Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Talencursus Amerika

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
tmz
Amerika-ontdekker

Talencursus Amerika

Bericht door tmz »

Beste mensen,

Ik wil graag een talencursus in Amerika gaan doen. Mijn vraag aan jullie is of er iemand ervaring heeft met een taleninstituut in Amerika en wat deze ervaring is. Andere leuke tips zijn natuurlijk ook welkom.

Met vriendelijke groet
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Talencursus Amerika

Bericht door kastelke »

Gebruik van de zoekfunctie leverede me al snel deze topics op:
viewtopic.php?f=3&t=27062&hilit=talencursus
viewtopic.php?f=6&t=30529&hilit=talencursus
viewtopic.php?f=6&t=18455&hilit=talencursus

Verder nog concrete vragen?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Big Al
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 999
Locatie: 8 jaar in Massachusetts, 12 jaar in Colorado, 9 jaar in Virginia

Bericht door Big Al »

tmz schreef:Beste mensen,

Ik wil graag een talencursus in Amerika gaan doen. Mijn vraag aan jullie is of er iemand ervaring heeft met een taleninstituut in Amerika en wat deze ervaring is. Andere leuke tips zijn natuurlijk ook welkom.

Met vriendelijke groet
Als je al enigszins uit de voeten kan in het Engels is het wellicht een idee om een 'zomerbaan' te overwegen. Er is een aantal organizaties die dit organiseren.

Zelf ben ik een aantal malen met Camp Counselors USA in zee gegaan en op kinderkampen gewerkt. Een geweldige uitdaging en ervaring - bovendien heel goed voor je Engels!
tmz
Amerika-ontdekker

Bericht door tmz »

Het gaat mij niet zozeer om de ervaring van een bepaalde plaats, maar meer om de ervaringen met verschillende organisaties. Was huisvesting goed geregeld ? hoe was de kwaliteit van de cursussen ? etc..
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer