Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotel/appartement Astor place

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
MenM
Amerika-newbie

Hotel/appartement Astor place

Bericht door MenM »

Hallo,

Wij gaan 28 juli to 1 augustus naar New York.
Ik organiseer daar de 20th anniversary fanmeet voor Blue Man Group, en ik ben dus op zoek naar een plek waar we met z'n zessen kunnen verblijven, het liefst zo dicht mogelijk bij de Astor Place of Lafayette street. We dachten een mooi appartement gevonden te hebben, maar dat bleek een "wie het eerst dokt, wie het eerst komt" policy te zijn, en omdat wij nog niet de security deposit hadden overgemaakt waren we mooi het zaadje, en is het vrolijk aan iemand anders verhuurd.
Ik ben nog nooit in New York geweest, dus ik heb geen idee hoe of waar te zoeken.
Ik hoop dat er hier wat tips te krijgen zijn.

Groeten Marco
bmgfans.com
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Hotel/appartement Astor place

Bericht door meyem »

Een appartement huren in NYC over het net blijft een risico...het is meest illegaal en helaas ook nogal eens een scam...je kunt natuurlijk de 'search nearby' functie op google maps eens proberen.
Jullie tijd is niet ontzettend duur, dat scheelt. (al is dat relatief, natuurlijk, New York is een dure stad.....)
hoeveel kamer/bedden zoeken jullie en voor hoeveel geld?

trouwens, de ondergrondse doet het prima 24/7, dus je hoeft niet per se die buurt te kiezen, al is het wel een leuke buurt....
Mondrian Soho is een nieuw hotel daar in de buurt....
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
meyem
Amerika-expert

Bericht door meyem »

Of het St Marks Hotel, als je meer budget wilt....
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

meyem schreef:Een appartement huren in NYC over het net blijft een risico...het is meest illegaal en helaas ook nogal eens een scam...
Dit hoeft helemaal niet zo te zijn! Als je goede tussenpersoon gebruikt, is het net als een hotel boeken. Je hebt talloze van die sites zoals Homeaway, Only Apartments of Apartments in New York.

Vanaf mei 2011 is het inderdaad illegaal om een appartement verhuren voor minder dan 30 dagen. Ik ben benieuwd hoe ze hier mee omgaan :)
meyem
Amerika-expert

Bericht door meyem »

Nee, Tosca, het blijft jammer genoeg ilegaal.....kan wel zijn dat sommige sites (organisaties) beter beschermen tegen nep appartementen, dat weet ik niet....
Afijn, meestal gaat het wel goed, al is de NYse 'overheid' wel iets actiever met het aanpakken. Maarz ze richten zich volgens mij nu vooral op illegale hostels en hotels....
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer