Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Aria Resort en Vdara Hotel in Las Vegas
- dimple
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Re: Aria Resort en Vdara Hotel in Las Vegas
Hebben ze een zwembad?? En zijn het ook leuke hotels voor kinderen?
Ja, en wat voor 1? Enkele maanden geleden hoorde ik op de radio (in België) over Vegas en de pool of death. Veel gasten waren al na een half uurtje aan of in het zwembad zitten zo hard verbrand dat sommigen naar het ziekenhuis moesten. Wat was er aan de hand?dimple schreef:Hebben ze een zwembad??
Blijkbaar is het zwembad ergens in het midden van de glazen wanden van het gebouw en door de weerkaatsing van de felle zon verbranden mensen hier ettelijke keren sneller dan normaal. Verschillende Amerikanen dreigden al met een proces.
Of er ondertussen al iets aan gebeurt is, weet ik niet. Ik vermoed van wel. Weet niet meer zeker of het nu ging om Aria of Vdara.
Lilo
Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
- Brutus
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Het betreffende hotel is/was Vdara.
- dimple
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Jeetje joh! Wat een heftig nieuws. Daar gaan we dan maar niet heen met onze kleine moppies.
amai, dat is idd heftig nieuws.
Dat had ik nog nergens gehoord.
Dat is toch echt wel erg voor al die mensen die verbrand zijn geraakt.
Dat had ik nog nergens gehoord.
Dat is toch echt wel erg voor al die mensen die verbrand zijn geraakt.
2008 : rondreis westkust - 2009 : NY \ LA \ LV - 2010 : LA \ LV \ Springdale - 2011 : LA/LV
-
JKG
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Ik vraag me af of die 'deathray' al is verholpen. En natuurlijk verplaatst deze zich ook over de maanden heen als de zon hoger/lager staat.
Maargoed, ze hebben de afgelopen tijd goed kunnen gebruiken om een oplossing te verzinnen bij Vdara.
Maargoed, ze hebben de afgelopen tijd goed kunnen gebruiken om een oplossing te verzinnen bij Vdara.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht