Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
met de taxi vanaf LAX naar je hotel
met de taxi vanaf LAX naar je hotel
Wij vertrekken 22 mei op huwelijksreis voor 3 weken naar het westen van Amerika.
Wij vertrekken vanaf schiphol naar Lax, los Angeles om vanaf daar met iets van vervoer naar het hotel gebracht te worden in Santa Monica.
Nou is mijn vraag wat de mogelijkheden zijn om naar ons hotel gebracht te worden.
Zijn er daar ook een soort shuttle busjes die specifiek op hotels rijden of alleen taxi's.
En als er dan alleen taxi's zijn maken ze dan ook misbruik van het feit dat je toerist bent en geven ze je enorme d-tours met als gevolg dat je meter torenhoog oploopt???
Groetjes Agnes
Wij vertrekken vanaf schiphol naar Lax, los Angeles om vanaf daar met iets van vervoer naar het hotel gebracht te worden in Santa Monica.
Nou is mijn vraag wat de mogelijkheden zijn om naar ons hotel gebracht te worden.
Zijn er daar ook een soort shuttle busjes die specifiek op hotels rijden of alleen taxi's.
En als er dan alleen taxi's zijn maken ze dan ook misbruik van het feit dat je toerist bent en geven ze je enorme d-tours met als gevolg dat je meter torenhoog oploopt???
Groetjes Agnes
Ik ben de vorige keer met de super shuttle geweest: hoe meer mensen mee gaan, hoe minder je hoeft te betalen. Meestal is de prijs voor de eerste persoon zo'n 15 dollar.
Bedankt voor de tips, maar wat zouden ongeveer de kosten voor 2 personen van LAX naar Santa Monica zijn?Met die Prime time!
We zij nl. bezig met hoeveel dollars we van te voren mee willen nemen om deze dingen te betalen.
Ik snap dat je waarschijnlijk geen exact bedrag kan noemen maar een ruwe schatting zou al geweldig zijn
Gr Agnes
We zij nl. bezig met hoeveel dollars we van te voren mee willen nemen om deze dingen te betalen.
Ik snap dat je waarschijnlijk geen exact bedrag kan noemen maar een ruwe schatting zou al geweldig zijn
Gr Agnes
-
Amerikaantje
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Wij zijn met 4 personen en moeten ook van LAX naar Santa Monica. Zo'n shuttle gaat per persoon, maar dat geldt bij een taxi toch niet? Is het dus voor 4 personen dan voordeliger om wel een taxi te nemen?
En bij zo'n shuttle; gaan er dan meer mensen mee met andere bestemmingen zodat je daar ook langs moet?
Anita
En bij zo'n shuttle; gaan er dan meer mensen mee met andere bestemmingen zodat je daar ook langs moet?
Anita
-
Amerikaantje
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Rob schreef:Zou eerst eens informeren of het hotel een eigen shuttledienst heeft (in LA hebben veel hotels dat) meestal met een vaste opstapplek of je moet even bellen als je buiten staat.
Rob
Daar hebben we naar geinformeerd en het schijnt $35 per persoon te kosten. Dat lijkt me toch te goedkoper kunnen!
Anita
-
Amerikaantje
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
je kan alleen worden vervoerd maar dat is iets duurder rond $10 maar denk dat je dat van te voren moet reserveren maar weet dat niet zeker check anders te site even http://www.primetimeshuttle.com
-
Amerikaantje
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 864 Weergaves