Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis ronaldenmarjanne: reisroute SF-LA

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
ronaldenmarjanne
Amerika-ontdekker

Reis ronaldenmarjanne: reisroute SF-LA

Bericht door ronaldenmarjanne »

Mijn vriend en ik willen volgend jaar naar West Amerika maar zijn nu alles al een beetje aan het uitzoeken maar de route is natuurlijk het begin.

Graag hoor ik jullie sugesties enz.

dag 1. Amsterdam -SF
dag 2. SF
dag 3. SF- Yosemite
dag 4. Yosemite
dag 5. Yosemite - Long Pine
dag 6. Longe Pine (via Death Vally) - LV
dag 7. Las Vegas
dag 8. Las Vegas - Zion
dag 9. Zion
Dag 10 Zion - Bryce
dag 11 Bryce
dag 12 Bryce - Page
dag 13 Page
dag 14 Page- Monument Vally
dag 15 Monument Vally- Grand C
dag 16 Gand C
dag 17 Grand can -???
dag 18 ???-LA
dag 19 LA
dag 20 LA
dag 21 terug naar Amsterdam

groetjes Marjanne

Als jullie ook leuke reisverslagen hebben over een soort gelijke rond lees ik die graag!!
MichelH
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Re: reisroute SF-LA

Bericht door MichelH »

Hallo Marianne,

Welkom op het forum.
Mooie route, je zou hier en daar nog wat kunnen schuiven zodat je een extra dagje San Francisco hebt. In de Grand Canyon heb je aan 1 overnachting genoeg, tenzij je van plan bent om helemaal naar beneden te lopen. Dag 17 zou je kunnen overnachten in Kingman of Needles. In principe zou je Bryce en Page ook met 1 overnachting kunnen voldoen, zodat je een extra dag aan Yosemite kunt plakken of ergens anders waar je voorkeur naar uit gaat.
Zijn de vliegtickets al geboekt?

Met 21 dagen zou je ook kunnen beginnen in Los Angeles en eindigen in Phoenix, zodat je de kustroute mee kunt nemen, zie ook mijn reisverslag.
ronaldenmarjanne
Amerika-ontdekker

Bericht door ronaldenmarjanne »

Dank je voor je snelle reactie, We willen in Page naar Antyloppe Canyon. Is dat dan ook te doen met 1 overnachting in Page?
En ja GC had ik ook al gedacht dat je daar wel 1 nacht zou kunnen doen, maar heb eigenlijk geen idee hoelang je er van MV naar de Grand Can over doet, dus vandaar een extra dag.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

MV naar GC is rechtstreeks zonder stops onderweg 4 uur rijden maar je hebt ondeweg nog wel een paar mooie zijstapjes waar je eventueel nog wat tijd aan kan besteden.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer