Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
veiligheid san francisco
veiligheid san francisco
Hallo
Wij hebben een hotel geboekt op 7th street BW Americania.
Wij gaan samen met onze 2 kinderen (14,15 j).
Nu lees ik op een aantal amerikaanse sites dat deze buurt niet echt veilig is. Heeft iemand ervaringen met deze buurt met name 6th street komt heel slecht naar voren.
Dit is onze eerste trip naar Amerika, vandaar deze vraag.
groet Johan
Wij hebben een hotel geboekt op 7th street BW Americania.
Wij gaan samen met onze 2 kinderen (14,15 j).
Nu lees ik op een aantal amerikaanse sites dat deze buurt niet echt veilig is. Heeft iemand ervaringen met deze buurt met name 6th street komt heel slecht naar voren.
Dit is onze eerste trip naar Amerika, vandaar deze vraag.
groet Johan
- GPJ73
- Amerikakenner
- Contacteer:
Weinig problemen in SF, een van de veiligere grote steden volgens mij in de VS... Echter wel veel zwervers "ontmoet" (vooral later op de avond) maar verder geen problemen met de veiligheid. Overdag zo ie zo niet maar 's avonds laat ook nooit onveilig gevoeld, laat ik zeggen zeker niet onveiliger dan in A'dam bijv.
-
Marceljesse
- Amerikakenner
Ook geen nadelige ervaringen met SF.
Maar zoals elke grote stad moet je niet echt in de nachtelijke uurtjes over straat. Wij hebben dat wel gedaan (ook in die buurt) omdat we verdwaald waren, maar we hebben niets meegemaakt. Persoonlijk zou ik wel door de grotere goed verlichte straten lopen. Als je dat doet dan moet alles goed gaan maar: blijf wel altijd op je hoede.
Maar zoals elke grote stad moet je niet echt in de nachtelijke uurtjes over straat. Wij hebben dat wel gedaan (ook in die buurt) omdat we verdwaald waren, maar we hebben niets meegemaakt. Persoonlijk zou ik wel door de grotere goed verlichte straten lopen. Als je dat doet dan moet alles goed gaan maar: blijf wel altijd op je hoede.
- ess
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Hallo,
San Francisco is volgens de mensen die er wonen erg veilig. Vrouwen joggen zelfs om 23:00 nog alleen op straat.... Ik heb me daar ook nooit niet veilig gevoeld, en in L.A hebben we ook wel eens 's avonds later gelopen en daar werd ik niet zo vrolijk van.
Groetjes ess
San Francisco is volgens de mensen die er wonen erg veilig. Vrouwen joggen zelfs om 23:00 nog alleen op straat.... Ik heb me daar ook nooit niet veilig gevoeld, en in L.A hebben we ook wel eens 's avonds later gelopen en daar werd ik niet zo vrolijk van.
Groetjes ess
Onze Amerika Site
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
Facebook
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 9336 Weergaves
-
Laatste bericht door Almere vak V
-