Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Big Sur coast hw1 wegwerkzaamheden.

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Yeehaw
Amerika-expert

Big Sur coast hw1 wegwerkzaamheden.

Bericht door Yeehaw »

Wellicht dat dit reeds eerder op het forum werd vermeld maar voor alle zekerheid.....
Geprobeerd wordt om de weg langs de kust bij Big Sur weer open te stellen voor autoverkeer op 16 april 2011.
http://www.sanluisobispo.com/2011/03/21 ... eopen.html
Yeehaw
laguna62
Amerikafan
Partner van: Lyan
Aantal x V.S. bezocht: 17

Re: Big Sur coast hw1 wegwerkzaamheden.

Bericht door laguna62 »

Zou wel leuk zijn als HW1 weer open is,wij gaan op 26 mei van Santa Margarita naar Marina langs de kust.
Zelfs een stukje langs de kust en dan binnendoor naar de 101 is al verboden en gewoon via de 101 naar Marina lijkt me niet zo leuk ,dan de route van LV naar Marina maar op een andere manier doen,we willen graag naar Montery voor whale watching.
Albert.
dirkD
Amerika-ontdekker

Bericht door dirkD »

Dat zou goed nieuws zijn, wij vertrekken begin april en zouden eind april van SF naar LA rijden over Highway 1 :)

Dachten dat dat voor een gedeelte in het water zou vallen (no pun intended), maar dit berichtje fleurt mijn dag wel op :)
Afbeelding
Lauya
Amerika-ontdekker

Bericht door Lauya »

Mij ook!

DirkD, we gaan wel ongeveer hetzelfde doen denk ik?? Rondje via LA, LV, SF en LV?
Geinig!
Volg ons tijdens de pre-honeymoon in Zuidwest USA en onze trouwpartij op Maui!
http://ralphlaura.blogspot.com

Afbeelding
dirkD
Amerika-ontdekker

Bericht door dirkD »

Lauya schreef: DirkD, we gaan wel ongeveer hetzelfde doen denk ik?? Rondje via LA, LV, SF en LV?
Geinig!
Ik heb eens even naar jullie blog gekeken, en jullie route lijkt in grote lijnen idd op de onze (behalve het Hawaii gedeelte dan) :thumbup:
Ter vergelijking kan je altijd hier even kijken : http://zuidwest-usa.blogspot.com/2011/0 ... route.html :)
Afbeelding
dirkD
Amerika-ontdekker

Bericht door dirkD »

Lauya schreef:Mij ook!

DirkD, we gaan wel ongeveer hetzelfde doen denk ik?? Rondje via LA, LV, SF en LV?
Geinig!
Trouwens: Alvast gefeliciteerd met jullie huwelijk! :thumbup:
Afbeelding
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer