Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

(eindelijk) kennismaken: fcolos

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
fcolos
Amerikakenner

(eindelijk) kennismaken: fcolos

Bericht door fcolos »

Dag allemaal,

Ik zwerf al een tijdje rond op dit forum en nu is het ook voor mij toch wel de hoogste tijd om eens wat over mezelf te vertellen.
Ik ben 26 jaar oud, heb biologie en een jaar geneeskunde gestudeerd, en woon momenteel in Utrecht. Tijdens mijn studie biologie, in 2003, heb ik een half jaar stage gelopen in San Diego. Ik vond het daar zo geweldig dat ik vanaf toen alleen nog maar daar wilde wonen. Nu, 3 jaar later, is het eindelijk zover. Ik heb vorige week een promotieplaats aangeboden gekregen bij een laboratorium van UCSD (University of California at San Diego) en per september zal ik daar voor 4 jaar aan de slag gaan.
Ik zit nu in de (stressvolle) periode van alle papieren in orde maken, alles in NL goed achterlaten, en vertrekken.
Tips en (positief) commentaar zijn van harte welkom!

Groeten,

Ferdinand
kimmie70
Amerika-ontdekker

Bericht door kimmie70 »

San Diego is geweldig. Heel veel succes en plezier.
kimmie
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Ferdinand,

Van harte :welcome: op dit forum. Gefeliciteerd met je nieuwe job in California. Geweldig dat zoiets uiteindelijk ook lukt als je het graag wilt.

Ik hoop dat we nog veel van je horen en dat je jouw ervaringen in Amerika met ons wilt delen.

Veel succes met alles!

Groetjes Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
reivax
Amerikafan

Bericht door reivax »

welcome Ferdinand :wink: ... veel succes met je nieuwe job...
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Hoi Ferdinand,

Wat een geweldige kans heb je gekregen. En dan ook nog naar zo'n leuke stad als San Diego.
Succes met alle voorbereidingen en je houdt toch wel een weblog bij als je daar bent hè :D

Marjon
CaroLine
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door CaroLine »

Gefeliciteerd met je nieuwe baan en heel veel succes!
Hou je ons op de hoogte?
Carola
fcolos
Amerikakenner

Bericht door fcolos »

Dank voor jullie vriendelijke ontvangst!
Ik zal mij tzt ook eens gaan verdiepen in weblog.nl, want het lijkt erop dat een zichzelf respecterende "cheesehead" in de states niet zonder een fatsoenlijk digitaal dagboek kan... :D
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Proficiat met die job, dat heb je knap weten te regelen! En veel succes met heel dat geregel en de verhuis!

Wij kijken in ieder geval heel nieuwsgierig uit naar dat blog van je!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
dora
Amerikakenner

Bericht door dora »

Welkom in de States! Een amerikaanse vriend van ons is ook gepromoveerd in San Diego (Natuurkunde). Hij heeft nog steeds heimwee, want nu zit ie in NJ :D Dus het gaat je vast goed bevallen daar. Geloof dat de marine biology groep daar erg goed is. Daar heeft die vriend van ons ook altijd verhalen over.

dora
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer