Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

camperreis Las Vegas en omgeving

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
elskrift
Amerika-newbie

camperreis Las Vegas en omgeving

Bericht door elskrift »

We gaan in september 3 weken rondrijden met een camper.. we gaan de grote parken bezoeken in Utah en Arizona en ook nog Tombstone aandoen. Wie heeft er nog tips voor leuke campings.Zijn er nog leuke bezienswaardigheden tussen Phoenix en Joshua tree park? Dat lijkt een oneindig stuk op de kaart. Of zijn de joshua trees elders ook te zien zodat we vanaf Phoenix noordelijk gaan richting Vegas.
hostewim
Amerikafan

Re: camperreis Las Vegas en omgeving

Bericht door hostewim »

elskrift schreef:Zijn er nog leuke bezienswaardigheden tussen Phoenix en Joshua tree park? Dat lijkt een oneindig stuk op de kaart.
ik ben vorig jaar van Tombstone gekomen richting joshua tree via phoenix in 1 dag.
voor het stuk dat je beschrijft phoenix - joshua tree kan ik je niet echt iets aanbevelen. volgens mij wordt dit een rit om zo snel mogelijk af te werken. joshua tree is een mooi park. best wel op tijd arriveren voor de campings, ze zijn er niet zo groot en snel vol! afhankelijk van de periode natuurlijk.

succes met de route
greetz Wim
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer