Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Sixflags Magic Mountain tickets?
-
Marcel Slangen
- Amerika-ontdekker
Sixflags Magic Mountain tickets?
Beste mensen,
Zojuist wilde ik twee day tickets kopen via de website van Sixflags Magic Mountain. Dat zou 20 dollar schelen per ticket, dus 40 dollar in totaal in vergelijking met het kopen van de tickets aan de kassa.
Helaas lukt dit dus niet. Het lijkt alleen maar te lukken met een Amerikaans adres. Er is bijv. geen mogelijkheid om een land in te voeren. Onze postcode wordt niet geaccepteerd en een telefoonnummer, wat ook al verplicht is kan ik ook niet invoeren.
Heeft iemand hier ervaring mee? Ik zou natuurlijk in de velden zip code, telephone en state ongeldige waarden kunnen invullen die niet op mij betrekking hebben (bijv. die van het hotel). Het gaat om tickets die je thuis kan printen, dus opsturen hoeven ze het niet. Toch vind ik het een risico dat men moeilijk gaat doen bij opgave van onjuiste info. Iemand hier ervaring mee?
Bij Universal Studios is dit veel beter geregeld zo lijkt het.
Groetjes van Marcel.
Zojuist wilde ik twee day tickets kopen via de website van Sixflags Magic Mountain. Dat zou 20 dollar schelen per ticket, dus 40 dollar in totaal in vergelijking met het kopen van de tickets aan de kassa.
Helaas lukt dit dus niet. Het lijkt alleen maar te lukken met een Amerikaans adres. Er is bijv. geen mogelijkheid om een land in te voeren. Onze postcode wordt niet geaccepteerd en een telefoonnummer, wat ook al verplicht is kan ik ook niet invoeren.
Heeft iemand hier ervaring mee? Ik zou natuurlijk in de velden zip code, telephone en state ongeldige waarden kunnen invullen die niet op mij betrekking hebben (bijv. die van het hotel). Het gaat om tickets die je thuis kan printen, dus opsturen hoeven ze het niet. Toch vind ik het een risico dat men moeilijk gaat doen bij opgave van onjuiste info. Iemand hier ervaring mee?
Bij Universal Studios is dit veel beter geregeld zo lijkt het.
Groetjes van Marcel.
Het valt me op dat je ook niet een ticket online kunt bestellen als je niet woont op het adres waar je CC overzicht naartoe word gestuurd.
Het helpt je wel niks, maar misschien dat het je een beetje beter doet voelen om te weten dat je niet de enigste bent met wie ze niet flexibel zijn.
Je kunt ze ook even bellen: Support: 806-741-8140. Misschien dat je ze over de telefoon kunt bestellen?
Margaret
Het helpt je wel niks, maar misschien dat het je een beetje beter doet voelen om te weten dat je niet de enigste bent met wie ze niet flexibel zijn.
Je kunt ze ook even bellen: Support: 806-741-8140. Misschien dat je ze over de telefoon kunt bestellen?
Margaret
-
enger003
- Amerikakenner
- Contacteer:
Re: Sixflags Magic Mountain tickets?
Ik gebruik in zo'n geval toch echt het volledige adres van een hotel, gewoon gepikt van het internet, en heb er nog nooit problemen mee ondervonden. Dit was overigens niet bij six flags, dus daar heb ik geen ervaring mee.
Maar wat kan je gebeuren? Je krijgt het mailtje met de barcode en hebt betaald, of je krijgt hem niet, en hoeft dus ook niet te betalen !!
Creditcardbetaling kun je altijd intrekken als je de tickets niet krijgt.
Eric
Maar wat kan je gebeuren? Je krijgt het mailtje met de barcode en hebt betaald, of je krijgt hem niet, en hoeft dus ook niet te betalen !!
Creditcardbetaling kun je altijd intrekken als je de tickets niet krijgt.
Eric
kijk ook eens op mijn weblog:
http://engers.web-log.nl
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Wij hebben vorig jaar de kaartjes van Universal thuis uitgeprint. Die kwamen allemaal op naam te staan.We moesten ons daar bij de ingang legitimeren. Dus ik weet niet in hoeverre je met een ander adres problemen kunt krijgen.enger003 schreef:Ik gebruik in zo'n geval toch echt het volledige adres van een hotel, gewoon gepikt van het internet, en heb er nog nooit problemen mee ondervonden.
Groetjes Elly
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
-
enger003
- Amerikakenner
- Contacteer:
Je moet bij dat fake adres natuurlijk wel je eigen naam gebruiken.
Op een legitimatie staat geen adres.
Eric
Op een legitimatie staat geen adres.
Eric
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves