lowa-fan :lol:

Ik heb 2 jaar geleden mijn eerste paar gekocht (laag model). Door overbelasting kreeg ik helaas problemen met mijn hielen en moest ik steunzolen gaan dragen, die dus perfect in de Lowa's passen.
Omdat het soort schoenen waarin je steunzolen kunt dragen (en die voldoende steun bieden) nogal beperkt is, heb ik mijn Lowa's dus heel veel gedragen de afgelopen 2 jaar (nu iets minder). Van slijtage is nauwelijks sprake. Wissel nu af met Wolky's, die ook heerlijk zitten en waar ik ook heel goed mee kan lopen.
Als we straks met vakantie gaan, gaan ook maar 3 paar schoenen mee: Lowa, Wolky's en Birkenstock slippers voor op de hotelkamer/balkon en rond het zwembad.

Gr, Ineke
Bart40
Amerikakenner

Bericht door Bart40 »

Ik ben met Meindl's begonnen, perfekte schoenen 4 jaar meegedaan.
Toen bij Zwerfkei de totaal verkeerde schoenen gekocht op verkeerd advies dus. Dat was in 2001, eerste dagen waren in Yellowstone waar ik een enorme blaar opliep. Nog naar die eerste hulp geweest om te laten behandelen. Toen in West Yellowstone naar een hele goeie schoenenwinkel gegaan waar ze me de Danners verkochten die gelijk goed zaten (ook met de blaar)
Vorig jaar mijn tweede paar Danners gekocht, perfekte schoenen.
Ga dit jaar daar ook die A schoenen kopen.
Arjen
Amerikafan

Bericht door Arjen »

Ik heb ook nog steeds Meindl's (B of B/C, weet ik niet precies), doe er al ik schat 7 jaar mee. Ben er echt heel tevreden over.
Heb nog steeds geen foto's en reisverslag online van maart/april '06 *schaam*
jovanand
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door jovanand »

Ik heb ook Meindl's en mijn vrouw Lowa's we doen er nu allebei al 4 jaar mee zijn allebei gewoon topmerken.

Ik zelf draag ook altijd speciale sokken hierin van Falke, ongelofelijk maar waar deze zorgen toch voor extra steun wat wel prettig is tijdens een flinke hike.

Groeten Joep en Diana
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer