Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Essay over The Star Spangled Banner

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Re: Essay over The Star Spangled Banner

Bericht door vana »

Slavernij, burgeroorlog vrouwenrechten zijn veel te brede onderwerpen bovendien heeft ze daar al vaak over geschreven en wil ze nu eens wat anders. Het moet een essay van 1000 tot 2000 woorden zijn, geen werkstuk dus maar een soort van betoog. Het onderwerp moet dus niet te groot zijn en vanuit een bepaalde angle, zoals bijvoorbeeld mythen over de Star Spangled Banner.
Ze heeft bijvoorbeeld al een essay geschreven "Jane Eyre A Feminist view" en een essay met de titel : Satirizing Superficial Society in "The Rape of the Lock" (dat is een gedicht van Alexander Pope)

Marjon
DixieChick
Amerika-expert

Bericht door DixieChick »

Nou ja, ze zou iets kunnen doen over Huckleberry Finn, het gebruik van het n-woord, hoe dat toen wel in het maatschappijbeeld paste, en nu als dusdanig onacceptabel gezien wordt, dan er een editie van Huck Finn bestaat zonder n-woord. Was hier op het English Department een hele discussie over. Ik weet niet of het historisch genoeg is (aangezien die editie pas dit jaar is uitgekomen), maar interessant is het wel.
This is Guy Smiley, reporting live! from the inside of his car!
Southern Tales
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Dat is zeker interessant.

Marjon
Bennogr
Amerika-expert

Bericht door Bennogr »

Schotland, Wales en (Noord) Ierland blijven ook altijd interessant, over hoe de Engelsen de boel onderdukten, hoe 'onze' Willem van Oranje het als koning/stadhouder gedaan heeft (Fort William in Schotland om de Schotten te onderdrukken en de Battle of the Boyne (1690) de Ieren hebben beinvloed.

De afslachting door Custer in de VS (North Dakota) van een Indianendorpje en de afslachting van hem en zijn soldaten door de Inianenstammen daar en hoe de mening daarover de afgelopen jaren is veranderd.

Ah, the 'Rape of the Lock', ik heb Pope altijd mooi gevonden en zijn gedichten rijmen ook zo lekker.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Het wordt "The Star Spangled Banner"
Bedankt allemaal voor het meedenken.

Voor jullie allemaal nog één keer: :lol: :shock:

[youtube]hbTh1czoCAM[/youtube]
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Leuk thema, ik hoop, dat ze het uiteindelijke resultaat ook wil delen.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

vana schreef:Voor jullie allemaal nog één keer: :lol: :shock:
:shock: :lol: Ik heb het 42 seconden volgehouden, toen heb ik het echt af moeten zetten...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Petra/VS schreef:Leuk thema, ik hoop, dat ze het uiteindelijke resultaat ook wil delen.
Ik denk niet dat dat gaat gebeuren Petra. Ze is heel onzeker en er meestal van overtuigd dat het niet zo goed is wat ze geschreven heeft.
Misschien via een PB, ik zal het haar vragen.

@Dennis. Wij hebben het helemaal afgeluisterd, knap hè! (met de rillingen op de rug, dat wel) Jammer dat je niet langer geluisterd hebt want op 1.02 minuten wordt het nog veeeel erger.

Marjon
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer